Seksklets 50!
donderdag 14 november 2013 om 22:11
Lekker zij! You go!
Ik geloof wel in monogamie. Al blijf ik last houden van het woord geloven omdat het imo tóch impliceert dat het een religie is al mag ik dat van Ien ( ) niet schrijven. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat ik prima monogaam kan zijn, dat er een man op deez aardkloot loopt wiens potje dusdanig op mijn deksel past dat er verder niks meer in past.
Alleen.. nu nog even niet.
Ik geloof wel in monogamie. Al blijf ik last houden van het woord geloven omdat het imo tóch impliceert dat het een religie is al mag ik dat van Ien ( ) niet schrijven. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat ik prima monogaam kan zijn, dat er een man op deez aardkloot loopt wiens potje dusdanig op mijn deksel past dat er verder niks meer in past.
Alleen.. nu nog even niet.
donderdag 14 november 2013 om 22:17
donderdag 14 november 2013 om 22:27
donderdag 14 november 2013 om 22:27
donderdag 14 november 2013 om 22:33
Zij eg wel!
Net als jij het niet verwacht staat ie ineens zijn worteltjes te wegen bij de Ap.
Maar hee, niks zo voorspelbaar als leven, voor hetzelfde geld sta jij over 1,5 jaar in een rooie jurk in het gemeentehuis en kan je mij over 30 jaar opgedroogd achter de geraniums vandaan slepen.
Kan allemaal!
Net als jij het niet verwacht staat ie ineens zijn worteltjes te wegen bij de Ap.
Maar hee, niks zo voorspelbaar als leven, voor hetzelfde geld sta jij over 1,5 jaar in een rooie jurk in het gemeentehuis en kan je mij over 30 jaar opgedroogd achter de geraniums vandaan slepen.
Kan allemaal!
donderdag 14 november 2013 om 22:35
Nou ik krijg regelmatig feedback hoor, daarnet nog op mijn "marmotjes" opmerking. Ook tijdens dates, recent tijdens tantraworkshop opmerking, nog nooit negatief trouwens hoor. Veel lezers zijn niet ingeschreven maar kennen onze nick. Maar wij leven open en vooral eerlijk ons leven en laten ons door niemand beïnvloeden en dat is erg relaxt.
Maak jij je daar wel druk om dan?
Maak jij je daar wel druk om dan?
Delen doe je samen
donderdag 14 november 2013 om 22:38
donderdag 14 november 2013 om 22:42
Het is voor mij juist ook eens een andere visie. Mensen die min of meer hetzelfde beleven of denken. Kan wel alles uit de boeken doen bij vrienden, maar als die een compleet andere levenswijze of gedachten hebben, dan kan ik daar nog weinig mee.
Leuk dat ze met rode oortjes zitten luisteren, maar een inhoudelijk gesprek is soms lastig. Daarnaast vind ik dat mensen in mijn directe omgeving niet alles van mij hoeven te weten. Niet omdat ze het perse niet mogen weten, maar ook omdat ik geen zin heb om het te delen, maar gewoon lekker voor mezelf wil houden.
Leuk dat ze met rode oortjes zitten luisteren, maar een inhoudelijk gesprek is soms lastig. Daarnaast vind ik dat mensen in mijn directe omgeving niet alles van mij hoeven te weten. Niet omdat ze het perse niet mogen weten, maar ook omdat ik geen zin heb om het te delen, maar gewoon lekker voor mezelf wil houden.
vrijdag 15 november 2013 om 09:04
Moguh allemaal!
Welkom Bastiaan, al aardig ingeburgerd zie ik
Thordis wat een briljante omschrijving van een swinger, ik denk dat ik hoognodig aan een tijgervelletje moet dus met bijpassend dries roelvink haar haha
Lekker bezig met die agenda Zij.
Nog ene dagje werken en dan eindelijk weekend, nr2 weer even mishandelen
Welkom Bastiaan, al aardig ingeburgerd zie ik
Thordis wat een briljante omschrijving van een swinger, ik denk dat ik hoognodig aan een tijgervelletje moet dus met bijpassend dries roelvink haar haha
Lekker bezig met die agenda Zij.
Nog ene dagje werken en dan eindelijk weekend, nr2 weer even mishandelen