Moderator - Kinderen
dinsdag 27 mei 2008 om 21:38
Een nieuw schoon moderatortopic
In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
zaterdag 21 juni 2008 om 14:17
Maar goed, ik ga dus even kijken Qwertu. Dank voor het melden.
zaterdag 21 juni 2008 om 14:17
Dan was je sneller dan ik Livre, ik heb jou originele bericht helemaal niet zien staan.
zaterdag 21 juni 2008 om 15:17
Wat bedoel je Minny?
zaterdag 21 juni 2008 om 15:21
Ik doel op die keer dat ik iets niet zo erg aardigs heb gezegd tegen een van jouw forum vriendinnen, en ik vervolgens pagina na pagina letterlijk werd uitgescholden voor van alles en nog wat, waaronder kutwijf. Dit kon dagenlang doorgaan zonder dat iemand ingreep. Nu zie ik dus waarom. Ik kan hier alleen maar minachting voor voelen. Maar maak je niet druk, ik zal je echte nick niet op het forum gooien, dan zou ik me net zo verlagen....
zaterdag 21 juni 2008 om 15:22
Qwertu, ik heb even gekeken, maar kan niks ontdekken. Zal toeval zijn.
zaterdag 21 juni 2008 om 15:24
quote:minny schreef op 21 juni 2008 @ 15:21:
Ik doel op die keer dat ik iets niet zo erg aardigs heb gezegd tegen een van jouw forum vriendinnen, en ik vervolgens pagina na pagina letterlijk werd uitgescholden voor van alles en nog wat, waaronder kutwijf. Dit kon dagenlang doorgaan zonder dat iemand ingreep. Nu zie ik dus waarom. Ik kan hier alleen maar minachting voor voelen. Maar maak je niet druk, ik zal je echte nick niet op het forum gooien, dan zou ik me net zo verlagen....Ik kan me het incident waar je het over hebt eerlijk gezegd niet herinneren. Wel is het zo dat ik als ik twijfel over mijn partijdigheid de hulp en mening van mijn collega's inroep (en dat komt heus wel eens voor...). Sowieso zijn een paar van de angels regelmatig actief op deze pijler. Mocht ik toen niet goed gehandeld hebben, dan hadden zij ongetwijfeld ingegrepen.
Ik doel op die keer dat ik iets niet zo erg aardigs heb gezegd tegen een van jouw forum vriendinnen, en ik vervolgens pagina na pagina letterlijk werd uitgescholden voor van alles en nog wat, waaronder kutwijf. Dit kon dagenlang doorgaan zonder dat iemand ingreep. Nu zie ik dus waarom. Ik kan hier alleen maar minachting voor voelen. Maar maak je niet druk, ik zal je echte nick niet op het forum gooien, dan zou ik me net zo verlagen....Ik kan me het incident waar je het over hebt eerlijk gezegd niet herinneren. Wel is het zo dat ik als ik twijfel over mijn partijdigheid de hulp en mening van mijn collega's inroep (en dat komt heus wel eens voor...). Sowieso zijn een paar van de angels regelmatig actief op deze pijler. Mocht ik toen niet goed gehandeld hebben, dan hadden zij ongetwijfeld ingegrepen.
zaterdag 21 juni 2008 om 16:03
zaterdag 21 juni 2008 om 16:10
Minny, ik kan me die discussie écht niet herinneren, ik probeer niemand voor de gek te houden. Als iemand uitgescholden wordt voor kutwijf dan is dat schelden. Ongeacht wie het tegen wie zegt, ongeacht wat er daarvoor gebeurd is en dan dient het bewerkt te worden. Dat is heel simpel.
zaterdag 21 juni 2008 om 16:13
Dat zou zomaar kunnen Minny, maar op deze manier is het nogal zinloos discussieren aangezien ik niet weet over welke discussie je het hebt.
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 21-06-2008 16:14
Reden: woord vergeten
Reden: woord vergeten
% gewijzigd
zaterdag 21 juni 2008 om 16:34
Minny, ik probeer terug te halen over welke discussie het gaat, maar kan het echt niet vinden. Ik zou dit graag met je uitspreken, maar dan moet ik wel weten waar we het precies over hebben. Kun je me iets meer informatie over het topic in kwestie mailen? Weet je nog waar het over ging, of de titel? Ik kan nu niks vinden namelijk.
zaterdag 21 juni 2008 om 16:42
Aha, dank je, ik was al druk aan het zoeken, maar kon niks vinden.
zaterdag 21 juni 2008 om 16:44
zaterdag 21 juni 2008 om 16:46
70 pagina's