Seksklets 50!
maandag 18 november 2013 om 11:39
Goedemorgen!
Roos, was je nog een update schuldig van mijn 'het is geen swingen want ik draag geen tijgerstring, maar gewoon een leuke date' van dit weekend....
Oh mijn god, daar trek ik de volgende keer graag een tijgerstring voor aan
Man wat heb ik genoten, wat een spannende avond en wat een heerlijke mensen. Volgende date wordt gepland volgens mij
Volgend weekend ruilen? Ik saaie huisvrouw dingen en jij schoftig genieten? Ik kan hier wel weer even op door geloof ik
Ik zweef weer naar beneden.
Roos, was je nog een update schuldig van mijn 'het is geen swingen want ik draag geen tijgerstring, maar gewoon een leuke date' van dit weekend....
Oh mijn god, daar trek ik de volgende keer graag een tijgerstring voor aan
Man wat heb ik genoten, wat een spannende avond en wat een heerlijke mensen. Volgende date wordt gepland volgens mij
Volgend weekend ruilen? Ik saaie huisvrouw dingen en jij schoftig genieten? Ik kan hier wel weer even op door geloof ik
Ik zweef weer naar beneden.
maandag 18 november 2013 om 12:20
Hallo mrs ik heb net bij pc topic wat geschreven.... Nu niet weer hier lol... Ga ik nog huilen van vermoeidheid
Was meer dan tot de Tantraworkshop vierhandenmassage gegeven en ontvangen, de Fun was omdat we mensen kenden wel gezellig maar lees maar op PC topic wat zich daar aan het afspelen is....
Nu even bijtanken, slachtoffers zoeken voor de broodnodige tantra oefeningen en hopen dat het weer snel weekend is
Was meer dan tot de Tantraworkshop vierhandenmassage gegeven en ontvangen, de Fun was omdat we mensen kenden wel gezellig maar lees maar op PC topic wat zich daar aan het afspelen is....
Nu even bijtanken, slachtoffers zoeken voor de broodnodige tantra oefeningen en hopen dat het weer snel weekend is
Delen doe je samen
maandag 18 november 2013 om 12:22
quote:Rooss4 schreef op 17 november 2013 @ 22:48:
Mogge. Pfft wat een weekend!
DS, weet jouw man dat je naar ladiesnight gaat? Wat vindt hij daarvan bij zo ja?
Feitelijk gaat het je geen fuck aan Roos.
Maar om je nieuwsgierigheid te bevredigen (om ontopic te blijven): Ja dat weet hij, net als hij dat de vorige keer ook wist.
En hij vindt dat wel een geil idee.
Nu blij?
Of jammer dat er niets te zeiken valt?
Mogge. Pfft wat een weekend!
DS, weet jouw man dat je naar ladiesnight gaat? Wat vindt hij daarvan bij zo ja?
Feitelijk gaat het je geen fuck aan Roos.
Maar om je nieuwsgierigheid te bevredigen (om ontopic te blijven): Ja dat weet hij, net als hij dat de vorige keer ook wist.
En hij vindt dat wel een geil idee.
Nu blij?
Of jammer dat er niets te zeiken valt?
A dirty mind is a joy forever
maandag 18 november 2013 om 12:24
quote:maybibi schreef op 18 november 2013 @ 12:20:
Massage kan ik wel gebruiken, kan me niet schelen wat voor massage.
Maar ja, tantra zal wel weer te ver gaan voor mijn echtgenoot dus doe ik het toch maar niet, anders hebben er hier mensen weer terecht wat te mauwen.
Massage kan ik wel gebruiken, kan me niet schelen wat voor massage.
Maar ja, tantra zal wel weer te ver gaan voor mijn echtgenoot dus doe ik het toch maar niet, anders hebben er hier mensen weer terecht wat te mauwen.
A dirty mind is a joy forever
maandag 18 november 2013 om 13:08
Jammer dat je zo reageert, DS. Bij "het gaat je geen fuck aan" had je ook mogen stoppen hoor. Het was zuivere interesse, ik weet dat swingdingen een poosje lastig zijn geweest bij jullie en ik was gewoon benieuwd of je partner nu wat meer in is voor spannende zaken.
Mijn welgemeende excuses voor mijn interesse en ik zal je voortaan met rust laten.
Thordis, klinkt goed!! Volgende keer wordt het dus wel degelijk die panterstring en het Dries Roelvink kleurtje??
Mijn welgemeende excuses voor mijn interesse en ik zal je voortaan met rust laten.
Thordis, klinkt goed!! Volgende keer wordt het dus wel degelijk die panterstring en het Dries Roelvink kleurtje??