Mode & Beauty alle pijlers

Kalende mannen?

20-12-2013 22:24 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vinden jullie kalende mannen aantrekkelijk?

Zelf ben ik al jaren kalend (begonnen op mijn 25e) maar gaat dit heeel langzaam waardoor het zelden opgemerkt wordt door de mensen om me heen of ik er zelf aanstoot aanneem.

Alleen begint het nu wel zichtbaar te worden, vooral op mijn kruin. Elke keer als het zie baal ik er van.Ook krijg ik soms opmerkingen erover van collega's of vrienden. Vooral onder felle halogeen verlichting valt het op. Ik weiger echter om aan de medicijnen te gaan zoals propecia omdat het je mannelijke hormoon huishouding onderdrukt en in de war brengt. Dus dan heb je wel haar op je kop maar dan krijg je last van borstvorming, lusteloosheid, laag libido en verlies van kracht. Niet aantrekkelijk vooruitzicht.

Ik overweeg dus om mijn haar te millimeteren. Heb het eerder gedaan en het stond erg goed. Kreeg er een jeugdige en meer speelse uitstraling door hoorde ik wel eens. Maar het blijft moeilijk.. ook als man ontleen je een deel van je identiteit aan je haar. Maar kalend is op een gegeven ook geen gezicht meer.

Wat vinden jullie van kalende mannen? Moet de man het haar maar millimeteren of het zo laten? Graag jullie mening
Tuurlijk kiest iemand er niet bewust voor als ie kaal wordt.

Ik kies er niet bewust voor dat ik er niet op val en dat ik een aaantal vreemde kale figuren ben tegengekomen en op hen afknapte door gedrag --en gedrag is wel iets bewusts, althans, deels iig, wat ik graag mag geloven.

Ieder zn meug, waar ik op val zullen anderen weer totaal niet warm voor lopen.

Boezeboez, de gabberlook is iddnóg erger dan een gezond uitziende kale man.
Ik date eigenlijk alleen maar mannen zonder haar of gemillimeterd
.
quote:Amand schreef op 22 december 2013 @ 11:02:

Ik heb dat met hangtieten, gerbera

Open een eigen topic, zou ik zeggen

Hopelijk krijgt je vriendin/ vrouw ze dan niet. En zo wel dan plastisch chirurg
quote:isa__88 schreef op 22 december 2013 @ 12:52:

Ik date eigenlijk alleen maar mannen zonder haar of gemillimeterd Juist, zoals ik al zei, ieder zn meug. En blijven er meer (lang-)harige mannen over voor degenen die dáárop vallen, toch?
quote:sabbaticalmeds schreef op 20 december 2013 @ 22:41:

tondeuse en krachttraining gaan doen.

Met de juiste borstkas maalt er geen vrouw om je ontbrekende haar

Whahaha

(Klopt wel)
You only live twice
Mocht je het willen millimeteren en je zit nog met de plaatsen waar de kale plekken zitten, denk dan aan micro hair pigmentation. Overigens als de kruin licht kalend is kan je dit nog een tijdje camoufleren met Toppik of Fullmore eventueel icm couvre.

Ik zit er niet mee als een man kalend is, aangezien het 70% van de mannen overkomt is de kans op een kalende man redelijk groot.
quote:Amand schreef op 22 december 2013 @ 11:55:

Ik ken genoeg kerels die kalend zijn en het niet afscheren. Wat het verschil maakt tussen een sneue aanblik en een prachtige kerel? Trots en zelfvertrouwen. Niet de haardracht.flinke borstkasomvang, lengte boven de 1.85, stevige benen, en een indrukwekkende salarisstrook. Meer heeft een man niet nodig
quote:sabbaticalmeds schreef op 22 december 2013 @ 13:09:

[...]

flinke borstkasomvang, lengte boven de 1.85, stevige benen, en een indrukwekkende salarisstrook. Meer heeft een man niet nodigJe bent anders nooit op mij gevallen!
quote:badmeester schreef op 22 december 2013 @ 11:37:

Beste to,

Ik werd op mijn twintigste kaal en besloot toen alles eraf te scheren. .Je bent geen badmeester, maar je hebt gewoon een permanente badmuts?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 december 2013 @ 13:41:

[...]

