TNT post op maandag

09-12-2013 13:14 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets via Marktplaats gekocht dat deze vrijdag op de post is gegaan.

Nou lees ik zeer verschillende dingen, dat het dan morgen binnen komt of vandaag. Het zou per plek anders zijn? Het gaat om iets wat door de brievenbus kan en ik woon in Helmond..
Hier, oostnederland wordt er geen post bezorgd op zondag en maandag.
Afgelopen zaterdag of dinsdag.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hier wordt op maandag al jaren geen post bezorgd, zelfs overlijdensberichten komen niet aan, kreeg er onlangs een die op 20 januari van dit jaar was verzonden.
verba volant, scripta manent.
https://www.postnl.nl/voo ... zorging/maandagbezorging/

Hier in Zuid-Holland bezorgen ze al niet meer op maandag.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik krijg wel post op maandag, zowel pakket als brief. (zuid brabant)
Hier net een pakketje binnen gekregen, woon ook in het oosten.
En eigenlijk weet je het helemaal niet. Want het is een zootje bij de TnT tegenwoordig.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:SanneBK schreef op 09 december 2013 @ 13:50:

Hier net een pakketje binnen gekregen, woon ook in het oosten.TO heeft het over brievenbuspost. Pakketten zijn tegenwoordig meer dan brievenbuspost, die bezorgen ze dus wel op maandag.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
3jaar nooit geen post gehad op maandag, vorige week maandag staat de postbode met een stapel post. Overigens ook post van lang geleden,

Waardeloos bedrijf die TNT
PostNl bezorgt niet op maandag, hebben ze hier nog nooit gedaan. De pakjesvrouw van Post Nl komt wel op maandag.

Reken erop dat de zending wat vertraging op kan lopen zo met de december drukte.
Tot 1 januari wordt op de meeste plekken post bezorgd, de minister heeft besloten dat de maandagbezorging na 1-1-2014 afgeschaft wordt.
Hier komen ze zelfs pakketjes brengen na 19 uur.

Zwaar leven, het leven van een postbode.
Hier in midden nl worden zowel pakketjes als brieven niet op maandag bezorgd.
Over enige tijd krijg je alleen nog maar post op dinsdag en donderdag. Weet niet wanneer dat precies ingaat.
Dat duurt nog wel een tijd hoor Christiane.

Ik denk zelfs dat er in de toekomst maar 1 bezorgdag komt.
Wel leuk hoor, op 1 dag in de week al je post(pakketjes) krijgen, net sinterklaas die dan aan je deur staat
quote:Tickel schreef op 09 december 2013 @ 13:42:

https://www.postnl.nl/voo ... zorging/maandagbezorging/

Hier in Zuid-Holland bezorgen ze al niet meer op maandag.Nou weet niet waar je woont, maar zal per plaats verschillen, want hier op maandag gewoon post hoor, ook Zuid Holland.
Hier in Groningen sinds september niet meer op maandag, sandd en selectpost weet ik zo miet. Pakjes ook niet op maandag
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Ik verwacht ook een verzending van iets wat ik via mp heb gekocht, zou ook door de brievenbus gaan. Ik ga ervanuit dat ik het pas morgen krijg, post krijg ik nl nooit op maandag.
quote:christiane schreef op 09 december 2013 @ 13:58:

Hier komen ze zelfs pakketjes brengen na 19 uur.

Zwaar leven, het leven van een postbode.

valt wel mee hoor

de bezorging is in 3 ploegen, de bezorger die om 19.00 (of later) aan je deur staat is pas in de middag begonnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven