Mode & Beauty alle pijlers

Kalende mannen?

20-12-2013 22:24 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vinden jullie kalende mannen aantrekkelijk?

Zelf ben ik al jaren kalend (begonnen op mijn 25e) maar gaat dit heeel langzaam waardoor het zelden opgemerkt wordt door de mensen om me heen of ik er zelf aanstoot aanneem.

Alleen begint het nu wel zichtbaar te worden, vooral op mijn kruin. Elke keer als het zie baal ik er van.Ook krijg ik soms opmerkingen erover van collega's of vrienden. Vooral onder felle halogeen verlichting valt het op. Ik weiger echter om aan de medicijnen te gaan zoals propecia omdat het je mannelijke hormoon huishouding onderdrukt en in de war brengt. Dus dan heb je wel haar op je kop maar dan krijg je last van borstvorming, lusteloosheid, laag libido en verlies van kracht. Niet aantrekkelijk vooruitzicht.

Ik overweeg dus om mijn haar te millimeteren. Heb het eerder gedaan en het stond erg goed. Kreeg er een jeugdige en meer speelse uitstraling door hoorde ik wel eens. Maar het blijft moeilijk.. ook als man ontleen je een deel van je identiteit aan je haar. Maar kalend is op een gegeven ook geen gezicht meer.

Wat vinden jullie van kalende mannen? Moet de man het haar maar millimeteren of het zo laten? Graag jullie mening
Doe me een lol en scheer je hoofd dan. Met gemillimeterd haar zie je exact waar de dunne/kale plekken zitten, schiet je niet erg veel mee op.

En kalend is niet aantrekkelijk.

Ik zag het een tijdje terug bij mijn toenmalige vriend, zijn haar werd ook dunner op zijn kruin. Ik heb de relatie direct verbroken.
Known to cause insanity in laboratory mice
er loopt op mn werk ook een man met een kapsel zoal helianthe plaatste .

Maar dan heeft hij ook nog redelijk lang haar voor een man , dus hij heeft nu een matje in zijn nek.

Of van die mannen waarvan ik vooral de variant met lang haar (metal mannen) wel eens zie, nog 5 haren op het hoofd, maar dat zijn dan wel 5 lange haren.. zo sneu.

Nee, dan liever zoals een oud buurjongen, hij werd op zn 17e al zo kaal dat hij zijn hele hoofd maar heeft kaal geschoren.

Er zijn meer vrouwen die dat waarderen dan een man met een over comb.
Mijn man heeft 't zelfde. Inmiddels haalt hij minstens een keer per week de tondeuse over zijn hoofd. Het staat hem echt goed.

Hij krijgt er regelmatig complimenten over.
Kaal en gespierd is sexy, zoals Loek Peters, hmmm. Kaal en dun of met een buikje niet.
Meeste kale /kalende mannen die ik ooit ben tegengekomen hebben iets te bewijzen en gedragen zich als debiele macho. De kale mannen met relatie hebben dat gedrag niet. Ik vind het totaal onsexy en val er niet op, geef mij maar mannen met (ietwat langer)haar!!!

Toen 10 jaar na ddato mijn jeugdliefde kalend bleek was ik ook direct 'genezen' van de 'wat als het niet was overgegaan destijds?'-vraag.

Nee, ik vind het echt een grote afknapper, kaalheid/kalendheid.
Ik heb dat met hangtieten, gerbera
Hangtieten binnen een relatie wil ik wel tolereren, maar van die vrijgezelle zwabberaars zijn echt niet te doen. Die vrouwen denken zich nog te bewijzen door extreem veel cupcakes te bakken maar daar ga je je gebrek (/teveel?) aan elasticiteit heus niet mee compenseren.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
quote:DappereGerbera schreef op 22 december 2013 @ 10:37:

Meeste kale /kalende mannen die ik ooit ben tegengekomen hebben iets te bewijzen en gedragen zich als debiele macho. De kale mannen met relatie hebben dat gedrag niet. Ik vind het totaal onsexy en val er niet op, geef mij maar mannen met (ietwat langer)haar!!!

Toen 10 jaar na ddato mijn jeugdliefde kalend bleek was ik ook direct 'genezen' van de 'wat als het niet was overgegaan destijds?'-vraag.

Nee, ik vind het echt een grote afknapper, kaalheid/kalendheid.

Alsof een man er bewust voor kiest om kaal te worden

Het is een feit dat kaalheid bij mannen kan worden veroorzaakt door een hoge hoeveelheid testosteron in hun lijf.

Dat zou ook het machogedrag kunnen verklaren.

Ik hou ook niet van machogedrag, maar ik hou wel van heel mannelijke mannen. En die mogen best kaal zijn. Sexy juist.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Allemaal genetica, mensen. Let's not go there.
quote:Amand schreef op 22 december 2013 @ 11:10:

Allemaal genetica, mensen. Let's not go there.Jammer, ik hoopte bij jou zo dat het de testosteron zou zijn
Ik plas zittend trouwens. Uitsluitend wanneer ik ook schijten moet, uiteraard.
Niet dat ik het me afvroeg, maar thanks for sharing.
Ik hou niet van kale mannen, hoewel sommigen het wel kunnen hebben.
Cum non tum age
Graag gedaan, MI
Beste to,

Ik werd op mijn twintigste kaal en besloot toen alles eraf te scheren. Ik heb nog nooit negatieve reacties gehad.

Tip: draag het met trots, dan is je uitstraling ook ok.
Elke lengte tussen de 1 en 4 mm geschoren staat stoer!
Zo erg is het nou ook weer niet
Een beetje body helpt wel moet ik toegeven-;)
Ik ken genoeg kerels die kalend zijn en het niet afscheren. Wat het verschil maakt tussen een sneue aanblik en een prachtige kerel? Trots en zelfvertrouwen. Niet de haardracht.
Whatever you need to tell yourself.
Maak jij je nou maar druk om je tieten
anoniem_153776 wijzigde dit bericht op 22-12-2013 12:02
Reden: Als je een vrouw bent, tenminste.
% gewijzigd
Schei op hou uit ik doe niet anders.

(Cupcake?)
Nee dank je, geen tijd, ik ben bezig met m'n kerstboom. Een witte.
Vergeet de piek niet.
Het ligt er ook wel een beetje aan of je een bleek toetje hebt, of een beetje kleur op je knar. Superbleek, dun gezichtje en gemilimeterd haar lijkt net op een gabber die drie nachten heeft doorgehaald.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Mijn eigen meneer heeft een hele goede haarlijn voor zijn leeftijd (40+ en nog geen inham of maantje te zien, wel al wat grijze haren), maar bij hem vind ik een milimeter of 4 het mooist staan. Lekker kort. Hij heeft dan ook wel een mooi kop erbij
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven