Leuke dingen doen met partner
vrijdag 29 november 2013 om 14:12
Mijn man werkt in ploegendiensten en heeft dus geen vaste avonden dat hij thuis is. Daarom kunnen wij eigenlijk geen dingen doen als kook- of danscursussen (okee, voor dat dansen liep hij toch al niet warm, maar gaat even om het idee). Gaan wij een middagje/avondje wat voor ons tweetjes doen, dan wordt het meestal een stad-, bos- of strandwandeling en anders uit eten, poolen en/of de bios. Maar we zijn op zoek naar meer leuke dingen!
Wat we zelf nog bedacht hebben:
-museum/tentoonstelling
-schaatsen
-dierentuin
-oh ja, en heftige stomende seks natuurlijk
Wat doen andere mensen?
Wat we zelf nog bedacht hebben:
-museum/tentoonstelling
-schaatsen
-dierentuin
-oh ja, en heftige stomende seks natuurlijk
Wat doen andere mensen?
vrijdag 29 november 2013 om 14:29
Mijn man werkt ook in ploegendienst, als hij vrij is in een weekend gaan we soms lekker samen eten als we oppas kunnen regelen.
Verder gaan we soms een dagje winkelen samen, laten we de kinderen overblijven en oma ze ophalen na school.
Maar vaak zijn we gewoon rond huis bezig met z'n 2-tjes, even naar de markt/boodschappen doen of een of ander klusje.
En soms als de kinderen naar school zijn liggen we samen lekker in bed
Verder gaan we soms een dagje winkelen samen, laten we de kinderen overblijven en oma ze ophalen na school.
Maar vaak zijn we gewoon rond huis bezig met z'n 2-tjes, even naar de markt/boodschappen doen of een of ander klusje.
En soms als de kinderen naar school zijn liggen we samen lekker in bed
vrijdag 29 november 2013 om 14:38
Vriend en ik vinden het gezellig om te lunchen of samen uitgebreid te koken. Ook gaan we weleens samen winkelen. Samen naar een museum kan inderdaad ook heel leuk zijn! Als het lekker weer is een bootje huren en dan in de Biesbosch varen kan heel romantisch zijn. Ik weet niet of jullie er mensen voor zijn, maar wij gaan ook weleens een dagje/middagje/avondje naar de sauna.
vrijdag 29 november 2013 om 14:44
vrijdag 29 november 2013 om 14:46
Leuk onderwerp! Ik lees graag mee
Mijn vriend en ik gaan vaak samen een terrasje pakken (ook in de winter met heaters) Lekker samen kletsen en mensen kijken.
Nieuwe restaurants uitproberen en terug gaan naar de restaurants die goed bevielen.
Wij spelen ook vaak samen gezelschapsspellen (kolonisten, rummikub en kaartspelen)
Wat we ook samen doen;
Samen koken en vrienden bezoeken.
Films/series kijken
Naar de bios
Naar het strand
Stedentrip
Naar de schaatsbaan
Wandelingen maken
En we gaan af en toe ook zwemmen/ sauna bezoeken
Laatst zijn we ook naar een ruimtevaarttentoonstelling geweest.
Mijn vriend en ik gaan vaak samen een terrasje pakken (ook in de winter met heaters) Lekker samen kletsen en mensen kijken.
Nieuwe restaurants uitproberen en terug gaan naar de restaurants die goed bevielen.
Wij spelen ook vaak samen gezelschapsspellen (kolonisten, rummikub en kaartspelen)
Wat we ook samen doen;
Samen koken en vrienden bezoeken.
Films/series kijken
Naar de bios
Naar het strand
Stedentrip
Naar de schaatsbaan
Wandelingen maken
En we gaan af en toe ook zwemmen/ sauna bezoeken
Laatst zijn we ook naar een ruimtevaarttentoonstelling geweest.
Je m"appelle belle
vrijdag 29 november 2013 om 15:01
Jullie doen ook allemaal redelijk gewone, leuke, huiselijke, gezellige dingen dus? Oh gelukkig, ik was al bang dat man en ik zo saai en inspiratieloos waren en de rest van de wereld aan kliffen hing, 16 vreemde talen leerde spreken en ijssculpturen maakte
Eenmalige workshops zijn nieuw voor mij/ons, daar ga ik zeker eens naar kijken!
Sauna gaat 'm niet worden, ben trouwens wel verbaasd dat meer mensen gaan winkelen met hun partner. Man sputtert altijd eerst wat tegen ("ja hallo, ik ben je vriendin niet!") maar vindt het uiteindelijk altijd heel leuk, zolang hij maar niets hoeft te passen
Ruimtevaarttentoonstelling zijn wij ook geweest! Tenminste, als je die van de NASA bedoelt, in Utrecht.
Eenmalige workshops zijn nieuw voor mij/ons, daar ga ik zeker eens naar kijken!
Sauna gaat 'm niet worden, ben trouwens wel verbaasd dat meer mensen gaan winkelen met hun partner. Man sputtert altijd eerst wat tegen ("ja hallo, ik ben je vriendin niet!") maar vindt het uiteindelijk altijd heel leuk, zolang hij maar niets hoeft te passen
Ruimtevaarttentoonstelling zijn wij ook geweest! Tenminste, als je die van de NASA bedoelt, in Utrecht.
vrijdag 29 november 2013 om 15:15
@mater_matuta
Grappig dat je dat zegt. Ik ben er ook wel eens bang voor dat ik wij van die mutsige dingen doen en dat wij ook eens andere dingen zouden moeten uitproberen.
Maar heel vaak denk ik: laat maar.. Ik ben nu eenmaal een beetje een huismuts.
Die tentoonstelling was inderdaad in Utrecht, Ik vond hem geweldig! En jij?
Over dat winkelen kan ik niet echt meepraten vind het zelf verschrikkelijk en bij ons is het een beetje andersom. Mijn vriend vind winkelen op zijn tijd geweldig. En ik moet dan mee, maar ren zelf het liefst zo snel mogelijk het centrum weer uit.
Wij gaan binnenkort ook samen Salsa les volgen. Een beetje zonnige muziek en sfeer kan geen kwaad in deze donkere dagen.
Nu ik erover nadenk besef ik mij dat vriendlief en ik eigenlijk veel dingen samen doen. En heb besloten morgen lekker (nog) een middagje voor mijzelf in te plannen. Wil echt het laatste seizoen van Desperate Houswifes gaan zien.
Grappig dat je dat zegt. Ik ben er ook wel eens bang voor dat ik wij van die mutsige dingen doen en dat wij ook eens andere dingen zouden moeten uitproberen.
Maar heel vaak denk ik: laat maar.. Ik ben nu eenmaal een beetje een huismuts.
Die tentoonstelling was inderdaad in Utrecht, Ik vond hem geweldig! En jij?
Over dat winkelen kan ik niet echt meepraten vind het zelf verschrikkelijk en bij ons is het een beetje andersom. Mijn vriend vind winkelen op zijn tijd geweldig. En ik moet dan mee, maar ren zelf het liefst zo snel mogelijk het centrum weer uit.
Wij gaan binnenkort ook samen Salsa les volgen. Een beetje zonnige muziek en sfeer kan geen kwaad in deze donkere dagen.
Nu ik erover nadenk besef ik mij dat vriendlief en ik eigenlijk veel dingen samen doen. En heb besloten morgen lekker (nog) een middagje voor mijzelf in te plannen. Wil echt het laatste seizoen van Desperate Houswifes gaan zien.
Je m"appelle belle
vrijdag 29 november 2013 om 15:43
quote:mater_matuta schreef op 29 november 2013 @ 15:01:
Jullie doen ook allemaal redelijk gewone, leuke, huiselijke, gezellige dingen dus? Oh gelukkig, ik was al bang dat man en ik zo saai en inspiratieloos waren en de rest van de wereld aan kliffen hing, 16 vreemde talen leerde spreken en ijssculpturen maakte
Er stond pas in de krant dat saai en voorspelbaar leven heel gezond is voor de mens. Dus hoera voor het niet hoeven klifhangen (en nu bedenk ik me dat ik helemaal geen familie, vrienden wat dan ook ken die dat doen. Een boswandeling en een gezelschapsspel is wel het spannendste wat ik hoor
Er stond pas in de krant dat saai en voorspelbaar leven heel gezond is voor de mens. Dus hoera voor het niet hoeven klifhangen (en nu bedenk ik me dat ik helemaal geen familie, vrienden wat dan ook ken die dat doen. Een boswandeling en een gezelschapsspel is wel het spannendste wat ik hoor
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vrijdag 29 november 2013 om 16:29
quote:mater_matuta schreef op 29 november 2013 @ 15:01:
.
