Mode & Beauty alle pijlers

Leren tas.

18-11-2013 12:51 18 berichten
Hallo, ladies,

Ik heb een tas gevonden waar die ik erg mooi vind, ik twijfel alleen erg aan de kleur.

Wat vinden jullie?

http://www.vanharen.nl/NL ... es/home-dames-accessoires
Alle reacties Link kopieren
Mooie kleur hoor, niks mis mee!
Doen!!!
Is dat bruin niet oubollig?
Wel een beetje. Maar het is een gewone leren tas, niet heel bijzonder, maar hij kan wel overal bij natuurlijk. Veelzijdig in gebruik.
quote:Cateautje schreef op 18 november 2013 @ 12:56:

Is dat bruin niet oubollig?In zelf ben dol op bruin, maar volgens de webpagina is die grijs. Niet?
quote:Ikhierhuh schreef op 18 november 2013 @ 12:59:

[...]

In zelf ben dol op bruin, maar volgens de webpagina is die grijs. Niet?Ja, dat zie ik ook net en zorgt voor verwarring, want ik zie toch echt een bruine tas.
Mooie bruine kleur.. zeker geen grijs, misschien even mailen of ze wel de juiste afbeelding hebben gebruikt?
Love to live life
Al is het moeilijk in te schatten via een foto, vaak is de kleur toch anders in het echt, denk ik dat het een beetje zo'n kleurtje zal zijn (alleen donkerder):

http://www.lyst.com/bags/ ... ratay-small-shoulder-bag/

Beetje bruinachtig grijs. Ik vind het een mooie tas!

Ik heb zelf een stoere bruine leren tas en vind er niets oubolligs aan hoor!
quote:adeny schreef op 18 november 2013 @ 13:20:

Mooie bruine kleur.. zeker geen grijs, misschien even mailen of ze wel de juiste afbeelding hebben gebruikt?

Ik heb gebeld naar een filiaal en ze zijn op zoek naar de tas. Als ze hem gevonden hebben, bellen ze terug.

Ik krijg zo'n vermoeden dat hij taupe is.
Wat zijn de retourvoorwaarden (geld terug of tegoed?)?

De kleur op je scherm is nooit zoals in het echt. Ik zou hem gewoon bestellen. Als hij tegenvalt, stuur je hem toch gewoon terug?
quote:clauuu schreef op 18 november 2013 @ 13:25:

Al is het moeilijk in te schatten via een foto, vaak is de kleur toch anders in het echt, denk ik dat het een beetje zo'n kleurtje zal zijn (alleen donkerder):

http://www.lyst.com/bags/ ... ratay-small-shoulder-bag/

Beetje bruinachtig grijs. Ik vind het een mooie tas!

Ik heb zelf een stoere bruine leren tas en vind er niets oubolligs aan hoor!

Ja inderdaad, ook mijn gedachte dus en dat vind ik wel heel mooi.

Ik heb hem in ieder geval nu maar besteld. Als het niet bevalt, dan kan de tas altijd nog terug.
quote:Cateautje schreef op 18 november 2013 @ 13:25:

[...]

Ik krijg zo'n vermoeden dat hij taupe is.Dat ja
quote:alysha00 schreef op 18 november 2013 @ 13:27:

Wat zijn de retourvoorwaarden (geld terug of tegoed?)?

De kleur op je scherm is nooit zoals in het echt. Ik zou hem gewoon bestellen. Als hij tegenvalt, stuur je hem toch gewoon terug?Ik heb hem onder rembours besteld en leveringskosten zijn er niet. Als hij niet bevalt, krijg ik gewoon mijn geld terug.
Het meisje van van Haren heeft net gebeld en het is inderdaad grijsbruin, geen taupe, maar dat grijsbruin vind ik ook erg mooi, dus ik ben geslaagd.

Bedankt ladies, voor jullie reacties.
Beetje saaie tas maar wel handig denk ik.

Let vooral op de ritsen of die soepel gaan en goed vast zitten, is altijd mijn graadmeter voor tassenkwaliteit
Is het trouwens al toeslagendag geweest dan? flauw I know maar je topics zijn nu eenmaal beroemd

Hoopd at de tas is wat je ervan verwacht cateautje!!
quote:DappereGerbera schreef op 18 november 2013 @ 17:26:

Is het trouwens al toeslagendag geweest dan? flauw I know maar je topics zijn nu eenmaal beroemd

Hoopd at de tas is wat je ervan verwacht cateautje!!

Nee, dat is woensdag.

Over de kwaliteit van de tas maak ik me allerminst druk. Ik heb meerdere tassen van 5th avenue en ik snap niet hoe ze het voor elkaar krijgen om zoiets goeds neer te zetten voor zulke prijzen. Kortom, ik ben een fan.

En metalen ritsen behandel ik sowieso met kaarsvet, dan zijn en blijven ze altijd soepel lopen.

Maar bedankt voor de wens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven