Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
45 km?!?!?! Pffff, die eens-per-kwartaal-in-Nederland-naar-de-buurtsuper (400meter) is al genoeg voor pijn in de meest zuidelijke gaten...
Ik ben zondag trouwens vlak bij je in de buurt, Pim.

Er is een BVKM-meeting in een speeltuin annex onderzoeksgebeuren-voor-kinderen iets ten zuiden van jouw woonplaats!
Wat wilde ik nou toch typen?
Oooh wat leuk Mims! Ben je in de gelegenheid om op de heen- of terugweg een bak koffie cq warme maaltijd bij ons te halen?
Begint die plaats met een D?

Oh en ik weet dus niet wat voor prijs ik heb gewonnen, maar was met een verhaaltje, had de link een tijdje terug in de AK gezet, maar volgens mij heeft niemand het gelezen. Inmiddels staat mijn verhaaltje er ook al niet meer maar een heeeeeeeeeeel leuk ander verhaaltje!!
Ja, die plaats waar je eerder een kinderboerderij zou verwachten.

Ik weet de tijden nog niet, dus ook geen idee of het langskomen lukt, maar als ik mogelijkheid zie laat ik eht je gelijk weten!

En jawel hoor, jouw verhaaltje staat er nog, ik heb hem afgelopen week nog gelezen (de mijne staat er ook nog...).
Whoehahaha, die van deze week is ook weer leuk inderdaad!

We kunnen wel een bundel beginnen....
quote:mimsey schreef op 21 juni 2008 @ 00:16:

Ja, die plaats waar je eerder een kinderboerderij zou verwachten.

Ik weet de tijden nog niet, dus ook geen idee of het langskomen lukt, maar als ik mogelijkheid zie laat ik eht je gelijk weten!

En jawel hoor, jouw verhaaltje staat er nog, ik heb hem afgelopen week nog gelezen (de mijne staat er ook nog...).

Ik ben echt erg!!! Zeiken dat niemand mijn verhaaltje heeft gelezen, maar ik had die van jou niet eens gelezen!!! Hij is supersuperleuk! Heb jij al een prijsje ontvangen? Wat dan? Ik niet namelijk...

Die van mij zie ik trouwens echt niet meer staan...
Nope, nog niets ontvangen.

En als je bij "gezin "kijkt, en dan op die eerste pagina naar beneden scrolt. dan staat hij er nog.
JAAAAAAAAAA!! Daar staat ie wel, maar niet in het archief, da's gek. Ik zie nu ook dat hij is geplaatst op Leentjes verjaardag, ook grappig. En ik vind het heul irritant dat ze mijn naam verkeerd hebben geschreven.
Dat viel mij ook al op inderdaad...

En nu ga ik écht slapen. Ik krijg hier morgenochtend zó een spijt van!

voor allen, en eentje extra voor het Hertenkamp!
Ja me too... ik bedacht net dat ik zin had in nog wel een Grey's, maar tis verdorie alweer 1 uur geweest. (En Pompel wil neuken, dus moet naar bed)

Hier ook een dikke vette voor iedereen een eentje extra voor het Hertenkamp. Jullie zijn de hele dag in mijn gedachten .
Ik had het gelezen, heb je volgens mij zelfs nog gezegd dat ik het zo leuk vond en van harte enzo! (En zo niet, dan kan dat ook zo maar, ik ben volgens mij maar eens per jaar attent ofzo... Ik las ook Eefs opmerking over kaartjes en toen dacht ik 'oh ja... kaartje...'. Er liggen hier nog kaartjes voor diversie niet meer zo pas geboren babies ook... Afijn...)

En leuke vakantieplannen Pim! Ik heb laatst met Mootje zo'n 25 km gefietst en dat was een makkie. Ik neem aan dat over een hele dag 45 km dan ook wel goed te doen is.

Hier trouwens ook snel een dooie doos van het fietsen. Ik overweeg een ander zadel te kopen.
Oooooh, ligt dat aan het zadel?

Vier kinderen geen probleem hoor.

Zolang jij een kleine keuken, gammele badkamer en piepklein t.v-tje niet vervelend vindt?
jee wat leuk zeg pim, leuke vakantieplannen! Goed plan trouwens, ik heb ook nog een huis 2 weken leeg staan....echter wel wat ver om te fietsen.... Die verhaaltjes hèr, ik wil ze graag lezen, ik weet wel op welke site het staat maar kon het vervolgens niet verder vinden. Hint in AK??

Lachen joh, 4 van de 5 verpleegkundigen vanavond heeft iets met oranje of rood-wit-blauw aan, er liggen tompoucen, chips, stokbrood, borrelnootjes etc klaar. Het gaat vast een leuke avond worden!

Mijn collega vroeg al hoopvol of er weer zo`n leuk filmpje te zien was, maar nu moets ik haar teleurstellen...wel hebben we gelachen om mops haar opmerking, enig!

Waar gaan jullie kijken vanavond? Gewoon thuis?
Haihai

Had ik toch vannacht een meewerkende/tegenwerkende* elektriciteitsbreaddown. Echt één seconde geen electriciteit en daar kon de pc niet eens tegen. Weg beeld. En het is dat ik ergens anders een piepje hoorde, één of ander apparaat waar de stroom weer óp kwam, anders had ik gedacht dat het aan de pc lag. Ook nog es. Nouja, in elk geval.. ik ben toen maar naar bed gegaan.

Pimpel, ik heb je verhaaltje wel gezocht, die van Mims heb ik gelezen en vond ik gewéldig, die van Toet ook heel leuk en die van jou vond ik niet Zelf nog geen inspiraties

LD en ik zijn net heerlijk Stad in geweest en ook heerlijk geld uitgegeven. Eindelijk heb ik een leuk jurkje gevonden, twee zelfs! En helemaal niet duur bij C&A. Ene is helaas met soort halter, dus kan eigenlijk geen bh onder.. of kan dat wel, als het een zwart jurkje is, dat je de bh ziet? Ik wíl 'm namelijk wel graag aan naar het werk. De ander is het jurkje waar ik voor ging. Wit met zwarte bloemen, die ik rood wil verven

Nouja, verder boeken gekocht voor de kinderen (ze lézen eindelijk... hiep hoi, maar dat kost dus ook gelijk handenvol met geld, stimuleringsfonds ofzo) voor hun goede rapporten.

Voor LD nog 2 t-shirts van Coolcat. Madam wil ineens daarheen en dáár ook wat kopen. Gelukkig kopen de nichten, waar zij haar kleren van krijgt, ook in dat soort winkels.

en toen nog heerlijk olijven op de markt gekocht en toen had ik eigenlijk geen geld meer voor bus terug Gelukkig had LD nog wat geld. Samen kwamen we er net.

Ik kijk vanavond met LE naar de wedstrijd. LD wil weer film kijken op zolder.

Toedels

(*doorhalen wat niet van toepassing is)
Later is nu
Ik kijk vanavond voetbal met Loentje. Pompel gaat de kroeg in met vrienden; lekker verdeeld he?
Ik ga uit eten met lief (oppas komt over een half uurtje) en daarna naar een feestje van schoolkrantredactielidmoedervriendinjekenthetwel. Daar zal voetbal aan staan (in huis, feest is in tuin).
Oké. tip voor allen; mocht je ooit eten deels voorbereiden in de magnetron, en je niet willen proeven of het heet genoeg is, check de temperatuur dan niet, ik herhaal NIET, door de lepel waarmee je de meuk door elkaar hebt geroerd tegen jouw pols te houden.

Dat is namelijk niet slim.

Ik ben niet slim.

Ik ben nu wel in het bezit van een blaar.....
AUWWW Mims.. kusje op?

Zat je nu liever in de kroeg, Pimpel?

LE is helemaal hyper, ik hoop maar dat NL snel scoort.. arm jong..
Later is nu
De hele flat ziet oranje hier; één en al vlag en vaandel. Ik heb eraan gedacht om mijn oranje/rode poezebeest met haar staart aan de balustrade te hangen, maar dat vond ik bij nader inzien toch wel zielig. Ze is namelijk bang voor al dat getoeter.
Oh, en in het kader van zielig; ik moet voor woensdag zeven (ZEVEN!) rapportages afhebben. Het aantal dagen dat ik werk tot woensdag; 0!

Drie keer raden wat ik nu dus zit te doen...

(forummen buiten beschouwing gelaten)
Aargh Mims, wat veel!! Ik weet niet wanneer ik die van Bloes en Lil kan verwachten, anders kan je Baas misschien vragen of ik wat van je over kan nemen?

Aaarg, wat is het spannend!! Loentje kan het niet meer aanzien, maar wil uiteraard ook niet naar bed nu. Die zal een lekker humeurtje hebben morgen.

Ik vind de Russen wel beter, helaas.

Zouden Ely & Zoro nu aan elkaar vastgeklampt zitten, rillend van de spanning?

Ja Dream, ik geloof dat ik liever in de kroeg zou zitten... alhoewel.. zit hier ook wel best.

Bam, hoe gaat het bij jullie lieverd?
Oh... hij slaapt...

Auw Mims!!

Had vorige maand ook al mijn hand gebrand,(aan de oven) is nu pas over, zit nu een "mooie" witte plek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven