Center parcs..... afzetters....
zondag 1 december 2013 om 22:08
Zo zeg, in voorbereiding op dit kinderparadijs ging ik even kijken of er ook gratis wifi was (mijn eigen internetbundel is niet geldig).
Voor een dag wifi vragen ze dus 15 euro!!! We reizen best veel en ik ken niet anders als dat wifi gewoon standaard erbij in zit, zelfs de meest simpele guesthouse biedt bijna altijd gratis wifi aan....
behalve cp dus daar vragen ze rustig de hoofdprijs ongelooflijk....
(ik boek dus wel even een buitenlandbundel bij mijn provider, niet omdat ik niet zonder internet kan, maar soms is het wel handig om even te kijken hoe laat de trein gaat of wat de openigstijden van iets zijn).
Voor een dag wifi vragen ze dus 15 euro!!! We reizen best veel en ik ken niet anders als dat wifi gewoon standaard erbij in zit, zelfs de meest simpele guesthouse biedt bijna altijd gratis wifi aan....
behalve cp dus daar vragen ze rustig de hoofdprijs ongelooflijk....
(ik boek dus wel even een buitenlandbundel bij mijn provider, niet omdat ik niet zonder internet kan, maar soms is het wel handig om even te kijken hoe laat de trein gaat of wat de openigstijden van iets zijn).
zondag 1 december 2013 om 22:17
Ik neem altijd mijn eigen accespoint mee naar zo'n park.
Meestal staat er zo'n zwarte kast onder de tv waar je een netwerkkabel in kunt steken. Ik sluit daar mijn eigen accespoint op aan en heb dus dezelfde wifi als thuis.
Nu werkt dat wel alleen in en om het huisje tot zo'n 30 meter.
Maar wel gratis
Meestal staat er zo'n zwarte kast onder de tv waar je een netwerkkabel in kunt steken. Ik sluit daar mijn eigen accespoint op aan en heb dus dezelfde wifi als thuis.
Nu werkt dat wel alleen in en om het huisje tot zo'n 30 meter.
Maar wel gratis
zondag 1 december 2013 om 22:22
3G is prima maar voor mij valt NL buiten de bundel dus dat tikt wel aan.
Ik ga niet veel internetten (ben met mijn moeder en ze heeft er een hekel aan ).
Maar we willen een keer met de trein dus dan vindt ik het wel handig te kijken hoe laat die vertrekt etc.
Maar ik verbaas me er dus echt over, meestal zitten we in hotels en daar is wifi dus echt wel standaard. Net als vakantiehuisjes in het buitenland.
Ik ga niet veel internetten (ben met mijn moeder en ze heeft er een hekel aan ).
Maar we willen een keer met de trein dus dan vindt ik het wel handig te kijken hoe laat die vertrekt etc.
Maar ik verbaas me er dus echt over, meestal zitten we in hotels en daar is wifi dus echt wel standaard. Net als vakantiehuisjes in het buitenland.
zondag 1 december 2013 om 22:25
zondag 1 december 2013 om 22:32
zondag 1 december 2013 om 22:35
Mijn moeder is 70+, ze heeft een mobiele telefoon maar daar is ook alles mee gezegd, ik kan hooguit haar kaart in mijn telefoon doen en zo haar tegoed gebruiken want ze heeft prepaid en moet 1x per jaar opladen zodat haar nr behouden blijft . Maar ze heeft meestal dus veel tegoed.
Maar goed, ik heb een bundel voor 5 euro voor het buitenland, daar redt ik me wel een midweek mee. Dus ik zoek niet eens zozeer oplossing hier, Ik vind het gewoon beschamend hoe zeer ze je hier afzetten.
Maar goed, ik heb een bundel voor 5 euro voor het buitenland, daar redt ik me wel een midweek mee. Dus ik zoek niet eens zozeer oplossing hier, Ik vind het gewoon beschamend hoe zeer ze je hier afzetten.
zondag 1 december 2013 om 22:36
Bij CP hebben ze hotspots. Omdat ik internet van KPN heb kan ik daardoor ook gratis internetten op plekken waar hotspots zijn. Als je op de parken internettegoed koopt is dat vaak heel duur, geldt ook voor Landal. En dan moet je ook nog maar afwachten of je een goede verbinding hebt. Dat kastje onder de TV waar iemand het hier over had hebben ze bij de meeste parken van Landal niet meer. Beetje onhandig met zo'n lange kabel door de woonkamer maar het werkte wel, en zonder extra kosten.
zondag 1 december 2013 om 22:53
maandag 2 december 2013 om 00:07
Belachelijk. Wifi installeren kost bijna niets, ze verdienen het bedrag van de installatie in nog geen dag terug dus tel uit je winst. Nou wil ik niet dood gevonden worden in welk bungalowpark dan ook, in hotels heb ik nog nooit betaald voor Wifi en het is er bijna altijd.
verba volant, scripta manent.