Leuke fb tekst ipv kerstkaarten
dinsdag 17 december 2013 om 15:05
Ik ben op zoek naar een leuke grappige tekst die ik samen met een kerstfoto op facebook kan zetten om iedereen fijne feestdagen te wensen en gelijk aan te geven dat ik dit jaar geen kerstkaarten verstuur.
Wie weet een leuke, niet zoetsappige tekst?
Net al op internet gezocht en daar kwam ik niet verder als "money is short, times are hard, here's your fucking christmas card"
Die vind ik niet erg origineel...
Wie weet een leuke, niet zoetsappige tekst?
Net al op internet gezocht en daar kwam ik niet verder als "money is short, times are hard, here's your fucking christmas card"
Die vind ik niet erg origineel...
Who lit the fuse on your tampon?
dinsdag 17 december 2013 om 15:38
dinsdag 17 december 2013 om 16:26
tepelsteeltje, ik kan die beter niet plaatsen ivm het hoge gehalte bejaarden en klanten op mijn facebook. Moet me dus een beetje inhouden ( en dat valt niet mee voor mij haha)
Krijg trouwens steeds de neiging om jou tepelstreeltje te noemen
aardbeienthee, creatief hoor. Hij is best goed!
aardbeienthee, creatief hoor. Hij is best goed!
dinsdag 17 december 2013 om 16:44
quote:moondust schreef op 17 december 2013 @ 16:26:
tepelsteeltje, ik kan die beter niet plaatsen ivm het hoge gehalte bejaarden en klanten op mijn facebook. Moet me dus een beetje inhouden ( en dat valt niet mee voor mij haha)
aardbeienthee, creatief hoor. Hij is best goed!TepelstReeltje? Hoe kóm je er op?
aardbeienthee, creatief hoor. Hij is best goed!TepelstReeltje? Hoe kóm je er op?
dinsdag 17 december 2013 om 16:57
dinsdag 17 december 2013 om 17:55
Nee die zullen we ook maar niet doen hahaha.
Leuk zo'n filmpje onder etenstijd...nooit geweten dat groentesoep er ook weer via je neus uit kan komen tijdens een lachbui.
Excuse me, ik ga even met een wattenstaafje proberen de stukjes wortel uit mijn neusgaten te vissen.
Leuk zo'n filmpje onder etenstijd...nooit geweten dat groentesoep er ook weer via je neus uit kan komen tijdens een lachbui.
Excuse me, ik ga even met een wattenstaafje proberen de stukjes wortel uit mijn neusgaten te vissen.