Mode & Beauty alle pijlers

Kalende mannen?

20-12-2013 22:24 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vinden jullie kalende mannen aantrekkelijk?

Zelf ben ik al jaren kalend (begonnen op mijn 25e) maar gaat dit heeel langzaam waardoor het zelden opgemerkt wordt door de mensen om me heen of ik er zelf aanstoot aanneem.

Alleen begint het nu wel zichtbaar te worden, vooral op mijn kruin. Elke keer als het zie baal ik er van.Ook krijg ik soms opmerkingen erover van collega's of vrienden. Vooral onder felle halogeen verlichting valt het op. Ik weiger echter om aan de medicijnen te gaan zoals propecia omdat het je mannelijke hormoon huishouding onderdrukt en in de war brengt. Dus dan heb je wel haar op je kop maar dan krijg je last van borstvorming, lusteloosheid, laag libido en verlies van kracht. Niet aantrekkelijk vooruitzicht.

Ik overweeg dus om mijn haar te millimeteren. Heb het eerder gedaan en het stond erg goed. Kreeg er een jeugdige en meer speelse uitstraling door hoorde ik wel eens. Maar het blijft moeilijk.. ook als man ontleen je een deel van je identiteit aan je haar. Maar kalend is op een gegeven ook geen gezicht meer.

Wat vinden jullie van kalende mannen? Moet de man het haar maar millimeteren of het zo laten? Graag jullie mening
quote:Amand schreef op 20 december 2013 @ 23:29:

Ik had vroeger krullen

Nu de tondeuse eroverheen. Ik maak me veel meer zorgen over m'n rimpels en slapper wordende lul huid.En terecht.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Dan moet je gezichtsfitness doen Armand.

Ik begin altijd met cardio (15 minuten lachen zonder geluid)

dan:

Mond: A-IE-OO-UUU zeggen

Ogen: dichtknijpen en pleister met stukjes lood (begin met 500 gram) op je oogleden plakken en 3 setjes van 10 keer open en dicht doen

Wenkbrauwen, pulls en pushes; ga liggen en leg een kistje op je voorhoofd waarin je een dumbell legt, probeer nu door wenkbrauwen op te trekken het kistje van je gezicht te werpen.

Cooldown: alles laten hangen
quote:sabbaticalmeds schreef op 20 december 2013 @ 23:18:

[...]

Had jij ook niet zo'n kaal driftig kereltje?Nee dat was Yolanthe volgens mij.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
kaal=sexy

kalend=niet sexy
We can do it!
Zonnedans, je hebt dezelfde avatar van Dubiootje, ik vind dat verwarrend, want ik zie Dubiootje graag. Waarom is ze er niet?
En dat andere?
Twijfelman, er zullen gewoon altijd vrouwen zijn die het wel mooi vinden en vrouwen die het niks vinden. Je gaat hier niet een unaniem antwoord krijgen.

Je moet gewoon doen doen wat je zelf leuk vind, als is het dreadlocks in het laatste restant haar in je nek, t'is jouw feestje.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Haar is voor wijven.
quote:Amand schreef op 20 december 2013 @ 23:49:

En dat andere?

Ook krachttrainen.

Warmup is niet nodig als je warm ondergoed draagt.

TRAINING: hang een kettlebell (begin licht met 10 kilo ofzo aan de scrotum. Swaffel 20 keer van achter naar voren (vanuit de heupen)

maak drie series

Voordeel is dat hij niet alleen sterker maar ook slanker en langer wordt.
Heb je al een foto geplaatst? Niet alle kale mannen zijn ook leuk hè?.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:jira schreef op 21 december 2013 @ 00:01:

Haar is voor wijven.Wat heb jij op je hoofd dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 december 2013 @ 00:05:

[...]

Ook krachttrainen.

Warmup is niet nodig als je warm ondergoed draagt.

TRAINING: hang een kettlebell (begin licht met 10 kilo ofzo aan de scrotum. Swaffel 20 keer van achter naar voren (vanuit de heupen)

maak drie series

Voordeel is dat hij niet alleen sterker maar ook slanker en langer wordt.Dunne..., drie bier ?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Jaren een relatie gehad met een kale vent. Moest heel eerlijk wel in het begin iets 'overwinnen', ik had nog het idee wat veel mannen zelf hebben; kaal is minder mooi, minder mannelijk of wat dan ook. Ik kwam al snel tot de conclusie dat zijn kale kop (hij scheerde de overgebleven stukken zelf weg) precies bij hem paste. Hij had ook een prachtige kop ervoor. Nu weer een kerel met haar, maar had ook net zogoed weer een kale vent kunnen worden.

Ik denk dat als je van nature jong kaal wordt als man, je er vaak ook gewoon het hoofd voor hebt.

Niks mis mee. En als je er echt mee zit; tegenwoordig is een haartransplantatie echt niets bijzonders meer.

En mocht je je zorgen maken wb vrouwen; doorslaggevend is altijd zelfvertrouwen.
Mijn hoofd werd een paar jaar geleden ook kalend en ben toen overgestapt op gemillimeterd haar. Ik vond het spannend. Later een getrimde baard er bij genomen. Het bevalt goed.
Power to the people
Goede wijn behoeft geen krans, duzzzzzzzz scheren maar!
quote:sabbaticalmeds schreef op 20 december 2013 @ 22:53:

[...]

Ik vind het handig, kale/ kleine mannen. Ik spring er altijd overheenik krijg hier een heel onsmakelijk beeld bij.
Tip voor TO, een pet als je even geen zin hebt in scheren.
quote:Enn schreef op 21 december 2013 @ 00:09:

[...]

Wat heb jij op je hoofd dan?Een klamme muts.
quote:cosmopolitan2208 schreef op 21 december 2013 @ 00:30:

Niks mis mee. En als je er echt mee zit; tegenwoordig is een haartransplantatie echt niets bijzonders meer.

Tussen de 5.000 - 10.000 EUR voor een behandeling is idd niet bijzonder meer
zoiets als wisselgeld
it's a big club and you ain't in it
quote:merano schreef op 21 december 2013 @ 00:10:

[...]

Dunne..., drie bier ?

On-topic: kaal zijn is een emotie.
Ja er zullen wel heel wat emoties aan vooraf zijn gegaan
Lekker met een tondeuse tekeer gaan.. Staat leuker dan zo'n monnikskapsel. En staat al helemaal leuker dan zo'n lange sliert over het hoofd (kale plek) die met wind tegen de andere kant op waait.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
lijkt me vreselijk als man, kaal worden. |Staat nl maar weinig mannen echt goed, dan moet je een bijzonder mooi hoofd hebben. Maarja, zo n monnikskapsel vind ik ook niks.. Accepteren, verval start helaas bij het ouder worden, overigens niet alleen bij mannen ;)
Doe me een lol en scheer je hoofd dan. Met gemillimeterd haar zie je exact waar de dunne/kale plekken zitten, schiet je niet erg veel mee op.

En kalend is niet aantrekkelijk.

Ik zag het een tijdje terug bij mijn toenmalige vriend, zijn haar werd ook dunner op zijn kruin. Ik heb de relatie direct verbroken.
Known to cause insanity in laboratory mice

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven