Servies Amsterdam Blond duur!

19-12-2013 18:43 44 berichten
Ik zat te neuzen op dit forum, kwam een topic tegen over het servies van Blond A'dam.

Ging neuzen op Marktplaats, omdat ik me bedacht dat dat wellicht een leuk kerstcadeau is voor mezelf.

De verbazing sloeg toe.......wat is dat servies duur zeg!

Voor een simpel setje, of een samengeraapt setje, tweedehands welteverstaan wordt grof geld geboden! Echt veel meer dan ik er voor zou betalen!

(wilde het ef delen )
Alle reacties Link kopieren
Echt wel. En dan ziet het er ook nog uit alsof het door een hobbiënde tiener is geschilderd. Brrr.

Had ik al gezegd dat ik het heel erg lelijk vind ?
Echt, ow ik vind het zo leuk. Het oogt zo vrolijk!
quote:bootje_op_de_golven schreef op 19 december 2013 @ 18:49:

Had ik al gezegd dat ik het heel erg lelijk vind ?+1.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Onbegrijpelijk dat mensen zoveel geld neertellen voor zoveel lelijke truttigheid.
En lelijk!
En de kwaliteit is belabberd, er vliegt heel snel een chipje af.
Zou mijn keus ook niet zijn. Voor veel minder geld heb je veel mooier servies hoor.

Alleen al omdat ik weet wie het bedacht heeft moet ik er niks van hebben.
Ik heb trouwens 1 groene beker van Blond, omdat ze zulke joekels van bekers maken. Er gaan inderdaad makkelijk stukjes uit.
k'wou dat'k het had bedacht. Net als die shit Cars of Furby. Waarom bedenk ik nou eens niet zoiets.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Ik ben dol op BA! Heel mijn vitrinekast staat er vol mee. En niks zelf gekocht :-)
Catch your dreams!
Oeh op het ander topix over dit servies kon ik ook mijn mond niet houden, maar ik vind het zulk hutsefluts trutterig servies.

Voor minder geld heb je echt veel mooiere serviezen.
OMG, kennen jullie de overtreffende trap van Blond al?Nog erger dan een gepimpt 'autootje'
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik vind het ook super lelijk en inderdaad de kwaliteit is ook belabberd, vriendin van mij heeft het net een jaar, alle borden missen hoekjes ed, geef mij het lafjoewww servies maar vind ik zo leuk alleen het woord al haha, staat zo leuk op tafel..
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 19 december 2013 @ 19:20:

Zou mijn keus ook niet zijn. Voor veel minder geld heb je veel mooier servies hoor.

Alleen al omdat ik weet wie het bedacht heeft moet ik er niks van hebben.Wie heeft het bedacht dan? Marijke Helwegen?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Super leuk maar id. duur.
quote:itsmyempire schreef op 19 december 2013 @ 20:16:

Ik vind het ook super lelijk en inderdaad de kwaliteit is ook belabberd, vriendin van mij heeft het net een jaar, alle borden missen hoekjes ed, geef mij het lafjoewww servies maar vind ik zo leuk alleen het woord al haha, staat zo leuk op tafel..Op zo'n naam durf ik niet eens te googlen. *ril*
Lafjoewww? What the hell, dat klinkt nog erger.
En dan gezellie met je dinnetjes theetjes drinken uit een Lafjoewww kopje zeker.
Lufjuuwww is het trouwens, alleen te koop bij blokker.

@Dana, dat vraag en zeg ik niet hoor dat je dat moet gaan googlen.. Ik ben er blij mee! Zelf voor gespaard voor mijn uitzet!
het is lofjuuw en google idd maar niet...
quote:zomerfreak schreef op donderdag 19 december 2013 20:22 En dan gezellie met je dinnetjes theetjes drinken uit een Lafjoewww kopje zeker.Ik drink geen thee en koffie , en het staat nog in de verpakking (voor mijn uitzet) ik vind het leuk, beetje schattig en erg fleurig
Nou, gelukkig maar dat niet iedereen van hetzelfde servies houdt hè..
Ik heb gegoogled op lofjuuw en auw, mijn ogen!!! En Blond vind ok net zo lelijk. Ik ben dol op kleur, maar dit zou mijn huis niet in komen!
Ik vind Pip dan leuker en Itala, dat mooie kleurrijke.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven