Seksspeeltjes?
donderdag 19 december 2013 om 18:12
Mijn vriend en ik gebruiken wel eens speeltjes tijdens de seks, en we hebben ook wel eens poppers gebruikt..Nu wil hij graag een voorbind-dildo uitproberen. Ik weet nog niet wat ik hiervan vind. Heeft iemand ervaringen met een voorbind-dildo?
Dit weekend hebben we een feestje waarbij ik wel wat wijn zal drinken, misschien dat ik dan wat losser ben?
Dit weekend hebben we een feestje waarbij ik wel wat wijn zal drinken, misschien dat ik dan wat losser ben?
donderdag 19 december 2013 om 18:30
Waarom moet jij wijn drinken om een VB te gebruiken? Lijkt me dat je het dan niet wilt eigenlijk?
Ik heb het met een ex regelmatig gedan en het kan erg opwindend zijn (voor beide)
Gebruik voldoende glijmiddel en luister goed naar hem is mijn advies. Een goed begin standje zou kunnen zijn dat hij on top komt, op die manier bepaalt hij zelf hoe diep tempo.
Ik heb het met een ex regelmatig gedan en het kan erg opwindend zijn (voor beide)
Gebruik voldoende glijmiddel en luister goed naar hem is mijn advies. Een goed begin standje zou kunnen zijn dat hij on top komt, op die manier bepaalt hij zelf hoe diep tempo.
vrijdag 20 december 2013 om 14:50
quote:Tepelsteeltje schreef op donderdag 19 december 2013 19:35 Ik zou een paar flessen leeg<strike>drinken</strike>zuipen en hem daarna van katoen geven!
HAHAHAHA
In de speciale editie van VIVA staan veel tips voor deze "gelegenheid" . -Ja sorry, soms koop ik een viva als ik een avondje ga badderen. -
HAHAHAHA
In de speciale editie van VIVA staan veel tips voor deze "gelegenheid" . -Ja sorry, soms koop ik een viva als ik een avondje ga badderen. -