.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 29 november 2013 om 17:24
Jullie doen al meer dan wij samen en mijn man werkt niet eens in ploegendienst.
Wij hebben nog nooit samen een kookcursus of iets dergelijks gedaan
Wat wij vaak doen is uit eten gaan/naar theater/naar de bioscoop/cafe en soms dag/middag/avond samen weg (stad bezoeken, naar een bepaald museum of tentoonstelling) Dat is soms met z'n tweeen maar ook heel vaak met vrienden erbij.
Thuis spelen we soms bordspellen maar meestal zitten we allebei verdiept in een boek op de bank 's avonds of we hebben vrienden of familie over de vloer.
Een keer in de week hebben we bijbelgroep en dat is afwisselend bij de verschillende leden thuis.
Cursussen en sporten doen we allebei apart. Nu hebben we wel kinderen maar ook voordat we kinderen hadden deden we dat soort dingen eigenlijk zelden samen.
Wij hebben nog nooit samen een kookcursus of iets dergelijks gedaan
Wat wij vaak doen is uit eten gaan/naar theater/naar de bioscoop/cafe en soms dag/middag/avond samen weg (stad bezoeken, naar een bepaald museum of tentoonstelling) Dat is soms met z'n tweeen maar ook heel vaak met vrienden erbij.
Thuis spelen we soms bordspellen maar meestal zitten we allebei verdiept in een boek op de bank 's avonds of we hebben vrienden of familie over de vloer.
Een keer in de week hebben we bijbelgroep en dat is afwisselend bij de verschillende leden thuis.
Cursussen en sporten doen we allebei apart. Nu hebben we wel kinderen maar ook voordat we kinderen hadden deden we dat soort dingen eigenlijk zelden samen.
vrijdag 29 november 2013 om 17:27
We gingen vroeger altijd wel veel samen wandelen, dan gingen we echt een hele dag samen op pad, rugzak mee. Soms ook met anderen samen. Nu met drie kleine kinderen komt dat er niet zo vaak meer van maar af en toe brengen we de kinderen naar familie en dan gaan we een dag samen wandelen en dan na afloop ergens eten.
zaterdag 30 november 2013 om 14:58
@Paper-clip Haha, hier nog iemand hoor! Eigenlijk is zijn middagdienst m'n favoriete dienst, beetje uitslapen samen, daarna vrijuit kunnen werken omdat het huis manvrij is, wat gemakkelijker met eten en 's avonds als hij thuiskomt nog gezellig samen aan de wijn
@Bellevr Wij vonden de tentoonstelling ook hartstikke leuk, hadden alleen niet genoeg tijd om alles te zien. Wel zijn we nog in de 2G-simulator geweest. Salsales zou ik dus graag willen, maar dat gaat dus niet met die diensten van hem.
@Elfje26 Weekendje weg gaat wat moeilijker, hij is er al de helft van de weekenden niet. De ene week wel, de andere week niet. Staat tegenover dat hij tussendoor ook geregeld een dagje vrij is
@Bellevr Wij vonden de tentoonstelling ook hartstikke leuk, hadden alleen niet genoeg tijd om alles te zien. Wel zijn we nog in de 2G-simulator geweest. Salsales zou ik dus graag willen, maar dat gaat dus niet met die diensten van hem.
@Elfje26 Weekendje weg gaat wat moeilijker, hij is er al de helft van de weekenden niet. De ene week wel, de andere week niet. Staat tegenover dat hij tussendoor ook geregeld een dagje vrij is
zaterdag 30 november 2013 om 15:29