Wat onaardig!!
woensdag 13 november 2013 om 16:38
Ik ben al jarenlang meelezer en vandaag heb ik in 5 minuten vier topics geopend, en daarvan waren bij alle vier de eerste reacties zonder uitzondering onaardig en grof. En omdat ik
al langer meelees weet ik dat bij serieuze problemen altijd super aardig en goed gereageerd wordt, maar zo gauw het gaat om vreemdgaan, spelfouten of gewoon een simpele of dommige vraag komt de slechtheid in mensen hier naar boven. Wie kan mij vertellen waarom je op die manier zou reageren? Waarom dan niet gewoon niets zeggen? Reageer je in het dagelijks leven ook zo? Ik ben echt benieuwd!
al langer meelees weet ik dat bij serieuze problemen altijd super aardig en goed gereageerd wordt, maar zo gauw het gaat om vreemdgaan, spelfouten of gewoon een simpele of dommige vraag komt de slechtheid in mensen hier naar boven. Wie kan mij vertellen waarom je op die manier zou reageren? Waarom dan niet gewoon niets zeggen? Reageer je in het dagelijks leven ook zo? Ik ben echt benieuwd!
woensdag 13 november 2013 om 17:16
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 november 2013 @ 17:13:
Sommige mensen openen héle blije topics. Van die hi-hi-wat-een-lekker-gek-doch-blij-typje-ben-ik-toch-topics. Dat vind ik dan weer strontvervelend.
Ik weet heus toch wel dat dit over mij gaat. Heb dan ook het lef om namen te noemen.
Kittens zijn lief, trouwens.
Sommige mensen openen héle blije topics. Van die hi-hi-wat-een-lekker-gek-doch-blij-typje-ben-ik-toch-topics. Dat vind ik dan weer strontvervelend.
Ik weet heus toch wel dat dit over mij gaat. Heb dan ook het lef om namen te noemen.
woensdag 13 november 2013 om 17:17
quote:Murdoch schreef op 13 november 2013 @ 17:16:
[...]
Ik heus toch wel dat dit over mij gaat. Heb dan ook het lef om namen te noemen.
Ik heus toch wel dat........... wat is dat nou weer voor een stomme zin?
Tsjongejongejonge.
[...]
Ik heus toch wel dat dit over mij gaat. Heb dan ook het lef om namen te noemen.
Ik heus toch wel dat........... wat is dat nou weer voor een stomme zin?
Tsjongejongejonge.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 13 november 2013 om 17:19
quote:sienna. schreef op 13 november 2013 @ 17:17:
BGB ik bedoelde dat ik ze opende om te lezen
Kijk;.... als je al niet zegt wat je bedoelt komen we natuurlijk nergens.
Maar doe eens gek; geef je top drie/ vijf/ tien van forummers die je op een negatieve manier zijn opgevallen.
BGB ik bedoelde dat ik ze opende om te lezen
Kijk;.... als je al niet zegt wat je bedoelt komen we natuurlijk nergens.
Maar doe eens gek; geef je top drie/ vijf/ tien van forummers die je op een negatieve manier zijn opgevallen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 13 november 2013 om 17:20
woensdag 13 november 2013 om 17:26
Sommige mensen zeggen rake dingen op aardige toon. Sommigen zeggen rake dingen op onaardige toon. Sommigen zijn bloedserieus doch onzinnig, en anderen steken overal de draak mee en toch zinvol. HET IS ME NOGAL EEN ZOOI HIER.
De boodschap van de dag is: trek het je niet aan, lees wat je wil lezen want dat doet de rest hier ook
De cavia heeft gesproken.
De boodschap van de dag is: trek het je niet aan, lees wat je wil lezen want dat doet de rest hier ook
De cavia heeft gesproken.
woensdag 13 november 2013 om 17:31
Sienna, ik snap niet helemaal waar je je druk om maakt, je bent immers niet verplicht om hier te komen. Er zijn genoeg andere fora/bezigheden om je tijd te doden .
Echter ik ben het wel een klein beetje met je eens.
(voor ik weer van bepaalde personen vreselijk op mijn donder krijg: nee ik heb het niet over bepaald topic van laatst, nee ik bedoel dit niet persoonlijk...)
Ik vind de sfeer hier persoonlijk er de laatste jaren niet erg op vooruit gegaan. Er wordt wat afgekat, mensen geven erg vaak hun mening terwijl dat 9 van de 10 x de vraag niet is, enz.
Echter het is een forum, je typt sommige dingen nou eenmaal makkelijker dan dat je zou zeggen tegen mensen.
Nogmaals: je hoeft hier niet te forummen...
Ik ben ook aan het afbouwen (alhoewel ik soms wel een beetje heimwee krijg, weet ook niet waarom )
Echter ik ben het wel een klein beetje met je eens.
(voor ik weer van bepaalde personen vreselijk op mijn donder krijg: nee ik heb het niet over bepaald topic van laatst, nee ik bedoel dit niet persoonlijk...)
Ik vind de sfeer hier persoonlijk er de laatste jaren niet erg op vooruit gegaan. Er wordt wat afgekat, mensen geven erg vaak hun mening terwijl dat 9 van de 10 x de vraag niet is, enz.
Echter het is een forum, je typt sommige dingen nou eenmaal makkelijker dan dat je zou zeggen tegen mensen.
Nogmaals: je hoeft hier niet te forummen...
Ik ben ook aan het afbouwen (alhoewel ik soms wel een beetje heimwee krijg, weet ook niet waarom )
woensdag 13 november 2013 om 17:33