Je bent geen badmeester, maar je hebt gewoon een permanente badmuts?Ho, ho, ik ben wel badmeester geweest hoor-:). En ja kaal met een badmuts-:)
quote:badmeester schreef op 22 december 2013 @ 13:46:

[...]

Ho, ho, ik ben wel badmeester geweest hoor-:). En ja kaal met een badmuts-:)Nu ben je slager met een vleespet?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 december 2013 @ 14:31:

[...]

Nu ben je slager met een vleespet?Neen ik werk met mijn hoofd
Ik vind mannen met afgeschoren haar juist erg sexy! Niet helemaal kaal,maar nog met een klein schaduwtje. Vind mijn vriend juist meer sexy sinds hij zn haar vanwege het kaal worden gemilimeterd heeft.Het staat ook meer verzorgd dan er niks aan doen.
Mijn man scheert zich al dertig jaar helemaal kaal. Hij was een van de eersten, en het staat hem prachtig. Heb weleens foto's gezien van de paar keer vroeger dat hij zo'n halve 'haarkring' had, en dat vind ik echt niet staan.

Maar ik vind mannen met een mooie bos haar ook heel sexy.

Maar het slechte 'tussen-in' kapsel vind ik niets.
t ligt r maar net aan hoe kalend he...

maar als t idd meer richting kransje gaat... weg ermee.
Ik hou vreselijk enorm van mannen met haar in een goed model geknipt. Kijk eigenlijk nooit naar mannen die kaal (geschoren) zijn.

Maar ja, niet iedere man heeft een volle bos haar (meer) en dan kun je beter de tondeuse erover halen.

Iemand hier zei dat het boven de 40 sneu is om die jeugdige look te willen (gemillimeterd), dat vind ik echt dikke onzin. Ik vermoed ook dat die iemand zelf 20 is en 40ers oud vindt.

Dus ja, ik zou zeggen milimeteren, hoewel dit ook weer niet voor iedereen opgaat. Ik had een vriend met een beetje iets langer krulhaar, en die raakte ook wat kalig, maar door die krullen ging dat prima en die kaalheid werd niet echt snel erger.
Ik weet toevallig dat jij ook zo goed als kaal bent hoor badmeester
.
Ik val eigenlijk meer op mannen met een gezonde bos haar (ik hou niet van gemillimeterd haar, wat je nu zoveel ziet. Maakt zo'n hoofd vaak zo hard, bleeeh). Maar ik kijk ook wel door uiterlijkheden heen, hoor, dus soms hoort het nou eenmaal bij de leeftijd dat je helaas je haar gaat verliezen. Ik zou er iemand niet voor verlaten in elk geval . Mijn man is begin 50 en heeft nog een volle bos mooi, stevig haar op zijn hoofd. Staat hem goed, hij ziet er sowieso veel jonger uit dan hij is. Uitstraling is uiteindelijk wat het hem doet, volgens mij..... In jouw geval, TO, tja, ik ken je niet, maar ik denk dat je haar korter maken beter is dan die kale(re) plekken nog meer benadrukken door de rest (te) lang te houden. Sterkte!!!
Ik vind mijn man aantrekkelijk, en die is ook redelijk dunnerwordend op de schedel. Haar zegt me echt helemaal niks. Of ze nu lang haar, kort haar, blond, bruin, grijs, krullend of kalend zijn. Ik heb er niks mee. Boeit me voor geen meter. Ik heb wel wat met een goeie kop. Maar het haar doet me echt niks. Een goeie komt is voor mij ook belangrijk. Vind een lege broek van achter heel lelijk.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
TO, Maak je niet druk over je kale kop. In een drukke straat groeit ook geen gras.
Wowwww

You only live twice
Die klote-Jason Statham verpest de markt al járen
quote:isa__88 schreef op 22 december 2013 @ 16:43:

Ik weet toevallig dat jij ook zo goed als kaal bent hoor badmeester Toevallig? Kent u mij? Zo goed als is een understatement hoor haha.
Ja Jason Statham kan het echt hebben.
Cum non tum age
quote:Amand schreef op 22 december 2013 @ 22:02:

Die klote-Jason Statham verpest de markt al járen
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven