December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
ahhhhhhhhhh Sophietje is echt mooi!!!
Wauw wat een moppie!
quote:sannie2 schreef op 18 juni 2008 @ 14:17:

. ze hing maar op, want met mij viel niet te praten.

...

whahaha, zit hier smakelijk om te lachen

Ik denk trouwens niet dat Noof wat van de spanningen meekrijgt, ik ben net zo vrolijk als anders tegen haar. En ze is ook niet verdrietig 's nachts maar ze wilt eruit om te spelen, pas als dat niet mag wordt ze verdrietig

Maar misschien voelt ze toch wel ergens aan dat er iets aan de hand is.
Indian wat een mooi meisje!!!

Sannie hahahahh die is grappig, wat een doos zeg!

Mette jeetje das dan wel ff minder. Nou laten we inderdaad maar hopen dan dat ze de statistieken flink opkrikt.

Net mijn eerste rijles was echt super gaaf!
Ja maar Mette, het is toch ook verschrikkelijk van je dat ze niet midden in de nacht naar 'Basje' mag kijken??

Yora was om iets van 5 uur wakker. Toen dacht ze ook dat het tijd was om op te staan. Ze was de avond daarvoor ook wat vroeger naar bed gegaan dan normaal, maar misschien is het inderdaad wel het weer ofzo. En toen ik het tijd vond uiteindelijk om op te staan toeeeen sliep ze weer.

Sannie: Het is inderdaad trouwens vervelend he van die reclame mensen. Altijd dat hele verhaaltje weer oplepelen. En ik ben er laatst nog een keer ingetrapt ook. Vervelend trouwens voor je studiegenootje. Ik ga er maar vanuit dat het zoiets bij mij niet gaat worden. Ik weet niet eens of ik ooit nog wel zwanger zal zijn. Lang leve de spermabank

Yora ging net lachend haar bed in??? Overdrijft ze nu niet een beetje?? Het was wel even huilen daarna, dus ik dacht mijn kans te kunnen grijpen om nou eindelijk eens te kunnen horen hoe erg je dat nou hoort bij de buren en poes moest toch nog eten krijgen. Verdacht stil toen ik beneden was. Goh je hoort dus echt bijna niks dacht ik nog. Maar neee mevrouw ligt gewoon lief te babbelen in bed. Is het een keer de bedoeling dat ze een keer gaat huilen doet ze het niet.
Wat heb ik toch een tijd over nu met zo'n braaf kind in bed.
*Sorry, hier weer een inbreekster. Joni, wat ziet dat er mooi uit in Duitsland! Mag ik de plaatsnaam weten? Wij zoeken nog een leuk adresje en die omgeving lijkt me geweldig..thanks!*
Even mijn bevallingsverhaal hoor... Het is volgens mij een hele lap tekst, maar lekker voor mijzelf om het even neer te kunnen plempen

Zondagmiddag word ik wakker na mijn middagslaapje en verlies vrij veel vocht, omdat ik niet zeker weet of het de vliezen zijn en er straaltjes roze vocht langs mijn benen lopen besluiten René en ik om toch maar even de verloskundige te bellen. Die komt rond 15.45 uur even controleren, het is een vervangster trouwens, en het zijn niet mijn vliezen. Waarschijnlijk is het vrij dunne afscheiding. Ze gaat naar huis met de mededeling dat ik mijn zinnen maar wat moet gaan verzetten. Heb dan af en toe een verdwaald krampje, maar niets regelmatigs. We gaan dan naar mijn ouders, want het is tenslotte vaderdag. Daar worden de krampen wat regelmatiger, om de 10 minuten ongeveer. Ze worden ook wat venijniger en ik moet me er echt op concentreren om ze weg te zuchten. We hebben bij mijn ouders gegeten en op een gegeven moment kwamen de krampen om de 5 minuten. We zijn rond zeven uur naar huis gegaan, hebben Stijn lekker naar bed gebracht en toen ben ik even gaan douchen. René zei ’s middags de hele tijd dat het oefenweeen waren, dus dat wilde ik even controleren. Onder de douche komen ze zelfs korter op elkaar en worden ze heftiger, dus het lijkt erop dat het echte werk begonnen is. We wachten nog een uurtje af en rond 21.30 heeft René de verloskundige gebeld. Nu is het wel onze eigen verloskundige Ada en daar ben ik stiekem wel heel blij mee. Zij is er om 22.00 uur en constateert dat ik 3-4 cm ontsluiting heb. Ze gaat nog even weg maar is na een uurtje weer terug en dan blijft ze ook bij ons. Na het toucheren blijk ik 5 cm te hebben, er zit vooruitgang in dus en na de ervaring van de vorige keer zijn we daar heel erg blij om.

Ik kan samen met René de weeen goed opvangen en ben erg rustig. Om 0.40 uur controleert ze weer en heb ik al 7 cm, we gaan echt de goede kant op dus! De weeen worden heftiger en ik krijg af en toe een drukgevoel, na een half uurtje heb ik 8 cm en tijdens het toucheren breken mijn vliezen. Mooi helder vruchtwater dus we mogen lekker thuisblijven! Maar om 1.30 uur heb ik nog steeds 8 cm en moet ik even gaan plassen van de verloskundige, dat heeft resultaat en het is dan 9 cm. Op dat moment gaat bij mij een soort van knop om en word moedeloos, ik wil en kan niet meer. Ik ben zo ontzettend vermoeid, maar er staat nog een randje en mijn weeen nemen wat af. Ada probeert dan om de rand tijdens een wee weg te duwen maar dat wil niet. Ze zegt dan dat we misschien beter naar het ziekenhuis kunnen gaan voor bijstimulatie, maar dat wil ik dus echt niet. We zijn al zover gekomen en dan wil ik het thuis ook afmaken!

Vanaf dat moment is het verhaal heel erg wazig voor mij. Ik word heel erg duizelig, praat wartaal, niet meer aanspreekbaar en mijn ogen draaien helemaal weg. Ada vertrouwt het niet helemaal en besluit een ambulance te bellen. De kraamverzorgster pakt ondertussen mijn spullen bij elkaar en René belt mijn ouders om Stijn op te halen. Ada heeft om 2.23 uur de ambulance gebeld en tien minuten later zijn ze er. Al die tijd ben ik “weggeweest” en ik kan me er ook niets van herinneren. Op het moment dat de ambulancebroeders binnenkomen lijkt mijn lichaam het over te nemen en krijg ik verschrikkelijke persweeen. Al bij de eerste perswee staat een groot gedeelte van het hoofd en besluit Ada dat de baby toch echt thuis geboren gaat worden. Sophie is om 2.38 uur geboren na een knip. Zodra Sophie op mijn buik ligt kom ik weer bij en ben geheel verbaasd dat ze al op mijn buik ligt. De ambulancebroeders hebben al die tijd in de keuken staan wachten en doen dan nog wat controles bij mij. Alles is helemaal goed en er wordt besloten dat ik ook gewoon lekker thuis mag blijven met Sophie. Mijn vader is er ondertussen ook al, dus hij heeft als één van de eersten onze mooie meid mogen bewonderen. Ada gaat dan mijn knip hechten en Sophie mag dan lekker aan de borst.

Ondanks het laatste stukje is het een hele mooie ervaring geweest en ben ik zo ontzettend blij dat Sophie lekker thuis is geboren. René en ik hebben het echt samen gedaan en zonder hem had ik het ook echt niet gered.
A1mee: Ik moest wel een beetje denken aan het kindje van jouw zus bij de foto van Sophie. Dat was ook zo'n mooi kindje. Hoe gaat het nu eigenlijk met je zus en haar man? Hebben ze eigenlijk ooit iets gevonden bij zus en man?
*O, wat een prachtverhaal IndianRose..zucht...Veel geluk met je meisje!*
Mooi verhaal hoor Indian. Wel eng van dat weg zijn geweest. En dan die knip en dat hechten. Neeee ik ben blij dat ik voorlopig / misschien wel nooit meer hoef.

Wel lekker ook dat je toch thuis bent bevallen.
Wel een heftige ervaring hoor, zo'n bevalling Ben blij dat het achter de rug is en doe het ook nooooooiiiiiiiiit weer hihihi. Met mij ging het de eerste dagen prima, vanaf vanavond gaat het wat minder. Het lijkt wel alsof mijn bekken niet meer mee wil werken en krijg met moeite en veel pijn mijn ene been voor mijn andere. Morgen mijn fysio maar even bellen, misschien dat ze een huisbezoekje kan doen of zo. En ik begin ook wat last van mijn hormonen te krijgen helaas Heel snel in tranen en kan weinig hebben. Slaapgebrek is ook volop aanwezig hier, dus moet mezelf toch meer in acht gaan nemen.

Met Sophie gaat het prima! Het is echt een schatje, maar vind het leuk om 's nachts wakker te zijn De borstvoeding ging niet zo lekker, ze hapte wel maar vond het heerlijk om gewoon maar wat te sabbelen. Maar sinds vanmiddag heeft ze door dat ze echt moet zuigen om heerlijke melk binnen te krijgen. Ze heeft wel last van misselijkheid en spuugt nu dus ook wat meer. Hoop wel dat ze vannacht wat beter slaapt, want ik was vannacht echt in tranen

Stijn vindt zijn zusje helemaal geweldig!!! Hij wil haar af en toe even aaien en gaat dan een kusje geven maar voor de rest gaat ie lekker zijn eigen gang. Dat geeft toch wel aan dat ie het wel prima vind... Het kan allemaal nog wel veranderen natuurlijk, maar ik hoop echt dat ie het zo blijft doen. Sophie lijkt trouwens sprekend op haar grote broer, echt leuk om te zien! Zal zo wel even kijken of ik een foto van Stijn heb op de pc om even te vergelijken...

En dan hebben we de papa nog natuurlijk Die ligt op dit moment heerlijk te snurken op de bank. Die moet deze week nog werken en dan heeft ie drie weken vakantie, dus hij heeft zijn rust ook nog wel even hard nodig. Na alles wat er met hem gebeurd is wil ik hem ook niet teveel belasten natuurlijk, maar nu met die pijn in mijn bekken is het toch moeilijk om hem niet teveel te vragen. Ach, dat komt ook allemaal wel weer goed! Het heeft gewoon even tijd nodig om een nieuwe ritme te vinden...

Veel liefs
Lieve Indian wat een prachtig verhaal! En een dikke knuffel voor de kraamtranen

Hoe ging het met René tijdens de bevalling, heeft hij zich erg druk gemaakt toen je wegraakte?

Kan me zo voorstellen dat het best heftig is om te zien, en de ambu erbij enzo. Wat is dat nu achteraf geweest, en te hoge bloeddruk, paniekaanval oid?

Gek ook voor jou, dat je een deel 'mist'.

Gelukkig drinkt Sophie (prachtige naam trouwens!) lekker, en is Stijn de grote stoere broer!

Ik hoop dat je een goede nacht hebt!

Mainecoon; en?en?en? Vertel, hoe was het?
Ik spring morgen weer in hoor meiden...

Heb net bijgelezen..

Wil niet uitgebreid gaan reageren nu, wil ik morgenmiddag gaan doen maar voor nu:

Indian:

Wat een prachtige dochter hebben jullie! *in love*

en wat een ontroerend bevallingsverhaal.

Dikke knuffel voor je kraamtranen...:)

Mette:

Ik heb veel aan jullie gedacht... ook een knuffel voor jullie..

En wat een draakje kan Nova zijn zeg

Goed dat je voet bij stuk houdt!!

Joni:

Ja, Roxanne eet met de pot mee, vanaf de 8,5 maand, ze moest niets weten van die potjes.

Roxanne:

Uitslag is nu een dag of 3 weer helemaal weg...

Hou nu een soort van dagboekje bij (thanks voor de tip Yora! ) over wat ze allemaal eet enzo maar ik kan nog geen patroon ontdekken..

Yasmine:

Doet t nu weer geweldig, heb de borstvoeding inmiddels een heel eind afgebouwd... ze krijgt nu 1a2 keer per dag nog de borst... ze kreeg namelijk gruwelijke regeldagen, zeg maar nachten en dat was voor mij het punt om te gaan afbouwen... ze is nu 6,5 maand

Dr schema is nu ongeveer:

8:00 wakker, borst, uit bed

10:30 fruit en naar bed

11:30 wakker

12:00 fles en broodkorstje

14:00 naar bed

15:30 uit bed

16:00 fles of borst

17:15 warme hap

17:30 naar bed

19:00 uit bed

20:00 fles en naar bed voor de nacht

rond 2:00 nachtvoeding

Best netjes toch?

Nou, ben toch nog te lang bezig hier op de laptop..

Sluit nu af, ben dr morgen wel weer!

xx
indian, wat een verhaal, wel fijn dat het allemaal thuis was. en lekker genieten nu en helaas daar horen de dipjes bij..

yora, over de namen. De familie van mijn man neemt het mij nog steeds kwalijk dat ik zijn naam niet heb aangenomen, wat ik nog regelmatig te horen krijg. Dus als we mijn naam als achternaam hadden gekozen was ik helemaal uit de gratie. En we zijn allebei net zoveel ouder van onze kinderen, dus wat dat betreft is het ook om het even of we zijn of mijn naam nemen. Ik vind niet dat een moeder meer ouder is en daarom de naam moet geven. Persoonlijk vind ik het spaanse systeem ook veel beter, met beide achternamen.

(ik heb voor het trouwen gezegd tegen m'n man, ik wil jouw naam wel, maar dan moet jij ook mijn naam nemen, en dat wilde hij niet, dus toen hield het op.. - en op mijn werk kende iedereen me al onder mijn naam en ik zei dat mijn populatie een naamswijziging niet zou snappen (maar ik denk dat ze mijn achternaam eigenlijk nooit gebruiken, dus dit argument geld niet echt...)
Sannie: Ik vind onder normale omstandigheden ook hoor dat een man evenveel rechten heeft als een vrouw. Maar ik denk dat ik het in huisje-boompje-beestje-stijl gewoon leuk zou vinden als de hele familie dezelfde naam zou hebben.

Nu ik Yora al heb wil ik gewoon niet dat mijn kinderen verschillende achternamen hebben dus krijgen ze lekker allemaal mijn naam. Maar waarschijnlijk komen er helemaal niet meer kinderen, dus waar maak ik me druk om
oh yora dat ben ik helemaal met je eens. Ik kom regelmatig gezinnen tegen, en dan hebben vader, moeder en kinderen soms allemaal een andere achternaam en soms zelfs al meerdere achternamen bij de kindren.. Dat werkt toch niet?? maar ja ik had nog geen kinderen dus ik kon dat argument niet gebruiken...
Mette, wat een boeffie is Noof zeg! lekker uitgekookt!!

Dit soort gedrag had Amber dus ook, maar sinds 2 dagen gaat ze wel weer wat sneller slapen (ik klop het gelijk weer af!)

Het zal inderdaad wel confronterend zijn als je ineens leest dat de levensverwachting van je moeder toh minder kort is als je verwacht had...maar als het net zo'n vechtster is als jij komt het helemaal goed!

Yora, hoe is de herkansing gegaan van de week?

Dat zie ik mijn kinderen nou niet doen, fruit verkiezen boven koek! Alhoewel misschien voor een banaan dat Amber nog wel zou zwichten...

Super dat het slapen zo goed gaat, vanavond wat harder met de deuren slaan als je naar de buurman gaat!

Oef, wat lekker dat het slapen bij jullie nu zo super gaat!

Sannie, geweldig die reactie van jou aan de telefoon!

Indian, wat een moppie!!

jeetje wat een verhaal zeg, jeetje dat je zomaar knoch out ging, vaag zeg!!

Laat de tranen maar lekker lopen hoor als het moet, het hoort er bij!

Wel balen dat je zo'n last hebt van je bekken, en dat je R zo ook niet echt kunt sparen qua rust...

Super dat Stijn zo blij is met z'n zusje!

Miancoon, leuk dat je 1e rijles goed is bevallen! Mijn zus heeft gisteren haar 1e autotje opgehaald, was toch wel blij da ze heelhuids bij me was na zo'n 1e rit hihi!

Nurse, fijn dat de uitslag weer over is....maar wat het nou geweest is dan?

Moeders heeft lekekr een rustig middagje, ben gammel dus heb me ziek gemeld....kids naar de opvang en moeder gaat lekker bank/bed hangen.
Indian: Wat een ontzettend lief meisje! En ik ben helemaal wèg van de naam, past ook goed bij elkaar, Sophie en Stijn. Het begint echt te kriebelen van je verhaal, kijk zelf heel dubbel naar mijn aanstaande bevalling, aan de ene kant kan ik niet wachten en wil ik er weer in duiken, aan de andere kant zie ik er ook als een berg tegenop...

Het lijkt me wel een bizarre ervaring dat je zo'n belangrijk stuk van de bevalling "kwijt" bent. Gelukkig is het wel helemaal goed gekomen en ben je toch thuis bevallen. Lijkt me voor iedereen een stuk prettiger.

Joni: Kaya heeft nooit potjes gegeten, ze lustte ze gewoon niet en nog steeds niet. Ik kook altijd vers en als het qua tijd eens niet uitkomt dan zorg ik dat ik altijd wat porties in de vriezer heb liggen. Dan kook ik een keer wat extra en vries ik wat in, gaat eigenlijk prima.

Oef: Kaya vindt fruit heeerlijk, maar wat ze nog lekkerder vindt: tomaten. Ze eet er zo 3 op als ik niet oppas! Misschien vindt Brian dat ook wel lekker?

Yora: het gaat op zich best redelijk met mijn zusje. Lief dat je naar haar vraagt. Moeder- en vaderdag zijn weer achter de rug dus die hobbel is weer genomen. Ik heb vorige week wel gedroomd dat ze weer zwanger is... ik hoop het zo voor hun... Maar het blijft wel zwaar, zeker nu ik net op het nieuws hoor dat het dochtertje van Bhoularouz te vroeg geboren is en ook is overleden. Dan huilt mijn hart, dan wéét ik wat zijn vrouw en hij en hun familie doormaken...

Ik ga weer even stoeien met Kaya's jurkje. Hij is eigenlijk al af, maar ik zit met een enorm lastige blinde rits die er ingezet moet worden en die van het bovenlijfje (gevoerd, dus dubbel) door een split in de bovenrok tot in de onderrok gezet moet worden. Klinkt vast heel ingewikkeld, nou ik kan je verzekeren... DAT IS HET OOK!!! Wordt er helemaal ziek van, maar ik wil het persé mooi afwerken, dr zit al zoveel tijd in!
Hey meiden!

Tis best rustig hier he!?

Marloes:

Als jij het weet? Geeeen idee wat t geweest is.. hou het wel goed in de gaten uiteraard.

En voel je je gammel?!

Lekker op de bank dan jah!

A1mee:

Ben heel benieuwd naar je creatie!

Achternaam:

Jep, daarom wilde ik ook de achternaam van M.

Zo heeft iedereeen hier dezelfde achternaam dus geen misverstanden en ik vind het gewoonweg leuker

Peuterspeelzaal:

Ik heb Roxanne al aangemeld!

Zijn jullie kindjes ookal aangemeld? Volgend jaar maart mogen ze dr heen! (2 jaar en 3 mnd.)

Eten:

Nog even een aanvulling op mn berichtje van gisteren, Roxanne eet dus al heel lang met de pot mee en als we een keer iets eten wat niet zo geschikt is voor dr bakken we een ei voor haar die we op een boterham mikken.

Smullen vind ze dat!

En ook hier liever fruit dan een koek (vooral banaan, kiwi, manderijnen en druiven!!)

Yasmine maakt een potje vandaag van dr ritme... nu ligt ze te mopperen, heeft denk ik honger maar ze moet nog maar even wachten hoor, anders drinkt ze weer maar 50ml oid en komt ze 2,5 uur naderhand weer.

Zoh, en nu ff posten!

xx
He meiden,

lekker gewerkt, net even met een vriendin aan de telefoon gehangen. Tris heeft een haringfeestje op z'n werk dus ik heb lekker het rijk alleen.

Verder niet zoveel te melden, lekker gegeten bij m'n ouders, Noof heeft weer een topdag gehad; bij de manege geweest, fietsen, lekker spelen, en heerlijk de volle aandacht van Oma. Ik tel niet eens meer mee, als we bij m'n moeder zijn .

Ik heb net even flink lopen janken, toen ik m'n vriendin aan de lijn had, eindelijk even de spanning uit m'n lijf.

Sorry voor m'n egobericht, maar m'n hoofd is een beetje leeg nu..

x
mette leuk dat Nova zo'n topdag heeft gehad. Klinkt heel goed.

En even een *knuf* voor jou, wel goed om af en toe even de spanning eruit te huilen he?

mm haringfeestje.. zal die stinken zeg als ie thuiskomt haha

Nursie ik heb Brian net aangemeld voor kinderdagverblijf in onze nieuwe woonplaats. Dan gaat ie dus voor het eerst, tot nu toe alleen maar oma. Als er geen plaats is in oktober ga ik Brian ook naar de peuterspeelzaal doen. Zijn alleen wel korte tijden dus dan is het voor mij wat lastiger werken.

A1mee dat jurkje klinkt ENORM ingewikkeld maar ja ik kan ook niet zo veel op de naaimasjien. Succes dr mee!

Tomaten lust Brian wel. volgens het CB was geen fruit eten even een fase dus het zal wel. Ik geef nog steeds extra druppels voor de weerstand en ik hoorde dat ik nu ook vitamine D moet gaan geven omdat het zo langzamerhand lukt om op halfvolle melk over te gaan.

Marloes weer een beetje opgeknapt?

Over achternaam.

Ik heb dus een andere dan Brian en Peet

Daarom wil ik toch wel graag trouwen maar Peet blijft maar het juiste moment afwachten om me te vragen. En daarbij is hij al eens getrouwd geweest en hij is er een beetje huiverig voor, bang dat ik opeens met de deegroller achter m aanga of zo .
Indian hele dikke knuffel voor die kraamtraantjes en veel sterkte met je bekken!

Mette was echt zo leuk dat rijden! Moest wel even wennen aan de wegligging enzo. Mijn instructrice vond het gelukkig allemaal goed gaan, ik mocht sturen en later mocht ik ook zelf remmen hihihi. Ik moet alleen een beetje oefenen met rotondes nemen want ik doe het overpakken van het stuur niet helemaal goed.

Marloes leuk hoor zo'n eerste autootje! Kan me wel voorstellen dat ze blij was weer heel huids bij jou te zijn. Lijkt me wel eel spannend.

A1mee klinkt leuk dat jurkje! Foto!

Nurse wij gaan geen peuterspeelzaal doen. Davina kan al de hele dag met andere kindjes spelen op het kdv natuurlijk.

Ik vind mijn nieuwe werk echt zo onwijs leuk hihihihi. Ik had vanmiddag wel even een gesprekje met het hoofd van de afdeling omdat ik nogal tegen wat fouten van mijn voorganger aanloop die nu met zwangerschaps verlof is. Ik had hem een mailtje gestuurd dat ik niet zo goed wist wat ik moest doen omdat ik niemand zwart wil maken enzo maar ja het is wel van dien aard dat het gemeld moet worden voor mij gevoel. Ik kwam echt dingen tegen daar gingen mijn nekharen recht van overeind staan. Ik zou het nooit in mijn hoofd halen om iets op die manier op te lossen, mag ook absoluut niet. Maar geeft mij wel een beetje een rot gevoel om dat te moeten zeggen. Dus hij mailde terug van kom even binnen wandelen en toen hebben we het even besproken en hij heeft ook gevraagd of ik het ook nog even met de lead data manager van deze study wil bespreken, onze directe line manager dus. Die is er dinsdag weer en ze zal wel niet blij worden want dat kan tot aardig wat quality issues leiden achteraf ......... Pppfff dat zijn echt weer dingen voor mij om te ontdekken hoor soms zou ik wel eens niet zo pietje precies willen zijn. Want dit zit me toch wel een beetje dwars en baal ook dat ik het niet gewoon met die persoon zelf kan bespreken. Zo sorry voor de lap tekst maar ik ben het nu wel lekker een beetje kwijt hihihihi. Ga zo maar eens lekker slapen.
Trusten meiden!

Ben net uiteten geweest met ons mam, morgen shoppen met m'n schoonmoeder

Goede nacht gewenst iedereen!

xx
Yora Oef

Woensdag heb ik Boyd vooraf worteltjes en aardappelen gevoerd en toen heeft hij wel meer gegeten dan de dagen daarvoor. Daarna heeft hij met ons samen aan tafel gezeten en heeft een paar stukjes gehakt en broccoli gegeten.

Vandaag weer vooraf eten gevoerd, maar na 2 happen was dat weer over. Er ging niets meer in. Hij heeft wel meer periodes gehad dat hij slecht at, dus ik denk dat dit ook wel weer overwaait.

Oef

Ik ben nu 28 weken zwanger. Gelukkig knap ik altijd op van mijn vrije dag op woensdag. Dan kan ik wat meer slapen en dat heb ik gewoon echt nodig. (ook toen ik nog geen kind had).

Zelf eten hebben we van de week geprobeerd, maar dan gaat er dus echt niets naar binnen. Dan zit hij alleen maar met het bordje en eten te spelen.

Ik heb ook diepvriesgroente in de vriezer en kant en klare aardappeltjes en vlees inde vriezer.

Grappig, Boyd is juist weer een hele goede fruit-eter. Elk kind is weer anders.

Rijst en pasta is ook Boyds favoriet. De rijst kan hij zo lekker met zijn vingertje 1 voor 1 opeten.

Marloes

De rest ziet mijn foto's wel, uit de reacties te merken.

Mette

Wat een dramanacht. Ik vind het wel al heel knap dat ze zoveel woordenkennis heeft. Goed dat je er niet aan toegaf, want dan is

het eind zoek. Wat uiteraard wel heel moeilijk is.

Mirjam

We zaten in het plaatsje Tennenbronn. Eventueel de site van het vakantiepark: www.ferienpark-tennenbronn.de

(en nee, ik heb geen aandelen...)

En ja, de omgeving is echt prachtig. Zoveel afwisseling. En het is nog op redelijke rij-afstand. 7 uur rijden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven