Stijdvaardig, bang en moe

14-12-2013 21:53 70 berichten
Hallo Allemaal,

Ik open dit topic omdat ik mijn verhaal kwijt wil.

Het komt er in het kort op neer dat ik twee stukjes weefsel uit mijn borst en twee uit mijn lymfeklier zijn gehaald. En dat de oncoloog n.a.v. de mammografie heeft gezegd dat ik uit moet gaan van een slechte uitslag. Ik heb de foto gezien en zag inderdaad een witte vlek met "uitlopers" (het leek wel op een spin).

Maandagmiddag krijg ik de uitslag en mijn gedachten staan maar niet stil; stijdvaardig, maar ook bang, moe en toch ook wel weer kunnen genieten van de kleine en grote dingen.

Wellicht dat dit topic helpt om nu mijn gedachten kwijt te kunnen en dat later nog eens terug te kunnen lezen (vandaar dat ik dit niet onder het kopje "gezondheid plaats).

(En misschien zijn er nog mensen op het forum met ervaring op dit gebied).
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte de komende tijd.
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
Dank je wel, mrs.lamaze
Ik heb geen ervaring en wens je veel sterkte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ook jij bedankt voor je reactie, Enn.
Veel sterkte gewenst!
Het doet mij wel goed, al die reacties!
Veel sterkte! Ik zit zelf ook op uitslagen te wachten en dat vind ik al lastig, moet voor jou helemaal naar zijn gezien de opmerking van je oncoloog.
Geen ervaring maar wachten lijkt me idd heel zwaar. Heel veel sterkte, we hopen op het beste!
Heel veel sterkte! Lijkt mij vreselijk om te moeten wachten op zo'n spannende uitslag.

Nogmaals heel veel sterkte!
Kan me voorstellen dat je gedachten alle kanten op gaan, zeker na zo'n inschatting van de oncoloog. Heel veel sterkte voor de komende periode.
quote:Firene schreef op 14 december 2013 @ 22:16:

Veel sterkte! Ik zit zelf ook op uitslagen te wachten en dat vind ik al lastig, moet voor jou helemaal naar zijn gezien de opmerking van je oncoloog.

Het is iiig geval goed dat de oncoloog "to the point" is.

Wanneer krijg jij de uitslagen?
Heel veel sterkte!
@ Firene

Ook heel veel sterkte de komende tijd.

@ Firene en eentje1977

Ervaring hier (lymfeklierkanker), maar met een goede afloop! Houd hoop.
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
quote:eentje1977 schreef op 14 december 2013 @ 22:19:

[...]

Het is iiig geval goed dat de oncoloog "to the point" is.

Wanneer krijg jij de uitslagen?Donderdag, ik heb verschillende onderzoeken gehad via de internist, vanwege langdurige zware vermoeidheidsklachten. Niet te vergelijken met jouw situatie natuurlijk, maar ik weet nu wel hoe moeilijk wachten is.
@mrs.lamaze; wat fijn dat het met jou nu goed gaat.

@firene; ik zal donderdag aan je denken. Heb je enig idee wat de uitslag kan zijn (als je dat tenminste wilt zeggen, zo niet dan snap ik dat uiteraard)
Nee er zijn wel wat afwijkende waarden in mijn bloed gevonden maar die geven niet veel meer duidelijkheid. Ik heb nu uitgebreidere onderzoeken gehad om hopelijk een duidelijker beeld te geven.
Jeetje zeg, dat is niet niks. Sterkte! Ben je nu alleen of heb je iemand naast je waar je ook steun aan hebt?
Heb je iemand die met je meegaat morgen?
Eentje en Firene, sterkte
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Reisa1978 en Firene, mijn man gaat gaat maandag mee.

Hij is er vanavond niet, maar dat is op mijn verzoek

Hij heeft nl. een gezellige avond met vrienden, die al maanden van te voren is gepland. en dan kan hij ook even zijn verhaal kwijt. Het is toch al niet zo'n prater en ik vind het prima zo.
Wel fijn dat je iemand hebt die er voor je is!
Mijn vent, het is niet zo'n prater, maar hij is er wel voor mij.

Gewoon, lekker samen op de bank een filmpje kijken (is voor morgenavond de planning). En hij heeft ook al voorgesteld om bij ons favoriete eetcafé een hapje te gaan eten als we klaar zijn in het ziekenhuis komende maandag (en niet direct de kinderen op te gaan halen).

In goede en slechte tijden zegt men. Maar ik ben heel blij met mijn vent, zeker nu in de minder goede tijden
quote:eentje1977 schreef op 14 december 2013 @ 22:39:

Mijn vent, het is niet zo'n prater, maar hij is er wel voor mij.

Gewoon, lekker samen op de bank een filmpje kijken (is voor morgenavond de planning). En hij heeft ook al voorgesteld om bij ons favoriete eetcafé een hapje te gaan eten als we klaar zijn in het ziekenhuis komende maandag (en niet direct de kinderen op te gaan halen).

In goede en slechte tijden zegt men. Maar ik ben heel blij met mijn vent, zeker nu in de minder goede tijden Lief!
Wat een akelig bericht zo op de late avond, eendje.

Voel je je ook echt ziek of heb je bij toeval een knobbeltje ontdekt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven