Centraal Moderatortopic

13-10-2013 10:56 3246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Hallo Mods,

Ik heb een vraag.

Ik lees net in een topic dat er iemand zwanger is die ik het enorm hard gun. Nu wil ik haar graag feliciteren, maar het topic waarin ik dit las is al van een paar dagen geleden.

Een topic openen hierover mag niet vermoed ik, maar hoe kan ik dit nu wel het beste doen?

ik sta gewoon een dansje te doen van vreugde
quote:nursejacky schreef op 04 december 2013 @ 10:03:

Hallo Mods,

Ik heb een vraag.

Ik lees net in een topic dat er iemand zwanger is die ik het enorm hard gun. Nu wil ik haar graag feliciteren, maar het topic waarin ik dit las is al van een paar dagen geleden.

Een topic openen hierover mag niet vermoed ik, maar hoe kan ik dit nu wel het beste doen?

ik sta gewoon een dansje te doen van vreugdeFelicitatietopic mag wel volgens mij.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nursejacky schreef op 04 december 2013 @ 10:03:

Hallo Mods,

Ik heb een vraag.

ik sta gewoon een dansje te doen van vreugde

Gewoon in het topic feliciteren lijkt mij het handigste. Of een PersoonlijkBericht sturen als je wilt.

mvg,

Junior.
Oja een persoonlijk bericht.

Was even vergeten dat die optie er is.

Dank!
Niet dus
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het topic 'Inspiratie gezocht voor schrijven van tramplingverhaal?' blijft offline ivm hengelen.

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Is het al duidelijk wanneer mijn laatste het weer gaat doen?
Hallo mod,

Kan mijn nick ajb geanonimiseerd worden (naar een nick met nummers zoals ik wel meer zie)? En als ik dan in wil loggen, gebruik ik dan mijn oude of mijn geanonimiseerde nick?
quote:Habibti schreef op 04 december 2013 @ 14:11:

Hallo mod,

Kan mijn nick ajb geanonimiseerd worden (naar een nick met nummers zoals ik wel meer zie)? En als ik dan in wil loggen, gebruik ik dan mijn oude of mijn geanonimiseerde nick?

Je kan niet meer inloggen als we je account anonimiseren. Je moet een nieuw account aanmaken met een ander mailadres.

Wil je nog steeds dat we het account anonimiseren?

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum

quote:Istar_ schreef op 04 december 2013 @ 10:33:

Is het al duidelijk wanneer mijn laatste het weer gaat doen?

Geen idee, we zullen je vraag doorsturen,

Met vriendelijke groet,

Moderator viva forum

quote:Trotter schreef op 03 december 2013 @ 16:33:

Dat had ik ook, dat kan de mod voor je oplossen.Mods, hebben jullie mijn verzoek gezien?
Mods zie bannertopic en mijn bericht van gister.

Er zit reclame over het scherm met nieuwe topics
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 04 december 2013 @ 17:57:

Mods zie bannertopic en mijn bericht van gister.

Er zit reclame over het scherm met nieuwe topicsInstalleer dan adblockplus, dan ben je er van af
Mods? kunnen de twee topics Vriend wil geen kinderen, ik wel! worden samengevoegd? Ik kan niet zien welke welke is.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Beste,

Kan mijn account verwijderd worden ivm herkenning?

dank alvast, mvg
Hallo Moderators,

Kunnen jullie mijn account anonimiseren? Alvast bedankt.
Het topic de website GeenStijl is verwijderd wegens trollen

met vriendelijke groet,

Junior
http://mobiel.viva.nl/forum/list_messages/214898/7

Mods, kunnen jullie even kijken. Ik ben het gezuig en de beschuldigingen van Romulus naar meerdere forummers meer dan zat.
Huts!
Hij laat niet meer van zich horen na 1 avond/nacht is ene Romulus bezig om het topic behoorlijk te verstieren door middel van andere forummers, waaronder ik, valselijk te beschuldigen, heb hem ook gestafd
Ik bedoel hetzelfde topic als Isis!
Huts!
quote:Fame schreef op 04 december 2013 @ 18:36:

Mods? kunnen de twee topics Vriend wil geen kinderen, ik wel! worden samengevoegd? Ik kan niet zien welke welke is.Dit dus, ik kon mijn reactie niet terugvinden, blijken er 2 zelfde topics te zijn waar allebei op wordt gereageerd.
quote:Cateautje schreef op 04 december 2013 @ 18:34:

[...]

Installeer dan adblockplus, dan ben je er van afKan dat op een iPad?
Je bent zelf een theepot
Het topic: "toe aan een nieuw huis??" is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

quote:BellatrixVanDetta schreef op 04 december 2013 @ 23:24:

Ik bedoel hetzelfde topic als Isis!

We zullen het topic even opschonen en maatregelen treffen! Bedankt voor jullie meldingen!

Vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum

Topic Hond net buiten aangevallen/gevochten. Tips? is verplaatst naar de pijler Thuis.

mvg,

Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven