Rotterdamse vraag.

24-12-2013 08:09 48 berichten
Goedemorgen,

Weet iemand of er markt is vandaag op de Binnenrotte? Ik weet niet waar ik moet zoeken voor deze informatie, in verband met de storm. Ik heb al gekeken bij het cityportal, maar daar is het stil. Ook de markttwitter is stil.

Wie heeft inside information en laat zich omkopen om het te delen?
quote:MarianneDavids schreef op 24 december 2013 @ 09:39:

Holleman is ook niet verkeerd maar altijd ontieglijk druk.Druk is goed, dat betekent altijd vers.
quote:Cateautje schreef op 24 december 2013 @ 09:42:

Schmidt voelt zich wel verheven en dat merk je qua prijs en Schmidt staat er om bekend dat hij goede nieuwe haring verkoopt, maar voor de rest is het ook maar een gewone viswinkel en heb ik mijn vis toch het liefst van de markt, vers van de afslag.Vind Schmidt een bepaalde sfeer van zien en gezien worden met een apart publiek hebben met name op zaterdagmiddag als de hut vol staat.
Jawel, maar dat publiek kan je niet eten.
Alle reacties Link kopieren
Is dat niets meer cateautje? Ik woonde daar voorheen en was het heerlijk. Moet bekennen dat ik er al een 4/5 tal jaren en niet meer geweest ben. Andere eigenaar?
Nu word ik tot ''apart publiek'' gebombardeerd terwijl ik Cateautje gewoon wilde helpen?
quote:LouisaVuitton schreef op 24 december 2013 @ 09:58:

Nu word ik tot ''apart publiek'' gebombardeerd terwijl ik Cateautje gewoon wilde helpen?
Geef mij maar een hand Louis, samen apart publiek
quote:meestmistig schreef op 24 december 2013 @ 09:58:

Is dat niets meer cateautje? Ik woonde daar voorheen en was het heerlijk. Moet bekennen dat ik er al een 4/5 tal jaren en niet meer geweest ben. Andere eigenaar?Het vuil loopt daar de deur uit. Brrr!!!
Dan ligt het in ieder geval niet binnen
Nou ladies, ik ga aan de dag beginnen en zet dan mijn zuidwester op en vecht me een weg naar de markt.

Bedankt voor alle info en voor hen die ook nog niet alles in huis hebben, happy hunting en blijf vrolijk!!

Doei.
quote:meestmistig schreef op 24 december 2013 @ 10:00:

Geef mij maar een hand Louis, samen apart publiek
Doei succes!
quote:Cateautje schreef op 24 december 2013 @ 10:03:

Nou ladies, ik ga aan de dag beginnen en zet dan mijn zuidwester op en vecht me een weg naar de markt.

Bedankt voor alle info en voor hen die ook nog niet alles in huis hebben, happy hunting en blijf vrolijk!!

Doei.

Doeiiii

Ik ga ook naar Schmidt in mijn uggs, mijn Jacky Luxury jas met die lekkere warme vossenbontkraag, mijn Gucci zonnebril op mijn hoofd voor als de zon doorbreekt en mijn Burberry regenlaarzen...

Even lekker gezien worden.
quote:LouisaVuitton schreef op dinsdag 24 december 2013 10:08 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Cateautje in "Rotterdamse vraag."" class="messagelink">Cateautje schreef op 24 december 2013 @ 10:03</a>:</b>

Doei. </div></blockquote>

Doeiiii

Ik ga ook naar Schmidt in mijn uggs, mijn Jacky Luxury jas met die lekkere warme vossenbontkraag, mijn Gucci zonnebril op mijn hoofd voor als de zon doorbreekt en mijn Burberry regenlaarzen...

Even lekker gezien worden. Uggs en regenlaarzen? Wel een beetje to much
quote:chocoladerijstwafel schreef op 24 december 2013 @ 10:22:

[...]

Uggs en regenlaarzen? Wel een beetje to much Tellen is ook al niet mijn sterkste kant....
Heeft iedereen de oorlog in supers en op de markt overleefd?
Ja hoor, ben vanochtend vroeg gegaan. Was lekker rustig op de mart (welke rotterdammer spreekt er nou die k uit).
Ja moet hier, anders weten ze niet waar het over gaat. Tja, het breekt mijn hart en voel me dan ook geen echte Rotterdamse hoor met die K.
Ik was er om een uur of half twaalf maar het was aardig druk, zeker bij de vis. Er werden echt bizarre bestellingen gedaan.
Zoals cateautje?

Hier ook alles binnen, vanavond beef strogannof met roseval aardappelen.
Hallo Rotterdammerts, bedankt voor deze marktanalyse en nou was ik vooral ook benieuwd of de genoemde marktkramen er ook op zaterdag staan?

Wij zijn de laatste keer vis gaan halen bij Simonis op de visafslag, maar dat was vooral omdat we toch al daar in de buurt waren. Was erg lekker maar i.m.o. ook errug duur!

Fijne dagen!
Ja hoor Doda op zaterdag staan ze er ook.
quote:LouisaVuitton schreef op 24 december 2013 @ 09:58:

Nu word ik tot ''apart publiek'' gebombardeerd terwijl ik Cateautje gewoon wilde helpen? Het spijt mij als de door mij gebezigde kwalificatie "apart publiek" door jou als kwetsend wordt ervaren. Dat was geenszins mijn intentie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven