Centraal bug topic

05-06-2013 17:00 842 berichten
Ze zien het vast niet omdat er reclame voor staat
Alle reacties Link kopieren
quote:shahla schreef op 04 december 2013 @ 23:01:

[...]

Zijn ze al klaar met kijken?

Kunnen ze onderhand beginnen aan de oplossing?

Zou wel prettig zijn, want ook ik ondervind dit probleem. Tig keer moeten klikken voor het de site een keer past om een lijst te laten zien, begint onderhand stierlijk te vervelen.

Ik denk dat er wat slapende nerds aan hun jasje getrokken moeten worden.

Ze doen gelukkig ook wat meer dan alleen kijken, het is alleen nog niet opgelost helaas.

met vriendelijke groet,

Junior
Beste forummers,

Zouden degenen die last hebben van reclame over het inlogdeel een screenshot willen maken en die willen mailen naar forum@viva.nl?

Alvast bedankt voor jullie medwerking!

met vriendelijke groet,

Junior
quote:JuniorModeratorViva schreef op 05 december 2013 @ 07:25:

[...]

Ze doen gelukkig ook wat meer dan alleen kijken, het is alleen nog niet opgelost helaas.

met vriendelijke groet,

Junior

Dan is het wat mij betreft nog steeds enkel kijken, hoor.

En het moge duidelijk zijn dat ik met mijn kwinkslag gewoon een reactie uit wilde lokken, want die blijft nogal eens uit. Een oplossing ook. Vandaar.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:lucky_birdie schreef op 05 december 2013 @ 06:11:

Ze zien het vast niet omdat er reclame voor staat
quote:Geroldine schreef op 30 november 2013 @ 01:04:

[...]

Hier werkt het wel.

Leuke avatar heb je!

Thanks

Hier werkt 'Mijn laatste' nog steeds niet.

Wat irritant zeg!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Waarom zie ik bij veel forummers geen plaatje/ava, maar staat er 'Afbeelding van .......'?
quote:Miss.Innuendo schreef op 05 december 2013 @ 11:17:

[...]

Hier werkt 'Mijn laatste' nog steeds niet.

Wat irritant zeg!

De laatste twee keer proberen bij mij wel.

Ik juich nog niet (te vroeg).

Het kan een tijdelijke opleving zijn.
quote:Carmelia schreef op 03 december 2013 @ 23:43:

beste moderator,

mijn profielfoto heb ik aangepast. Ik zie wel het juiste plaatje bij profiel, maar als ik reageer in topics staat er een 'leeg' plaatje.

Het zou een plaatje van een schilderij moeten zijn met een gezicht en bladeren en bloemen als haar.

kunnen jullie er naar kijken?

dank! Carmelia

heb ik mn vraag hier verkeerd geplaatst?

kunnen jullie er naar kijken?
Ik zie geen avators meer. Iemand een idee waardoor dat komt?
Dat komt door Viva

Ik zie ze ook niet, zal dus wel een bug zijn.
Voor degenen die geen avatars zien: welke browser gebruiken jullie en helpt het om de cookies te verwijderen?

met vriendelijke groet,

Junior
Heeel even deed mijn laatste het. En nu weer niet.

Coockies verwijderen is irritant, omdat ik dan gelijk al mijn ww ed kwijt ben.

Waarom is het nou zo moeilijk om dit soort simpele functies gewoon te laten draaien?

Ik ken geen forum waarbij dit soort basale dingen het structureel niet doen.
Ik snap de frustratie Istar en ik zou het ook liefst gisteren opgelost zien, maar dat heb ik helaas niet zelf in de hand.

Voor wat betreft je wachtwoorden kwijtraken bij het verwijderen van de cookies, als het goed is, kun je instellen dat de wachtwoorden niet verwijderd worden.

met vriendelijke groet,

Junior
Maar wel al die sites waarbij ik de coockies heb geaccepteerd en ik dus wéér alles aan moet klikken.

Ik weiger mijn koekies te verwijderen, uit principe
Waarom hebben jullie mij opeens 43 jaar oud gemaakt in mijn profiel? Dat ben ik nog lang niet
ik weet niet of de vraag over avatars ook een reactie was op mijn vraag: maar ik gebruik chrome (mac) en heb ook na het verwijderen van de cookies dit probleem.

ik zie trouwens dat ik wellicht het verkeerde forum heb gebruikt voor mijn vraag...? ik stel m ook nog even in de andere.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 05 december 2013 @ 21:59:

Ik snap de frustratie Istar en ik zou het ook liefst gisteren opgelost zien, maar dat heb ik helaas niet zelf in de hand.

