Werk & Studie alle pijlers

Leeftijd/baan/salaris; vergelijk hier met je medeforummer!

20-12-2006 15:38 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vragen over salarissen bij leeftijdsgenoten of juist branchegenoten? Vraag het hier!
23

net afgestudeerd heao acc, verder aan wo via werkgever.

40 u, start salaris 2300,00 (jaarbasis 29k)

studie betaald, lease auto + tankpas, houd ongeveer 1400 per maand over.

wel jaarlijkse groei die ver boven het gemiddelde ligt (gemiddeld per jr 150 eur per mnd extra)
Leeftijd: 30

Opleiding: MBO

Functie: Slaapwacht in de psychiatrie, 14 upw

Salaris: 2004 bruto, 945 netto

Ben erg happy met mijn baan en mijn salaris.
Leeftijd: 31 jaar

Opleiding: HBO

Functie: bijstandsconsulent

Salaris: 2642 bruto voor 36 uur. (Ik werk overigens 24 uur en geloof dat ik daar iets van 1460 netto voor krijg)

Zit al in mijn maximum schaal, dus op de jaarlijkseinflatie na hoef ik geen salarisverhoging meer te verwachten...
quote:roque schreef op 04 juni 2008 @ 13:47:

Leeftijd: 31 jaar

Opleiding: HBO

Functie: bijstandsconsulent

Salaris: 2642 bruto voor 36 uur. (Ik werk overigens 24 uur en geloof dat ik daar iets van 1460 netto voor krijg)

Zit al in mijn maximum schaal, dus op de jaarlijkseinflatie na hoef ik geen salarisverhoging meer te verwachten...Er is toch een CAO-accoord bereikt, waardoor je dan in juli en december een paar procent erbij krijgt. Tenminste, bij ons is dat wel zo..
Up! Voor La Vie en Rose.
Hey bedankt! Ga ff dit topic doorlezen..

Meteen mijn informatie dan maar neerzetten:

(huidige situatie)

Opleiding: MBO

Functie: Office manager

Salaris:1736 bruto voor 30 uur. Netto hou ik 1434 over. Ik moet wel mijn eigen ziektekostenverzekeringspremie betalen, dus eigenlijk hou ik 1300 netto over.

Vind ik te weinig.

Nu ga ik bij een advocatenkantoor werken en eigenlijk wil ik 1500 netto gaan verdienen voor 30 uur. Zal dan rond de 1900 bruto zijn, schat ik? Is dit reeël?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Volgens mij betaalt elke nederlander zijn eigen ziektekostenpremie....
Nee hoor Helleveeg, vorige werkgever betaalde ziektekosten, pensioen volledig. Maar dat is inderdaad een uitzondering.
Ik zal ook eens wat neerzetten, ben net begonnen met een nieuwe opdracht bij een bank.

Leeftijd: 23

Opleiding: MBO directiesecretaresse/managementassistente

Functie: Directiesecretaresse

Salaris: ¤ 1218,24 bruto per vier weken voor 24 uur pw. Netto is dat ongeveer ¤ 1000,00
Nou, hier komt 'ie

Leeftijd: 27

Opleiding: SPW

Functie: zorgkundige gehandicaptenzorg, 85% = 34 uur p/w

Salaris: netto 1300.00 euro en daarbij ongeveer nog zo'n 300 euro omdat ik onregelmatig werk
quote:helleveeg schreef op 19 juni 2008 @ 12:17:

Volgens mij betaalt elke nederlander zijn eigen ziektekostenpremie....Volgens mij kan dat een secundaire arbeidsvoorwaarde zijn, dat een werkgever een deel vergoedt.
Ik werk thuis voor HP, voordeel is dat ik kan werken waar en wanneer ik maar wil, als ik mijn deadlines maar haal. HP wil dit soort werk op een positieve manier belichten (nieuw soortig campagne dus ;) ). Het verdiend goed, zeker boven gemiddeld, en ik heb bijna alleen nog maar voordelen bedacht, behalve dan dat je niet dagelijks contact hebt met je collega's. Verder geen files en boetes voor mij! Ik weet niet of iemand hier intresse in heeft? Ik zet er voor de zekerheid de link even bij: http://h41131.www4.hp.com...w-manier-van-werken-.html .

Groetjes Esther
Leeftijd: 28

Opleiding: WO + bijna klaar met post-master accountancy (RA)

Werkzaam als accountant

Ervaring: 7 jaar

Salaris: 5.200 bruto, 10% bonus, auto van de zaak en voldoende doorstroom mogelijkheden.

Heb niets te klagen...
Zo, dat kan ik me voorstellen! Maak je nou echt abominabel veel uren of valt dat wel mee?
Ben 25, tandarts, net afgestudeerd, (eerst vwo, dan 6,5 aan de universiteit gestudeerd). Verdien 4000 netto en werk 4 dagn per week.
quote:guust80 schreef op 20 juni 2008 @ 17:16:

Leeftijd: 28

Opleiding: WO + bijna klaar met post-master accountancy (RA)

Werkzaam als accountant

Ervaring: 7 jaar

Salaris: 5.200 bruto, 10% bonus, auto van de zaak en voldoende doorstroom mogelijkheden.

Heb niets te klagen...Dan weet jij misschien wel het antwoord op mijn vraag wat een hoofd salarisadministratie op een acc. kantoor verdient. Ik ben uitgenodigd voor een 2e gesprek en zou wel een indicatie willen weten. (Verdien nu 50k bruto p/j)
Opeens weet je het: je wordt tandarts

Wat een salaris!
Petrus1970, kan je helaas niet helpen met je vraag. Heb echt geen idee, zou een hele andere afdeling zijn dan waar ik nu zit.

Emmeke: ik maak over het algemeen wel iets meer dan 40 uur per week ja.
Ik ben een 30-jarige maatschappelijk werker en verdien ¤2822,- bruto per maand voor een 36-urige werkweek. Ik werk zelf 20 uur per week en verdien ¤1220,- netto per maand. (CAO gezonheidszorg). Daarnaast reiskostenvergoeding en mobieltje van de "zaak".
quote:nien25 schreef op 20 juni 2008 @ 21:18:

Ben 25, tandarts, net afgestudeerd, (eerst vwo, dan 6,5 aan de universiteit gestudeerd). Verdien 4000 netto en werk 4 dagn per week.Heb je je eigen praktijk, ben je in loondienst met een vast salaris of werk je omzetgerelateerd in loondienst?

Opleiding: HEAO

Werkzaam als IT detacheerder

Ervaring: 5jr

Salaris: 3400 bruto p/mnd + 50 euro netto ziektekosten vergoeding, auto van de zaak (volkswagen Golf TDI), laptop, telefoon, gratis cursussen/opleidingen.
ik heb toevallig afgelopen week mn gesprek over mn salaris gehad voor mn eerste baan

leeftijd: 25 jaar

opleiding: geneeskunde

ervaring: geen

salaris 3100 bruto per maand, 38 uur per week, waarvan 4 dagen werk en 1 dag onderwijs
leeftijd: 22

Opleiding: WO

Branche: consulting

Ervaring: geen

Salaris: bruto 2400 p/m, jaarlijkse bonus en 13e maand

Extra's: telefoon, auto (VW polo), tankpas, laptop van de organisatie. Ik houd netto ongeveer 1600 over

@ Reine: dat lijkt veel op dezelfde organisatie!
anoniem_58062 wijzigde dit bericht op 26-06-2008 11:10
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Tja uit onderzoeken van Elsevier is dacht ik idd tandarts al een paar keer als hoogste uit te bus gekomen want betreft startsalarissen, maar 4000 netto....moet ik daar echt geen bruto lezen?
Lijkt mij ook...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven