Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
Hai mod. vergoeding voor jonge moeders is een oproepje
Dank je Intiem, ik heb het topic naar het prikbord verplaatst.
Ik heb een verzoek je.

ik wil graag mijn topic titel veranderen. Er staat nu kinderen en baby's

maar ik wil graag deze titel: lekker kletsen over kinderen en baby's + ervaringen

kan dit misschien veranderd worden. Alvast bedankt.
Ik heb de topictitel voor je aangepast Babymerel.
super bedankt
Ik heb weer een verzoek om de titel te veranderen.

het word

Wie gaat er rond sept/okt voor 2de kindje.

Praat mee, deel je ervaringen rond zwangerschap. Baby's/kinderen

Mijn topic komt niet van de grond
Babymerel ik denk toch dat je titel te vaag blijft hoor. Misschien kun je een iets specifieker onderwerp kiezen.
Angel,

Kun je eens kijken naar de posting van Moppetoet in het topic 'het haar van mijn dochter'? 'Beetje' anti-reclame.

Dank.
Pammie, ik heb even gekeken en hoewel het niet echt sympathiek is, is het niet tegen de regels. Bedrijfsnamen mogen genoemd worden, zowel positief als negatief. De betreffende kapster met naam en toenaam noemen mag echter niet.

Babymerel, die titel is te lang vrees ik.
Oké, beetje raar dat zoiets dan weer wel mag maar bedankt voor het kijken.
Is dat beleid veranderd dan? Ik kan me nog een topic herinneren over een verpeste trouwjurk waarbij de bedrijfsnaam wél verwijderd werd.

Niet dat het zo belangwekkend is hoor, maar toch...
Oke,

Sept/okt wie gaat er dan voor een 2 kindje??

Praat mee

Kan dit misschien wel.]

En anders weet ik het echt niet meer.
Ik heb de topictitel voor je aangepast babymerel!

Qwertu, als in de bedrijfsnaam de persoonsnaam voorkomt wordt hij door ons verwijderd, waarschijnlijk was dat het geval met het topic dat jij bedoelt.
Nee, dat was niet het geval, anders zou ik het natuurlijk niet als voorbeeld gegeven hebben na de reactie van Four.
Beste angel 4,

weet jij hoe ik mijn naam kan veranderen?

als ik naar mijn viva ga en dan naar profiel wijzigen, lukt dat helaas niet.

Hoe kan het wel?

ik hoor het graag
Hoi 2sterretjes... Onderstaand bericht heb ik ook al in jouw topic gezet...

Je kan je nickname niet wijzigen. Het enige wat je kan doen is een nieuwe aanmaken, en deze 'slapend' laten. Dus: er nooit meer wat mee doen.

Je mag niet dubbelnicken bij Viva. Dus als je een nieuwe nickname hebt aangemaakt mag je niet tegelijk onder je oude nickname blijven posten.

Viva verwijdert je account in ieder geval niet, alleen in hele zeldzame gevallen geloof ik.

Viva, correct me if I'm wrong!
Aruba in "ovulatietest"

Mijns inziens is dit reclame.
Da's helemaal correct, Ring

Aruba, thanx, ik ga ff kijken!
[ This page doesn't exist (or the topic contains no messages) ]

We kunnen u deze pagina niet tonen - This page doesn't exist (or the topic contains no messages)

Indien u denkt dat er een probleem is met Viva, neemt u dan contact met ons op.

De volgende informatie is nuttig

Als ik wil kijken op het topic van ''koken voor mijn gezin.....''
quote:Moordwijf schreef op 05 augustus 2008 @ 22:32:

[ This page doesn't exist (or the topic contains no messages) ]

We kunnen u deze pagina niet tonen - This page doesn't exist (or the topic contains no messages)

Indien u denkt dat er een probleem is met Viva, neemt u dan contact met ons op.

De volgende informatie is nuttig

Als ik wil kijken op het topic van ''koken voor mijn gezin.....''Ja daar wilde ik net gaan kijken en ik kreeg ook die melding...
Dat komt omdat het een alias is, op de een of andere manier geeft ie een foutmelding. Ik geef het door!

(Het originele topic staat bij eten! *TIP* )
Dat is alleen als je een bepaalde pagina kiest. Bijvoorbeeld 'laatste' zoals de meeste doen. Maar als je gewoon op het in het zwart gedrukte onderwerp klikt krijg je die foutmelding niet. Zo hoef je ook niet eerst naar de Etenpijler.
Hallo Angel,

Zou je voor mij (één maand gestopt met de pil) willen verwijderen? Er wordt zo triest op gereageerd. Hebben die mensen niets beter te doen? Sorry hoor maar niet gepast!

viby
Ik heb je topic verwijderd Viby.
Angel,

Zou je de titel van het Topic voor Karlijn (zusje van Thijs*) GIRLPOWER kunnen wijzigen in Karlijntje (zusje van Thijs*) is thuis!!!

Alvast bedankt.

Fluffy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven