Servies Amsterdam Blond duur!

19-12-2013 18:43 44 berichten
Ik zat te neuzen op dit forum, kwam een topic tegen over het servies van Blond A'dam.

Ging neuzen op Marktplaats, omdat ik me bedacht dat dat wellicht een leuk kerstcadeau is voor mezelf.

De verbazing sloeg toe.......wat is dat servies duur zeg!

Voor een simpel setje, of een samengeraapt setje, tweedehands welteverstaan wordt grof geld geboden! Echt veel meer dan ik er voor zou betalen!

(wilde het ef delen )
Alle reacties Link kopieren
quote:itsmyempire schreef op 19 december 2013 @ 20:24:

[...]

Ik drink geen thee en koffie , en het staat nog in de verpakking (voor mijn uitzet) ik vind het leuk, beetje schattig en erg fleurigEven nieuwsgierig, wanneer ga je het gebruiken? Met andere woorden, hoe lang van tevoren ben je al servies aan het sparen?
@sassafras, ongeveer een half jaartje, en ga het als alles mee zit in januari/februari gebruiken. Heb ook wel wat dingetjes gekregen, maar het meeste heb ik zelf gekocht.
Wordt daar echt veel voor geboden? Want ik heb hier nog een lelijke suikerpot staan en een grote mok met onderschaaltje.
Lufjuuuwww....enig!

Overigens heb ik geen ervaring met het servies, echter dat ik hier lees dat het zo snel beschadigd vind ik toch echt een opletter.

Overigens gaat het mij niet om het "merkje" hoor. Ik heb het servies dat ze een tijd geleden bij Xenos verkochten ook enig gevonden. Toen niet gekocht, omdat ik nog wel wat had staan. Inmiddels is de voorraad langzaam kleiner geworden en ben ik toe aan nieuwe spulletjes.

Dus als iemand een tip heeft voor ander vrolijk en betaalbaar servies ( magnetron en vaatwasbestendig)..........Graag dames!
Ikje86, Yes, kijk maar eens op Marktplaats.

Uiteraard mag je het mij ook cadeau doen.
Is dat servies waar vrouwen die Desigual dragen hun thee uit drinken?
Ik hou mijn mond maar met mijn kerstservies hè maar dat is iig wel kwaliteitspul (porselein)!
*
anoniem_157793 wijzigde dit bericht op 20-12-2013 07:24
Reden: Laat maar
% gewijzigd
mmm, ik heb hier ook nog een pastapot ervan staan die wilde ik eigenlijk aan mn oppas geven.. zie nu ook dollartekens..

ik vind het overigens wel kneuterig, heb er hele kleine gebaksbordjes van die doen al jaren dienst als "theezakjesopleggers" en dat doen ze erg goed..
Nu ben ik zooooooooo benieuwd naar de reactie van 3 wieler!
Ik word agressief van Blond.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Desperate_Housewive schreef op 20 december 2013 @ 07:15:

Ik hou mijn mond maar met mijn kerstservies hè maar dat is iig wel kwaliteitspul (porselein)!Lijkt mij heel verstandig
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 20 december 2013 @ 19:17:

Ik word agressief van Blond.Anders ik wel.
quote:masquenada schreef op 20 december 2013 @ 07:10:

Is dat servies waar vrouwen die Desigual dragen hun thee uit drinken?Word ik ook agressief van.
Nouschi blijkt een agressieve bruid.
Ik hou van BA! Maar hoef er niet een heel servies van. Ik heb 1 bordje, mok, gebaksbordjes (gebruik ze ook voor de theezakjes...!), theepot, schaal... Ik dus die gebruik ik regelmatig. Staan niet prominent in een vitrinekast... Ik vind het gewoon vrolijk servies!

Verbaast me wel dat er hier gezegd wordt van de slechte kwaliteit, ik zet het allemaal gewoon in de vaatwasser, heb het al een hele tijd en nog bij geen enkel artikel iets afgebroken ofzo! Zijn nog helemaal gaaf....
Ok Miss, dat is goed om te weten.

Ik heb nog geen ander leuk servies ontdekt.
Geen servies maar heel blij met mijn blonde theepot.
Dames, is het servies van Ikea prima qua kwaliteit en kleurbehoud bij langdurig gebruik en gebruik in magnetron en vaatwasser?

Het is een totaal ander servies, echter ik zie het hier vaak terugkomen en blijkbaar hebben ze ook verschillende kleuren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven