Vibratorhulp gezocht!
zondag 1 december 2013 om 18:47
Hallo mensen,
Ik heb een vraagje over vibrators.
Ik wil mijn vrouw verassen met een nieuwe vibrator. ik ben namelijk een lange tijd van huis en wil haar hiermee verassen.
Het probleem is dat mijn vrouw moeilijk klaarkomt. het lukt eigenlijk alleen met een vibrator en ook alleen als deze heeeeeeel erg, zeg maar mega hard trilt. nou ben ik wel eens in de winkel van cld geweest en die adviseerden mij iets wat uiteindelijk toch niet echt iets was. en nu dacht ik laat ik het aan de experts vragen
Dus wie kan mij vertellen welke vibrator ik moet kopen als ik ene zoek die gewoon mega hard trilt? welk verschillende standen natuurlijk.
Groetjes undercover
Ik heb een vraagje over vibrators.
Ik wil mijn vrouw verassen met een nieuwe vibrator. ik ben namelijk een lange tijd van huis en wil haar hiermee verassen.
Het probleem is dat mijn vrouw moeilijk klaarkomt. het lukt eigenlijk alleen met een vibrator en ook alleen als deze heeeeeeel erg, zeg maar mega hard trilt. nou ben ik wel eens in de winkel van cld geweest en die adviseerden mij iets wat uiteindelijk toch niet echt iets was. en nu dacht ik laat ik het aan de experts vragen
Dus wie kan mij vertellen welke vibrator ik moet kopen als ik ene zoek die gewoon mega hard trilt? welk verschillende standen natuurlijk.
Groetjes undercover
zondag 1 december 2013 om 19:11
De Lelo Siri trilt erg hard. Deze is oplaadbaar, kan handig zijn. Ook de fairy massage wand trilt erg hard, staat daar ook om bekend en is iets goedkoper dan de Lelo. De fairy heeft een stekker, dat kan een nadeel zijn maar ook een voordeel (vibrator zal er nooit mee kappen op het moment supreme, tenzij de stroom uitvalt ). Succes ermee!
zondag 1 december 2013 om 19:19
kijk zo kan het ook. alvast bedankt! en keep on coming with the tips!
lelo siri ziet er idd goed uit. staat tot nu toe bovenaan het lijstje. de fairy massage heeft de vrouw nu. althans een goedkope versie (zal het probleem wel zijn) maar die bevalt niet echt omdat die zo groot is. vandaar de lelo nog op 1
lelo siri ziet er idd goed uit. staat tot nu toe bovenaan het lijstje. de fairy massage heeft de vrouw nu. althans een goedkope versie (zal het probleem wel zijn) maar die bevalt niet echt omdat die zo groot is. vandaar de lelo nog op 1
zondag 1 december 2013 om 20:34
maandag 2 december 2013 om 20:16
Ziet er goed uit ja,doet die zijn werk goed?
Dan ga ik bestellen!
quote:maja_de_bij schreef op 01 december 2013 @ 20:34:
http://www.easytoys.nl/sp ... onic_drei_roze_10943.html
Deze!
Dan ga ik bestellen!
quote:maja_de_bij schreef op 01 december 2013 @ 20:34:
http://www.easytoys.nl/sp ... onic_drei_roze_10943.html
Deze!