Seksklets 50!
vrijdag 15 november 2013 om 14:45
vrijdag 15 november 2013 om 15:05
quote:bastiaan-78 schreef op 15 november 2013 @ 14:15:
Wat maakt een man voor jou aantrekkelijk?
Hij moet kloppen, dat betekent geen al te grote afknappers (raar gebit, ogen te dicht bij elkaar, bierbuik icm spillebenen)
Ik moet m op willen vreten en andersom. En hij moet lekker ruiken (naar zichzelf, niet naar iemand anders zoals Kevin Klein ofzo) . Verder heb ik geen eisen.
Wat maakt een man voor jou aantrekkelijk?
Hij moet kloppen, dat betekent geen al te grote afknappers (raar gebit, ogen te dicht bij elkaar, bierbuik icm spillebenen)
Ik moet m op willen vreten en andersom. En hij moet lekker ruiken (naar zichzelf, niet naar iemand anders zoals Kevin Klein ofzo) . Verder heb ik geen eisen.
vrijdag 15 november 2013 om 16:02
Te klein, de plug zelf is mini, als die een beetje ingesmeerd is met glijmiddel denk ik dat ie er uit zichzelf nog wel eens zo uit kan glijden en de staart is maar een cm of 20 en dun.
Beetje alsof je iets van redelijk formaat verwacht en zodra de verpakking weg is, je iets ziet en denkt van "owow, is dat alles" om het wat visualiseerbaarder te maken voor vrouwen
Beetje alsof je iets van redelijk formaat verwacht en zodra de verpakking weg is, je iets ziet en denkt van "owow, is dat alles" om het wat visualiseerbaarder te maken voor vrouwen
vrijdag 15 november 2013 om 16:12