Mode & Beauty alle pijlers

Onzin?

18-11-2013 10:41 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik las dit net toevallig en geloof er op zich geen snars van.

http://gezondheidenschoonheid.co/nl/

Alleen wel raar om het zo te promoten en dat voor die prijs....

Als je op 1 van die merknamen klikt wordt je doorgestuurd (die met een E) kun je zelfs een proefpotje vragen.

Zou het dan echt einde botox tijd zijn?
Alles wat te mooi is om waar te zijn is te mooi om waar te zijn...
En als jij er vertrouwen in hebt, koop het spul dan en hou ons hier op de hoogte!! (wel MET foto's uiteraard :-)
Ik geloof er geen zak, geen ruk en geen bal van.
die vrouw kijkt na 14 dagen nog even somber als de eerste dag. Geeft mij toch niet zo'n positief gevoel
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik vertrouw foto's ook zeker niet waarbij de vrouw ineens een gulle lach laat zien, want die gulle lach laat ook rimpels als sneeuw voor de zon verdwijnen.

Ik wacht wel op de Kruidvatversie, ik kan het me permitteren.
Er staan alleen maar halleluja verhalen bij de reacties. De manier waarop ze geschreven zijn, doet bij mij een belletje rinkelen. Alle reacties zijn in slechts drie dagen geplaatst.....

En als klap op de vuurpijl creëren ze schaarste: Er zijn nog slechts 6 stuks beschikbaar. De kortingscode is geldig t/m: maandag, November 18, 2013

Laten we morgen nog eens op de site kijken........
Er is een soortgelijke reclame over afvallen. "Artsen staan verbaasd ... ". ik vind het stuk voor stuk knappe staaltjes van fotoshoppen.
verba volant, scripta manent.
Het lijkt mij ook te mooi om waar te zijn.

Gelukkig heb ik het zelf nog niet nodig, maar mijn moeder kan soms wel eens treuren om haar rimpel(tje)s. Ik zou lekker afwachten tot andere mensen het geprobeerd hebben.

Volgens mij stond op die site ook iets over het 'wondermiddel' om af te vallen, açai bessen tabletten. Iets in die richting
Ik heb net een cursus Photoshop gedaan.

Stuur mij je foto maar.

Dan maak ik tegen een vríendenprijsje ook zo'n voor en na foto
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Het lijkt me nogal overdreven. Als ik de site wil openen van Revivatone, wordt die met virusmelding geblokkeerd door Avast.
In Equivita zit niets bijzonders, behalve Matrixyl. Dat zou de collegeenaanmaak stimuleren. Ik heb dat zelf wel eens gebruikt, maar zag geen spectaculair resultaat.

http://www.smartskincare. ... tide-7-matrixyl-3000.html
Als het echt zou werken zou iedereen het gebruiken en zou die vrouw er niet naar op zoek hoeven gaan. Dan was het wereldbekend.
Toen ik een pagina wilde verlaten; dat met een E begint kreeg ik een pop-up, WACHT WACHT WACHT, bla bla....

De manier waarop ze het promoten is al reden om er niets mee te willen.

Ik heb er zelf (nog) geen behoefte aan, ben daar te jong voor.

Het topic mag overigens wel gesloten worden, hoor.
als zo'n wondermiddel ontdekt zou zijn, was het wel wereldnieuws geweest
De reacties alleen al doen alarmbellen rinkelen..

'Het geheim tot succes van vele beroemdheden'

''Bekende mensen gebruiken deze technologie al jáááren'

Goh, die hebben we nog niet eerder gehoord..
Ik heb deze advertentie wel eens eerder gezien. Ik weet niet meer waar, maar het was in het Engels. En de vrouw kwam niet uit Amsterdam, maar ergens uit Amerika. Het is dus inderdaad hartstikke nep...
quote:Ksenija schreef op 18 november 2013 @ 14:36:

Toen ik een pagina wilde verlaten; dat met een E begint kreeg ik een pop-up, WACHT WACHT WACHT, bla bla....

De manier waarop ze het promoten is al reden om er niets mee te willen.

Ik heb er zelf (nog) geen behoefte aan, ben daar te jong voor.

Het topic mag overigens wel gesloten worden, hoor.

Tuurlijk. Jij met je eeuwigdurende gezichtscreme-obsessie wil er helemaal niks mee en hebt er totaal geen behoefte aan.

Daarom open je er ook een topic over.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven