Kalende mannen?
vrijdag 20 december 2013 om 22:24
Vinden jullie kalende mannen aantrekkelijk?
Zelf ben ik al jaren kalend (begonnen op mijn 25e) maar gaat dit heeel langzaam waardoor het zelden opgemerkt wordt door de mensen om me heen of ik er zelf aanstoot aanneem.
Alleen begint het nu wel zichtbaar te worden, vooral op mijn kruin. Elke keer als het zie baal ik er van.Ook krijg ik soms opmerkingen erover van collega's of vrienden. Vooral onder felle halogeen verlichting valt het op. Ik weiger echter om aan de medicijnen te gaan zoals propecia omdat het je mannelijke hormoon huishouding onderdrukt en in de war brengt. Dus dan heb je wel haar op je kop maar dan krijg je last van borstvorming, lusteloosheid, laag libido en verlies van kracht. Niet aantrekkelijk vooruitzicht.
Ik overweeg dus om mijn haar te millimeteren. Heb het eerder gedaan en het stond erg goed. Kreeg er een jeugdige en meer speelse uitstraling door hoorde ik wel eens. Maar het blijft moeilijk.. ook als man ontleen je een deel van je identiteit aan je haar. Maar kalend is op een gegeven ook geen gezicht meer.
Wat vinden jullie van kalende mannen? Moet de man het haar maar millimeteren of het zo laten? Graag jullie mening
Zelf ben ik al jaren kalend (begonnen op mijn 25e) maar gaat dit heeel langzaam waardoor het zelden opgemerkt wordt door de mensen om me heen of ik er zelf aanstoot aanneem.
Alleen begint het nu wel zichtbaar te worden, vooral op mijn kruin. Elke keer als het zie baal ik er van.Ook krijg ik soms opmerkingen erover van collega's of vrienden. Vooral onder felle halogeen verlichting valt het op. Ik weiger echter om aan de medicijnen te gaan zoals propecia omdat het je mannelijke hormoon huishouding onderdrukt en in de war brengt. Dus dan heb je wel haar op je kop maar dan krijg je last van borstvorming, lusteloosheid, laag libido en verlies van kracht. Niet aantrekkelijk vooruitzicht.
Ik overweeg dus om mijn haar te millimeteren. Heb het eerder gedaan en het stond erg goed. Kreeg er een jeugdige en meer speelse uitstraling door hoorde ik wel eens. Maar het blijft moeilijk.. ook als man ontleen je een deel van je identiteit aan je haar. Maar kalend is op een gegeven ook geen gezicht meer.
Wat vinden jullie van kalende mannen? Moet de man het haar maar millimeteren of het zo laten? Graag jullie mening
vrijdag 20 december 2013 om 23:34
Dan moet je gezichtsfitness doen Armand.
Ik begin altijd met cardio (15 minuten lachen zonder geluid)
dan:
Mond: A-IE-OO-UUU zeggen
Ogen: dichtknijpen en pleister met stukjes lood (begin met 500 gram) op je oogleden plakken en 3 setjes van 10 keer open en dicht doen
Wenkbrauwen, pulls en pushes; ga liggen en leg een kistje op je voorhoofd waarin je een dumbell legt, probeer nu door wenkbrauwen op te trekken het kistje van je gezicht te werpen.
Cooldown: alles laten hangen
Ik begin altijd met cardio (15 minuten lachen zonder geluid)
dan:
Mond: A-IE-OO-UUU zeggen
Ogen: dichtknijpen en pleister met stukjes lood (begin met 500 gram) op je oogleden plakken en 3 setjes van 10 keer open en dicht doen
Wenkbrauwen, pulls en pushes; ga liggen en leg een kistje op je voorhoofd waarin je een dumbell legt, probeer nu door wenkbrauwen op te trekken het kistje van je gezicht te werpen.
Cooldown: alles laten hangen
vrijdag 20 december 2013 om 23:54
Twijfelman, er zullen gewoon altijd vrouwen zijn die het wel mooi vinden en vrouwen die het niks vinden. Je gaat hier niet een unaniem antwoord krijgen.
Je moet gewoon doen doen wat je zelf leuk vind, als is het dreadlocks in het laatste restant haar in je nek, t'is jouw feestje.
Je moet gewoon doen doen wat je zelf leuk vind, als is het dreadlocks in het laatste restant haar in je nek, t'is jouw feestje.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
zaterdag 21 december 2013 om 00:05
quote:Amand schreef op 20 december 2013 @ 23:49:
En dat andere?
Ook krachttrainen.
Warmup is niet nodig als je warm ondergoed draagt.
TRAINING: hang een kettlebell (begin licht met 10 kilo ofzo aan de scrotum. Swaffel 20 keer van achter naar voren (vanuit de heupen)
maak drie series
Voordeel is dat hij niet alleen sterker maar ook slanker en langer wordt.
En dat andere?
Ook krachttrainen.
TRAINING: hang een kettlebell (begin licht met 10 kilo ofzo aan de scrotum. Swaffel 20 keer van achter naar voren (vanuit de heupen)
maak drie series
Voordeel is dat hij niet alleen sterker maar ook slanker en langer wordt.
zaterdag 21 december 2013 om 00:09
zaterdag 21 december 2013 om 00:10
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 december 2013 @ 00:05:
[...]
Ook krachttrainen.
maak drie series
Voordeel is dat hij niet alleen sterker maar ook slanker en langer wordt.Dunne..., drie bier ?
[...]
Ook krachttrainen.
maak drie series
Voordeel is dat hij niet alleen sterker maar ook slanker en langer wordt.Dunne..., drie bier ?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
zaterdag 21 december 2013 om 00:30
Jaren een relatie gehad met een kale vent. Moest heel eerlijk wel in het begin iets 'overwinnen', ik had nog het idee wat veel mannen zelf hebben; kaal is minder mooi, minder mannelijk of wat dan ook. Ik kwam al snel tot de conclusie dat zijn kale kop (hij scheerde de overgebleven stukken zelf weg) precies bij hem paste. Hij had ook een prachtige kop ervoor. Nu weer een kerel met haar, maar had ook net zogoed weer een kale vent kunnen worden.
Ik denk dat als je van nature jong kaal wordt als man, je er vaak ook gewoon het hoofd voor hebt.
Niks mis mee. En als je er echt mee zit; tegenwoordig is een haartransplantatie echt niets bijzonders meer.
En mocht je je zorgen maken wb vrouwen; doorslaggevend is altijd zelfvertrouwen.
Ik denk dat als je van nature jong kaal wordt als man, je er vaak ook gewoon het hoofd voor hebt.
Niks mis mee. En als je er echt mee zit; tegenwoordig is een haartransplantatie echt niets bijzonders meer.
En mocht je je zorgen maken wb vrouwen; doorslaggevend is altijd zelfvertrouwen.
zaterdag 21 december 2013 om 02:53
zaterdag 21 december 2013 om 19:50
zaterdag 21 december 2013 om 20:00
zaterdag 21 december 2013 om 22:29
Doe me een lol en scheer je hoofd dan. Met gemillimeterd haar zie je exact waar de dunne/kale plekken zitten, schiet je niet erg veel mee op.
En kalend is niet aantrekkelijk.
Ik zag het een tijdje terug bij mijn toenmalige vriend, zijn haar werd ook dunner op zijn kruin. Ik heb de relatie direct verbroken.
En kalend is niet aantrekkelijk.
Ik zag het een tijdje terug bij mijn toenmalige vriend, zijn haar werd ook dunner op zijn kruin. Ik heb de relatie direct verbroken.
Known to cause insanity in laboratory mice