Voor wat betreft je wachtwoorden kwijtraken bij het verwijderen van de cookies, als het goed is, kun je instellen dat de wachtwoorden niet verwijderd worden.

met vriendelijke groet,

Junior

Het was inderdaad een korte tijdelijke opleving.

We weten trouwens heus allemaal wel dat de Juniors er niks aan kunnen doen, maar jullie zijn nu eenmaal, helaas voor jullie, het enige aanspreekpunt. Die 'nerds' houden zich elders op en kunnen we niet persoonlijk aanspreken. Het blijft gewoon bloed irritant dat het echt met bijna álles op dit vlak zo lang wachten is tot iets is opgelost. Dan kan het wel gebeuren dat mensen, waaronder ik, op een gegeven moment denken dat er gewoon geen jota mee gedaan wordt door ze. Dat het ze nauwelijks interesseert of alle functies het hier doen of dat ze zoveel andere werkzaamheden hebben dat ons wel voorgehouden kan worden 'er wordt naar gekeken' maar dat dit een beetje gebakken lucht is onderhand omdat er enkel aan andere zaken wordt gewerkt.
quote:shahla schreef op 06 december 2013 @ 21:25:

[...]

Het was inderdaad een korte tijdelijke opleving.

We weten trouwens heus allemaal wel dat de Juniors er niks aan kunnen doen, maar jullie zijn nu eenmaal, helaas voor jullie, het enige aanspreekpunt. Die 'nerds' houden zich elders op en kunnen we niet persoonlijk aanspreken. Het blijft gewoon bloed irritant dat het echt met bijna álles op dit vlak zo lang wachten is tot iets is opgelost. Dan kan het wel gebeuren dat mensen, waaronder ik, op een gegeven moment denken dat er gewoon geen jota mee gedaan wordt door ze. Dat het ze nauwelijks interesseert of alle functies het hier doen of dat ze zoveel andere werkzaamheden hebben dat ons wel voorgehouden kan worden 'er wordt naar gekeken' maar dat dit een beetje gebakken lucht is onderhand omdat er enkel aan andere zaken wordt gewerkt.

Overigens zit er wel een rare logica in, misschien kunnen de techneuten iets met deze informatie:

Als ik op het forum kom en voor de eerste keer klik op 'mijn laatste' dan werkt het. Iedere keer daarna werkt het niet meer.

Als ik een nieuw tabblad open en weer naar het forum ga, werkt het wederom alleen de eerste keer en daarna niet meer.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Bij mij werkt het direct al niet.

Ik moet minimaal drie keer klikken voor de lijst verschijnt.

Ik heb het alleen nodig als start, zodat ik makkelijk terug kan vinden waar ik heb gereageerd. Daarna kan ik via mijn eigen loepje verder.
Beste Mods, het is me opgevallen dat ik mijn geposte berichten niet meer kan aanpassen. Het 'aanpasicoontje' is verdwenen. Kan hier wat aan gedaan worden? Thanks!

Edit; oké, ik zie nu dat dit alleen in het animal crossing topic op de digipijler is... Hoe kan dat?
Beste forummers,

Zoals jullie merken, zijn er technische problemen. Er wordt hard aan gewerkt om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Excuses voor de overlast.

met vriendelijke groet,

Junior
Het lukt niet om op de app in te loggen op mijn iPad. Wel op mijn iPhone, wie o wie kan me helpen?
quote:ambrosia9 schreef op 10 december 2013 @ 11:27:

Het lukt niet om op de app in te loggen op mijn iPad. Wel op mijn iPhone, wie o wie kan me helpen?Wat voor melding krijg je?
quote:JuniorModeratorViva schreef op woensdag 11 december 2013 10:41 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="ambrosia9 in "Centraal bug topic/ Viva.nl vernieuwd!"" class="messagelink">ambrosia9 schreef op 10 december 2013 @ 11:27</a>:</b>

Het lukt niet om op de app in te loggen op mijn iPad. Wel op mijn iPhone, wie o wie kan me helpen?</div></blockquote>Wat voor melding krijg je? Helemaal geen melding, zelfs geen inlogscherm! T is een nieuwe ipad4, alles doet het verder, daarom vind ik het zo vreemd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven