Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Bedoel je mij Star?

Ik heb anders een énig contact met de locals!

Meteen gaan zitten stoken omdat ik dit jaar op Broek op Langendijk(rock) was?

Een mannelijke stagiair voor in de darkroom?

Wat studeert hij dan? Niet-Westerse sociologie zeker?

Dream, die lama is Dalai. De lama waar Yette het meeste geld aan verdient zeg maar.

Brutaal als de hel en met een lijflucht waar een gemiddelde zwerver jaloers op is.

Maar ja, paradelamaatje he.....
Wie de schoen past trekke hem aan Lé. Het gaat ook niet om jouw contacten met locals maar om mijn contacten. Ik heb gewoon gemerkt dat sommigen mensen alle aandacht van anderen naar zich toe trekken zodat er voor anderen niks overschiet.

Nou ja, hoedanook, het was een openbaring.

De stagiair (Durk heet hij) studeert geloof ik recreatiekunde of zo'n andere kansloze pretstudie, sociaal cultureel werk...nou ja, schiet mij maar lek, hij komt gewoon lekker soppen dus
Ik hou het ja niet meer bij. Ben nu bij 1369 blessings maar weet niet meer of dat wel klopt, ben een aantal keer in slaap gevallen en de PIOllen werken niet meer goed na zoveel jaar ja. Ook moest ik mijn computer een keer heropstarten van Janwillemus omdat het ja niet goed is hem langer dan een half jaar aan te hebben staan. Hij zal het wel weten ja, staat er altijd Bij om mij wakker te schUdden.

Willen jullie voortaan de bessings in vet zettendan gaat het misschien wel weer. De tabel komt nog, probeer te zorgen dat hij op mijn scherm past. Geef ook Even door hoe groot jullie scherm is.
Alle reacties Link kopieren
Goed idee Voornu

Mijn beeldscherm wisselt van 5x5 cm naar ..e h.. een el bij een el ongeveer? Heb geen meetlint bij de hand, maar ja. het is ongeveer een el. Denk. Of 14x14 duim.
Later is nu
Ik mis de BEO! Waar zijn jullie allemaal?
Bij de parodiettes; maar na het laatste bannenfeestje en de oprichting van VV is het allemaal wat in het slop geraakt. (en leo heeft een baan, dat vreet ook forumtijd)
Oh ok! Nou, ik kijk dan nog wel even of ik daar aansluiting kan vinden.

Ik dacht gewoon: het is weer winter, tijd voor mijn wollen broekrok. En toen kreeg ik heimwee.
Je hebt zó gelijk! En de 'dit zou een parodietopickunnenzijn'-topics komen ook weer als schimmelzwammen uit het stof.
Later is nu
Ja, maar 'the real thing' is het niet. En dit wel! Go, BEO!
Wie gaat er dit jaar ook naar BroekRock Werchter?

Kan ik meerijden?
Oh jammer, maar ik heb die dag een workshop Ritueel Teennagels Verbranden, als voorbereiding op de bevalling. Dus helaas, voor mij wordt het hem niet. Maar ik wil nog graag een keer dat patroon voor een broekrok voor babies van je hebben, die met elastiek in de pijpen en met knoopjes tegen afzakkende sokken. Heb je die nog, toevallig?
Ja tuurlijk!

Gewoon het modelletje voor maat 46 terugrekenen naar maat 56.

Zo maak ik broekrokken voor de hele straat.

Hoe ga je bevallen?

Bij de eerste wee het veld in en dan moeder natuur haar gang laten gaan?

Of zijn de methoden intussen gemoderniseerd?
Oh slim, dat terugrekenen, ga ik doen.

Nee, het veld is voorbij, alles moet glutenvrij tegenwoordig, natuurlijk. Ik heb een vijver gegraven en ga puur natuur een waterbevalling in. De vissen eten de placenta, ik eet de vissen. Zo komen alle goede voedingsstoffen gewoon weer op de goede plek terug.
Leuk.

Misschien fijn als Meds komt, als doula? Kunnen we meteen een beetje slootslempen terwijl jij de baring doet.

Twee vliegen, één klap en zo.

Het is trouwens rustig op het BEO front. Iedereen is op biodanza kamp volgens mij.
Ik vind het prima, Meds heeft toch al vaker ge'doula'd? Misschien vinden jullie mijn wichelroede wel terug bij het slempen, want die ben ik kwijt. Nu heb ik dus wel water gevonden maar dat zou ik in de keuken ook wel weer handig vinden...
Medsje doulaad zeer regelmatig. En met haar bootcamp methode is dat kind er binnen no-time uit.

Kun je daarna gewoon weer boter karnen en kaas maken.

Die wichelroede slemp ik wel even voor je op.

Fijn, heb ik ook een keer een taakje.

https://youtu.be/YpzQiittNgY

Kijk wat we missen Lolly...

Volgend jaar gaan wij ook weer hoor.
Ik heb het helemaal niet rustig, ben nog steeds met de blessingstabel bezig. Is dit wat?

In september begint de training 'gluten wegjagen voor beginners'. Meds draag maar een naambordje voor er verwarring ontstaat. De locatie van de nazit ('gluut in de puut') is nog niet bekend, misschien in een tent van jou Leo?
quote:Eleonora schreef op 27 juli 2015 @ 12:01:

Medsje doulaad zeer regelmatig. En met haar bootcamp methode is dat kind er binnen no-time uit.

Kun je daarna gewoon weer boter karnen en kaas maken.

Die wichelroede slemp ik wel even voor je op.

Fijn, heb ik ook een keer een taakje.

https://youtu.be/YpzQiittNgY

Kijk wat we missen Lolly...

Volgend jaar gaan wij ook weer hoor.

Aaaah, zo balen, he? Waarom ben jij er eigenlijk niet?

Trouwens, ik begreep dat karnen een goede uitdrijfoefening is,dus misschien hebben we na de bevalling ook gewoon een heerlijk stuk glutenvrij brood met verse boter. Dat lijkt me gezond.
quote:voornu schreef op 27 juli 2015 @ 12:02:

Ik heb het helemaal niet rustig, ben nog steeds met de blessingstabel bezig. Is dit wat?

In september begint de training 'gluten wegjagen voor beginners'. Meds draag maar een naambordje voor er verwarring ontstaat. De locatie van de nazit ('gluut in de puut') is nog niet bekend, misschien in een tent van jou Leo?Lijkt me een mooi begin van de tabel, voornu!
Een yurt, Voornu, een yurt heet zo'n tent....

Ik kan de tabel niet lezen.

Misschien alleen de astrale versie online nog?

Wel fijn hoor, een beetje structuur.

Tot nu toe voer ik blind op mijn maandstonden maar ja, ik ben bijna 47 en dan kun je daar écht niet meer van op aan.

Fijn dat jullie er zijn ouwe BEO's van me. Ik was al bang dat de beweging ondergronds was gegaan.
quote:Eleonora schreef op 26 juli 2015 @ 22:31:

Wie gaat er dit jaar ook naar BroekRock Werchter?

Kan ik meerijden?ja ik ga. neem je regenkapje mee want je moet in de platte wagen
quote:lionlily schreef op 27 juli 2015 @ 12:08:

[...]

Aaaah, zo balen, he? Waarom ben jij er eigenlijk niet?

Trouwens, ik begreep dat karnen een goede uitdrijfoefening is,dus misschien hebben we na de bevalling ook gewoon een heerlijk stuk glutenvrij brood met verse boter. Dat lijkt me gezond.

En weer eens wat anders dan beschuit met muisjes!

Ik neem mijn linnen lappen mee die ik in het baarwater drenk en dan wikkel ik je direct na de bevalling strak in de lappen zodat je snel weer in model bent. Anders gaat je man er met een Russin vandoor las ik op het forum omdat die altijd beeldschoon en gewillig zijn.
quote:Eleonora schreef op 27 juli 2015 @ 11:40:

Leuk.

Misschien fijn als Meds komt, als doula? Kunnen we meteen een beetje slootslempen terwijl jij de baring doet.

Twee vliegen, één klap en zo.

Het is trouwens rustig op het BEO front. Iedereen is op biodanza kamp volgens mij.ik ben uit de Doula vereniging gestapt. Het stond me zo tegen dat vage gedoe. Ze deden moeilijk toen ik een Baby-Beo (met stuitligging) nadat ik moeder ouderwets KO moest maken met touwtjes om zijn enkels ter wereld bracht. Moeder en kind doen het uitstekend, maar dat gezeur over traumatisch blablabla. Hoezo traumatisch, het mens was buiten bewustzijn
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 juli 2015 @ 12:12:

[...]

ja ik ga. neem je regenkapje mee want je moet in de platte wagen

O, te gek!

Ik doe mijn agu poncho en regenbroekrok aan!
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 juli 2015 @ 12:16:

[...]

ik ben uit de Doula vereniging gestapt. Het stond me zo tegen dat vage gedoe. Ze deden moeilijk toen ik een Baby-Beo (met stuitligging) nadat ik moeder ouderwets KO moest maken met touwtjes om zijn enkels ter wereld bracht. Moeder en kind doen het uitstekend, maar dat gezeur over traumatisch blablabla. Hoezo traumatisch, het mens was buiten bewustzijn

Doula is toch geen beschermd beroep? Plexiglazen bordje naast je voordeur en je bent het.

Ga je toch gewoon freelance/solo?

Ik voorzie een nieuwe trend wat betreft bevallingen. Na al dat softe gedoe is er nu ruimte voor de 'back to basic hardcore boot camp bevalling'.

Let maar op.

Volgende maand in de Linda. en dan is de beer los.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven