Waarmee combineren?
donderdag 14 november 2013 om 18:38
Mijn tweede topic vandaag
Ik heb vandaag dit jurkje gescoord voor kerst (beetje vroeg, maar het was in de opruiming). Maar wat ga ik er nu bij dragen? Ik wil iig een ketting, oorbellen en een armband met kleurtjes. Moet ik er een doorzichtige panty onder doen of iets met een werkje? En wat voor schoenen zal ik erbij doen? Ik heb bruine, blauwe en rode hakken, het nude van de foto hou ik niet zo van. Kortom: inspiratie gezocht!
Edit: Mijn huid is vrij blank, ik ben een herfst/lente-type. Mijn budget is vrij beperkt.
Ik heb vandaag dit jurkje gescoord voor kerst (beetje vroeg, maar het was in de opruiming). Maar wat ga ik er nu bij dragen? Ik wil iig een ketting, oorbellen en een armband met kleurtjes. Moet ik er een doorzichtige panty onder doen of iets met een werkje? En wat voor schoenen zal ik erbij doen? Ik heb bruine, blauwe en rode hakken, het nude van de foto hou ik niet zo van. Kortom: inspiratie gezocht!
Edit: Mijn huid is vrij blank, ik ben een herfst/lente-type. Mijn budget is vrij beperkt.
donderdag 14 november 2013 om 19:43
Outch daar vraag je me wat, maat 14. Volgens mij zat ik op 15 en het is alweer jaren geleden dat ik mijn ringen kocht.
Ik had een winkeltje in Breda waar ik vaker grote steen ringen kocht.
Soms kom je iets tegen op een grote braderie.
Hier hadden ze destijds een marktkraam die mijn stijl kende en zorgde dat ze wel iets van mijn gading hadden.
Bepaalde ringen kan je ook smaller laten maken, maar weet niet wat dat versmallen tegenwoordig kost,
Ik had een winkeltje in Breda waar ik vaker grote steen ringen kocht.
Soms kom je iets tegen op een grote braderie.
Hier hadden ze destijds een marktkraam die mijn stijl kende en zorgde dat ze wel iets van mijn gading hadden.
Bepaalde ringen kan je ook smaller laten maken, maar weet niet wat dat versmallen tegenwoordig kost,
donderdag 14 november 2013 om 19:44
donderdag 14 november 2013 om 19:45
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 november 2013 @ 19:43:
[img]http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/7583 ... et-and.jpg[/img]
Die zijn ook mooi!
Kwam elders ook al wat moois tegen, maar daar lag de prijsklasse wat te hoog.
Maar zoiets als die foto, dan heb je geen sieraden meer nodig
[img]http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/7583 ... et-and.jpg[/img]
Die zijn ook mooi!
Kwam elders ook al wat moois tegen, maar daar lag de prijsklasse wat te hoog.
Maar zoiets als die foto, dan heb je geen sieraden meer nodig
donderdag 14 november 2013 om 19:46
http://www.gogogus.nl/catalogsearch/res ... uwschoenen
Helemaal niet eens zo duur; een goud schoentje. Rood en goud....erg kerst.
Helemaal niet eens zo duur; een goud schoentje. Rood en goud....erg kerst.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 14 november 2013 om 19:46
donderdag 14 november 2013 om 19:50
quote:bootje_op_de_golven schreef op 14 november 2013 @ 19:40:
[...]
Nee, maar ze lijken qua kleur wel op die jij hebt geplakt. Met een bandje over de wreef en (ook weer) een sleehakje.Probeer ze eens uit. Je moet het zien. De combinatie van die twee kleuren is heel zacht en vriendelijk, echt vrouwelijk. Tenzij je er uit wilt zien als een gevaarlijke sexbom natuurlijk, dan is het een foute keuze.
[...]
Nee, maar ze lijken qua kleur wel op die jij hebt geplakt. Met een bandje over de wreef en (ook weer) een sleehakje.Probeer ze eens uit. Je moet het zien. De combinatie van die twee kleuren is heel zacht en vriendelijk, echt vrouwelijk. Tenzij je er uit wilt zien als een gevaarlijke sexbom natuurlijk, dan is het een foute keuze.
donderdag 14 november 2013 om 19:51
quote:Cateautje schreef op 14 november 2013 @ 19:48:
[...]
Had je door hoe ik luid en duidelijk niet op je plaatjes reageerde? Hoorde je de stilte niet schreeuwen?
Doe nog eens een poging.
Je poging tot leuk-venijnig doen lukt nog niet erg.
Misschien dat er ooit nog eens een dag komt dat het je lukt, dus blijven oefenen!
[...]
Had je door hoe ik luid en duidelijk niet op je plaatjes reageerde? Hoorde je de stilte niet schreeuwen?
Doe nog eens een poging.
Je poging tot leuk-venijnig doen lukt nog niet erg.
Misschien dat er ooit nog eens een dag komt dat het je lukt, dus blijven oefenen!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 14 november 2013 om 19:52
donderdag 14 november 2013 om 19:53
donderdag 14 november 2013 om 19:57
donderdag 14 november 2013 om 19:58
quote:Cateautje schreef op 14 november 2013 @ 19:50:
[...]
Probeer ze eens uit. Je moet het zien. De combinatie van die twee kleuren is heel zacht en vriendelijk, echt vrouwelijk. Tenzij je er uit wilt zien als een gevaarlijke sexbom natuurlijk, dan is het een foute keuze. Die sexbom moet ik maar mee uitkijken, man deed meteen als een poging om het jurkje uit te krijgen en toen liep ik nog maar op blote voeten. Met kerst wil ik toch wel graag met kleren aan aan tafel
[...]
Probeer ze eens uit. Je moet het zien. De combinatie van die twee kleuren is heel zacht en vriendelijk, echt vrouwelijk. Tenzij je er uit wilt zien als een gevaarlijke sexbom natuurlijk, dan is het een foute keuze. Die sexbom moet ik maar mee uitkijken, man deed meteen als een poging om het jurkje uit te krijgen en toen liep ik nog maar op blote voeten. Met kerst wil ik toch wel graag met kleren aan aan tafel