help pijpen
maandag 16 december 2013 om 20:37
Hai,
sinds kort heb ik een nieuwe vriend. Hij wil graag dat ik hem pijp, maar ik ben geen held. Ooit een keer een slechte ervaring, bij een latere relatie heb ik altijd de boot afgehouden. Ik durfde niet.
Het komt er op neer dat ik naast die slechte ervaring, geen ervaring heb.
Alleen al met mijn hoofd in de buurt komen voelt voor mij extreem ongemakkelijk.
Maar met deze jongen wil ik het wel proberen. Ik zou alleen niet weten hoe of wat ik moet.
Hij weet overigens 'half' van mijn slechte ervaring, ik praat er niet graag over, ik voel absoluut geen dwang bij hem of iets dergelijks.
Komt er op neer: ik weet niet hoe ik moet pijpen. En. Het voelt voor mij ongemakkelijk. What to do?
Tips?
sinds kort heb ik een nieuwe vriend. Hij wil graag dat ik hem pijp, maar ik ben geen held. Ooit een keer een slechte ervaring, bij een latere relatie heb ik altijd de boot afgehouden. Ik durfde niet.
Het komt er op neer dat ik naast die slechte ervaring, geen ervaring heb.
Alleen al met mijn hoofd in de buurt komen voelt voor mij extreem ongemakkelijk.
Maar met deze jongen wil ik het wel proberen. Ik zou alleen niet weten hoe of wat ik moet.
Hij weet overigens 'half' van mijn slechte ervaring, ik praat er niet graag over, ik voel absoluut geen dwang bij hem of iets dergelijks.
Komt er op neer: ik weet niet hoe ik moet pijpen. En. Het voelt voor mij ongemakkelijk. What to do?
Tips?
maandag 16 december 2013 om 20:47
Op internet zijn veel instructie filmpjes te vinden om ideeën op te doen.Een manier is doen of je een calipo ijsje (in zo'n kartonnetje)eet. En het oefenen op hem. Vraag of hij het lekker vind, moet het harder, dieper etc. Hij zal je het precies kunnen vertellen. Doe vooral geen dingen die niet fijn voelen. Diep gaan vraagt oefening en komt vanzelf als jullie het vaker doen. Succes en vooral veel plezier samen.
maandag 16 december 2013 om 22:32
maandag 16 december 2013 om 22:38
maandag 16 december 2013 om 22:45
quote:tommy_gun schreef op 16 december 2013 @ 22:38:
Help pijpen! (doe mee!)
Help! Pijpen? (ik heb het moeilijk, wil je me pijpen?)
Help? Pijpen! (moet ik nu bang zijn? Ik beveel je!)
Help, Pijpen (hulp vragen aan iemand met een ongelukkige naam)Geniaal, zoiets schoot ook door mijn hoofd toen ik die opmerking over interpunctie las.
Help pijpen! (doe mee!)
Help! Pijpen? (ik heb het moeilijk, wil je me pijpen?)
Help? Pijpen! (moet ik nu bang zijn? Ik beveel je!)
Help, Pijpen (hulp vragen aan iemand met een ongelukkige naam)Geniaal, zoiets schoot ook door mijn hoofd toen ik die opmerking over interpunctie las.
maandag 16 december 2013 om 22:52
dinsdag 17 december 2013 om 05:27