Seksklets 50!

03-05-2013 22:50 2466 berichten
Lekker zij! You go!

Ik geloof wel in monogamie. Al blijf ik last houden van het woord geloven omdat het imo tóch impliceert dat het een religie is al mag ik dat van Ien ( ) niet schrijven. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat ik prima monogaam kan zijn, dat er een man op deez aardkloot loopt wiens potje dusdanig op mijn deksel past dat er verder niks meer in past.

Alleen.. nu nog even niet.
Alle reacties Link kopieren
Goede avond all! Zo nog een dagje dan weekend en leuke dingen te doen. Hoezo anoniem? Zal voor de meeste wel gelden maar echt niet voor iedereen hoor.... Ach Sim, vele zijn ook "later" begonnen hoor, als ik 15 jaar terug gedacht had dat ik nu zo door het leven zou gaan...
Delen doe je samen
quote:maybibi schreef op 14 november 2013 @ 22:17:

.... Ach Sim, vele zijn ook "later" begonnen hoor, als ik 15 jaar terug gedacht had dat ik nu zo door het leven zou gaan...Lieve maybibi.. Zo fijn.. Een beetje hoop!
Rooss; ik denk heel anders over een evt. partner..... Ik kan me niet voorstellen dat er iemand bij mij past en mij ook nog lief vindt, wat zeg ik, die mij de liefste van de wereld vind.

Dus ik geniet nu. Van alles, niet alleen de sex. Maar gewoon van het hier en nu.
Ja hoor Sim, ik kreeg vandaag nog van zoon en dame te horen dat ze soms gek werden van mijn positiviteit

Hoop doet leven en zeker in deze scene hoop je op leuke mensen, leuke date, leuke contacten, leuke voorpret, leuk napret ..... Je blijft hopen
Delen doe je samen
Maybibi; weten veel mensen in jouw omgeving dan dat je hier schrijft?
Zij eg wel!

Net als jij het niet verwacht staat ie ineens zijn worteltjes te wegen bij de Ap.

Maar hee, niks zo voorspelbaar als leven, voor hetzelfde geld sta jij over 1,5 jaar in een rooie jurk in het gemeentehuis en kan je mij over 30 jaar opgedroogd achter de geraniums vandaan slepen.

Kan allemaal!
Juist! Daarom ga ik me er ook geen zorgen over maken. Ik kan morgen ook onder een bus lopen...
Nou ik krijg regelmatig feedback hoor, daarnet nog op mijn "marmotjes" opmerking. Ook tijdens dates, recent tijdens tantraworkshop opmerking, nog nooit negatief trouwens hoor. Veel lezers zijn niet ingeschreven maar kennen onze nick. Maar wij leven open en vooral eerlijk ons leven en laten ons door niemand beïnvloeden en dat is erg relaxt.

Maak jij je daar wel druk om dan?
Delen doe je samen
Juist de anonimiteit is prettig. Zonder nadenken neerzetten hoe het is, wat je denkt en geen nuance hoeven aanbrengen omdat er bekenden mee lezen.
Eens Bas!

En ja, ik weet van 2 mensen van mijn omgeving die mijn nick kennen, maar hun mening boeit mij niet (meer).
@bastiaan, ik schrijf wat ik voel en in principe wil ik nooit iemand kwetsen maar heb maar 1 gezicht en 1 mening. Als ik nuance aanbreng of juist niet hangt totaal niet van bv dit forum af maar van hoe ik in het leven sta.
Delen doe je samen
Precies.. Je moet ook wat voor jezelf houden!
Het is voor mij juist ook eens een andere visie. Mensen die min of meer hetzelfde beleven of denken. Kan wel alles uit de boeken doen bij vrienden, maar als die een compleet andere levenswijze of gedachten hebben, dan kan ik daar nog weinig mee.

Leuk dat ze met rode oortjes zitten luisteren, maar een inhoudelijk gesprek is soms lastig. Daarnaast vind ik dat mensen in mijn directe omgeving niet alles van mij hoeven te weten. Niet omdat ze het perse niet mogen weten, maar ook omdat ik geen zin heb om het te delen, maar gewoon lekker voor mezelf wil houden.
Bas; ik MOET het gewoon ff kwijt, je avatar is enorm geil

Neehee, is GEEN hengelen!!
Mensen mogen alles van me weten maar als ik al een keer de waarheid spreek geloven ze me vaak niet!

Jep, nice ava, very nice.
Hahaha, dank je

Als ik zoiets al als hengelen op zou vatten, dan wordt vissen wel erg intensief!
Haha Rooss, zo heb ik lang geleden een keer vreemd gaan opgebiecht..

"Je gaat vast vreemd!"

"Klopt, elke week"

*niet geloven*, achteraf niet het verwijt kunnen krijgen dat ik niet eerlijk was :')
Oh ja, zei laatst op maandagochtend op het werk na de vraag wat ik had gedaan "Orgie". Lachen joh!!!
Ik zou doorvragen en ervoor zorgen dat je je met een "Uuuhhh" gevoel was achter gebleven.. Haha, zo leuk, collega's die denken je klem te lullen en er scherper overheen te gaan.
Haha, oh ja, zo had ik het weleens over mijn harem.

Dikke lol
Ik heb een hemmum. Maar dat gelooft iedereen altijd wel hoor!
Totdat een collega zich aanbiedt om er onderdeel van te worden ;(
Moguh allemaal!

Welkom Bastiaan, al aardig ingeburgerd zie ik

Thordis wat een briljante omschrijving van een swinger, ik denk dat ik hoognodig aan een tijgervelletje moet dus met bijpassend dries roelvink haar haha

Lekker bezig met die agenda Zij.

Nog ene dagje werken en dan eindelijk weekend, nr2 weer even mishandelen
Zij lekker bezig

Mrs ik heb geen medelijden met jouw nr. 2
A dirty mind is a joy forever

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven