heb je wel eens

25-11-2013 00:45 39 berichten
seks gehad met een kerel die een beetje of veel overgewicht had zo ja wat vond je daarvan?
Alle reacties Link kopieren
Stevige armen en een brede borst vind ik heel aantrekkelijk, en daar mag best een vetje aanzitten.

Maar echt flink te dik? Nee.

Noem het kortzichtig, ik moet me wel aangetrokken voelen tot diegene waar ik het bed mee deel.
quote:GiB schreef op 25 november 2013 @ 13:51:

Zonder waardeoordeel hoor ... maar als TO een man was geweest en de vraag over vrouwen had gesteld, waren de reacties dan niet heel anders geweest?oh zeker, en dan ging de discussie meteen over, dat een dikke vrouw fijner is dan 'een gratenpakhuis'.
quote:barbarella70 schreef op 25 november 2013 @ 08:25:

Ik zit er niet mee. Als ik me tot de persoon zelf aangetrokken voel, kan het me weinig boeien. Je mist een hoop als je mensen puur op hun uiterlijk afwijst.dit
Ik hou van een beetje knuffel gehalte...vind magere mannen helemaal niks...bij mij hebben ze allemaal goed gegeten ;)
T moet niet echt dik/ vet worden..vind sportief wel aantrekkelijk
neee!

ik ben nog steeds maagd en 60!

Zonder waardeoordeel hoor ... maar als TO een man was geweest en de vraag over vrouwen had gesteld, waren de reacties dan niet heel anders geweest?Waarschijnlijk. De mannen en de vrouwen die vooral seks hebben met vrouwen zijn op dit forum sterk in de minderheid.
Al jaren heb ik seks met een dikke man, en hij is in de loop van de tijd ook steeds dikker geworden. Toen ik hem leerde kennen en de eerste 8 jaar van onze relatie was hij superslank maar er is zeker 25 - 30 kilo bijgekomen de afgelopen 12 jaar Eerlijk gezegd is het lekkere er voor mij wel een beetje af zo. Maar hij is verder wel goed in bed, dus ik leg me er voorlopig wel even bij neer.

We zijn wel van plan om als onze jongste straks ook op school zit, een paar weer keer per week een uurtje te gaan fietsen / wandelen / sporten. Ik kan het op zich ook wel gebruiken, al is het dan niet voor mijn postuur maar wel voor mijn conditie. Dan maar het nuttige met het aangename verenigen.
Super slanke vrouw,vind ik ook niet lekker in bed,mag best wat vlees aanzitten.
Ja mijn vriend heeft overgewicht, ben nu een tijd samen met hem naar volle tevredenheid. Ik vind hem erg aantrekkelijk, maar bij hem is het vlees goed verdeeld, niet alleen een dikke buik bijvoorbeeld.

Vrijen gaat prima, maar het scheelt misschien ook wel dat ik over wat lenigheid beschik. Hij ruikt altijd lekker, voelt heerlijk aan. Ben erg blij met hem en zijn lichaam.
Confronterend, dit ....

Op de schaal van Bianca ben ik "builtfat", dat valt wel mee denk ik.

Tja, de churros .......
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.

Zonder waardeoordeel hoor ... maar als TO een man was geweest en de vraag over vrouwen had gesteld, waren de reacties dan niet heel anders geweest?Ja.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Zonder waardeoordeel hoor ... maar als TO een man was geweest en de vraag over vrouwen had gesteld, waren de reacties dan niet heel anders geweest?Je kunt altijd een topic openen, wij komen er zo achter denk ik.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Er is een Noord Hollands gezegde: "Hoe zwaarder het heiblok, hoe dieper de paal."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven