Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
Maar goed, ik ga dus even kijken Qwertu. Dank voor het melden.
Dan was je sneller dan ik Livre, ik heb jou originele bericht helemaal niet zien staan.

*grijnst ook even mee*
Shit happens
Dit verklaart trouwens wel waarom er toentertijd niet is ingegrepen....erg on-Angels dit...
Wat bedoel je Minny?
Ik doel op die keer dat ik iets niet zo erg aardigs heb gezegd tegen een van jouw forum vriendinnen, en ik vervolgens pagina na pagina letterlijk werd uitgescholden voor van alles en nog wat, waaronder kutwijf. Dit kon dagenlang doorgaan zonder dat iemand ingreep. Nu zie ik dus waarom. Ik kan hier alleen maar minachting voor voelen. Maar maak je niet druk, ik zal je echte nick niet op het forum gooien, dan zou ik me net zo verlagen....
Qwertu, ik heb even gekeken, maar kan niks ontdekken. Zal toeval zijn.
quote:minny schreef op 21 juni 2008 @ 15:21:

Ik doel op die keer dat ik iets niet zo erg aardigs heb gezegd tegen een van jouw forum vriendinnen, en ik vervolgens pagina na pagina letterlijk werd uitgescholden voor van alles en nog wat, waaronder kutwijf. Dit kon dagenlang doorgaan zonder dat iemand ingreep. Nu zie ik dus waarom. Ik kan hier alleen maar minachting voor voelen. Maar maak je niet druk, ik zal je echte nick niet op het forum gooien, dan zou ik me net zo verlagen....Ik kan me het incident waar je het over hebt eerlijk gezegd niet herinneren. Wel is het zo dat ik als ik twijfel over mijn partijdigheid de hulp en mening van mijn collega's inroep (en dat komt heus wel eens voor...). Sowieso zijn een paar van de angels regelmatig actief op deze pijler. Mocht ik toen niet goed gehandeld hebben, dan hadden zij ongetwijfeld ingegrepen.
Wie probeer je voor de gek te houden? Ik heb een waarschuwing gekregen laatst omdat ik iemand irritant noemde, maar kutwijf kan dan wel? Kom op zeg...

Zinloze discussie dit, het is me alleen volstrekt duidelijk.
ik kan me die discussie ook nog goed herinneren en verbaasde me er toen ook over. Ik was het ook niet met minny eens daar, maar de manier waarop zij afgefakkeld werd ging alles te buiten, en volgens mij krijgen heel wat mensen voor minder een waarschuwing.
Minny, ik kan me die discussie écht niet herinneren, ik probeer niemand voor de gek te houden. Als iemand uitgescholden wordt voor kutwijf dan is dat schelden. Ongeacht wie het tegen wie zegt, ongeacht wat er daarvoor gebeurd is en dan dient het bewerkt te worden. Dat is heel simpel.
Dat bedoel ik...
Ik kan mij met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat dit topic aan de aandacht der Angels is ontsnapt. Sterker nog, ik meen mij een melding in het moderator topic te herinneren, niet van mij maar wel van een andere forummer. Dus.
Dat zou zomaar kunnen Minny, maar op deze manier is het nogal zinloos discussieren aangezien ik niet weet over welke discussie je het hebt.
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 21-06-2008 16:14
Reden: woord vergeten
% gewijzigd
Yeah right
Minny, ik probeer terug te halen over welke discussie het gaat, maar kan het echt niet vinden. Ik zou dit graag met je uitspreken, maar dan moet ik wel weten waar we het precies over hebben. Kun je me iets meer informatie over het topic in kwestie mailen? Weet je nog waar het over ging, of de titel? Ik kan nu niks vinden namelijk.
Mischien moet je er even over naplassen?
Ik zie geen topic dat naplassen heet.
Het ging over plassen in een winkel. Of niet. En dan moest je aan je darmen opgehangen worden als dat niet mocht.
Het wordt een beetje kinderachtig, Minny. Vertel dan gewoon waar dat topic over gaat, ze wil het toch uitpraten?
Aha, dank je, ik was al druk aan het zoeken, maar kon niks vinden.
Feitelijk gezien valt er niks uit te praten, het is me nu volkomen duidelijk waarom deze personen dagenlang de vrije hand kregen om te doen waarvoor anderen na 1 keer al een waarschuwing krijgen.

Ik verwacht niet dat dit nog een keer gebeurt.
70 pagina's
Kind wordt toiletbezoek geweigerd: waarom???

Dat is hem zeker. Lang leve Google, weg met de Viva zoekfunctie, wat een ramp is dat nog steeds.

Wat gemeen dat jij maar 70 pagina's hebt Viev, ik heb er 87.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven