Mode & Beauty alle pijlers

Kalende mannen?

20-12-2013 22:24 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vinden jullie kalende mannen aantrekkelijk?

Zelf ben ik al jaren kalend (begonnen op mijn 25e) maar gaat dit heeel langzaam waardoor het zelden opgemerkt wordt door de mensen om me heen of ik er zelf aanstoot aanneem.

Alleen begint het nu wel zichtbaar te worden, vooral op mijn kruin. Elke keer als het zie baal ik er van.Ook krijg ik soms opmerkingen erover van collega's of vrienden. Vooral onder felle halogeen verlichting valt het op. Ik weiger echter om aan de medicijnen te gaan zoals propecia omdat het je mannelijke hormoon huishouding onderdrukt en in de war brengt. Dus dan heb je wel haar op je kop maar dan krijg je last van borstvorming, lusteloosheid, laag libido en verlies van kracht. Niet aantrekkelijk vooruitzicht.

Ik overweeg dus om mijn haar te millimeteren. Heb het eerder gedaan en het stond erg goed. Kreeg er een jeugdige en meer speelse uitstraling door hoorde ik wel eens. Maar het blijft moeilijk.. ook als man ontleen je een deel van je identiteit aan je haar. Maar kalend is op een gegeven ook geen gezicht meer.

Wat vinden jullie van kalende mannen? Moet de man het haar maar millimeteren of het zo laten? Graag jullie mening
Kalend is niets, kijk maar naar Ernst Jansz.

Kaalgeschoren is geil en lekker.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Oh, het topic is omhoog gegooid door een spammerT ?
Nou, eigenlijk was ik de upperT.

Maar de spammerT zag blijkbaar zijn kans schoon om weer te promoten.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Krijgt die dan een melding, ofzo ?

Wat een sufkuT.
Mijn vriend leerde ik kennen toen hij een volle krullenbos had. Ook hij had steeds dunnere beharing, het begon ook met de kruin. Op een gegeven moment viel het hem op, op een vakantiefoto en moest het direct gemillimeterd. Die schone taak heb ik toen op me gekregen en sindsdien gaat elke 2 weken de tondeuse over zijn hoofd. Veel enthousiaste reacties heeft hij ontvangen. Hoewel ik zijn krullen heerlijk vond, is dit ook prima. Liever verzorgd dan krampachtig vasthouden aan iets dat was...
Kalend kan heel sexy zijn, maar, net als bij alles, hangt van het totaalplaatje af:

Plaatjes lukken nu niet, maar een paar voorbeelden van aantrekkelijke kalende/kale mannen:

Jason Statham

Bruce willis

Dwayne "the rock" Johnson

LL Cool J

Humberto Tan

en wat ouder: Patrick Stewart, Sean Connery
quote:sabbaticalmeds schreef op 22 december 2013 @ 13:09:

[...]

flinke borstkasomvang, lengte boven de 1.85, stevige benen, en een indrukwekkende salarisstrook. Meer heeft een man niet nodigHey, shit, alleen 1,85 mtr. .......... Afgekeurd dan ? ......
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
quote:churrro schreef op 12 januari 2014 @ 00:05:

[...]

Hey, shit, alleen 1,85 mtr. .......... Afgekeurd dan ? ...... Hakken?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik vind dat je het eraf moet scheren als het zichtbaar word. Noem dit altijd de ontkenningsfase, soms kammen mannen het dan van achteren naar voren :)Mijn vriend heeft het ook een aantal jaar geleden afscheid van zijn haar genomen, vindt het nog steeds een deuk in zijn zelfvertrouwen, maar ik weet inmiddels niet beter en vind het hem goed staan! Haarimplantaten zijn eventueel nog een redding als je het echt niks vindt en een dikke spaarrekening hebt.
Mijn man is kalend (hij is nog erg jong) en scheert het nu ook. Staat hem echt goed! Nu vallen zijn lachrimpeltjes meer op en die vind ik zo leuk! Geven hem een vrolijk en sprekend gezicht :-)
quote:tonkje schreef op 12 januari 2014 @ 09:53:

[...]

Hakken?

Pffffff........

Charmant, zou ik zeggen . Nee dat zie ik voorlopig ook niet als "de volgende revolutie in mannenkleding"......
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Liever een volle bos haar, maar als je dan echt kalend bent liever heel kort, dan zo'n net net bosje haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven