Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen met extensions

20-11-2010 17:51 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds donderdag heb ik hair-extensions. Ik heb van mezelf vrij fijn haar, dus het is gezet voor extra volume. Nu heb ik wel extra haar, maar vind dat er geen extra volume in zit. Daarnaast nog steeds hoofdpijn omdat het toch wel trekt. Zijn er meer ervaringen? Vind de combi prijs/resultaat toch tegen vallen.
Ik zit er ook aan te denken om extentions te nemen. De lengte van mijn haar is ongeveer hetzelfde als op dat plaatje van 2italy2.

Wat ben ik ongeveer kwijt aan kosten?
Siefu, balen dat het zo tegenvalt!

Ik heb doublehair van balmain gehad, maar dit haar voelde wel als mijn eigen haar en ik had idd wel meer volume.

Misschien kan je het nog een paar dagen laten zitten om te kijken of je hoofdhuid dan minder zeer doet.

Om volume te krijgen helpt fohnen en een ondersteunende moes misschien. Bij mij helpt het.

Ik heb het haar 2 maand gehad en toen miste ik het ook enorm om even lekker met mijn handen door mijn haar te gaan.

Ook veel haaruitval toen ze er uit werden gehaald en ondanks dat ik weet dat je weer moet wennen aan je eigen bosje, merkte ik toch dat ik op bepaalde plekken dunner haar had.

Het is nu gelukkig weer aangegroeid en ik neem geen extensions meer.

Boerderijgeit, ik was 150/175 euro kwijt voor 5 doublehair matten.
Voor de mensen die denken dat extensions (dus geen matten met clipjes) niet slecht zijn voor je haar; google maar eens op britney spears extensions bijvoorbeeld. Er zitten bij haar hele kale plekken tussen en ze is echt niet de enige. Waxjes etc. zijn gewoon níet goed voor je haar.
Zo, m'n ex schoonzus had ze ook... Overal in de gang lag haar als ze borstelde, goorrrrr! Sindsdien heb ik een trauma aan extensions, ugh.
Ja want jij verliest nóóit ergens haar he ranni??

On topic; balen Siefu dat het zo tegenvalt. Ik draag soms clip-ins en dat bevalt wel erg goed. Je ziet ze ook niet zitten en als het ergens trekt aan je haar/huid dan verplaats je het clipje wat en is er niets meer aan de hand.

Doen ze nog altijd pijn, of heb je ze al laten verwijderen inmiddels?
Dat was wel wat meer dan de normale hoeveelheid die je verliest aan haar, het was enorm veel en d'r haar was uiteindelijk ook dood.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven