Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
He Kookwekkertje, leuk dat je er weer bent.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
hoi wekkertje
quote:thee schreef op 28 december 2013 @ 02:30:

Dat zou voor mij geen optie zijn Marjo, heb geen fiets Jij bent een bofferT met een Liddl voor de deur
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Klinkt ook gezellig Myleen.

Hee Thee, hoe is het met jou? Knap je weer wat op?
Ik had vanmiddag een fles bubbels gekocht bij Lidl, om even voor te proeven maar had er vanavond geen zin in. Ik en geen zin in bubbels is een vreemde combi
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 december 2013 @ 02:33:

[...]

Jij bent een bofferT met een Liddl voor de deur Het is maar goed dat de kroeg hier niet voor de deur is
Hoiiii meiden!

Ik heb een kriebel keel :(
Internagelaktisch
quote:thee schreef op 28 december 2013 @ 02:34:

Ik had vanmiddag een fles bubbels gekocht bij Lidl, om even voor te proeven maar had er vanavond geen zin in. Ik en geen zin in bubbels is een vreemde combi Dat is zonde, morgen zijn de bubbels eraf of heb je hem dichtgelaten?
Ha kookwekkertje!

Ik heb ook geen kroeg voor de deur. Wel beter ook hoor.
quote:Maaique schreef op 28 december 2013 @ 02:35:

Hoiiii meiden!

He Maaike,

Gewoon terug kriebelen

Honing al geprobeerd? Of kriebelt die bij juist in je keel?
Opknappen ging redelijk goed Marjo, was zelfs 3 kg aangekomen maar gaat nu weer even wat minder, vooral qua eten, dus de geplande 50 kg rond de jaarwisseling halen gaat niet lukken maar komt goed.

Vanavond lekker geimproviseerde zuurkool op en dat smaakte goed.

MV, de Lidl zo dichtbij is idd mijn 'redding', zeker toen het lopen nog een stuk slechter was. Wil morgen,als het weer het toelaat, weer even naar de gewone winkels.
Bubbels! Die moet ik nog in huis halen. Ik heb mijn vader uitgenodigd voor oud en nieuw. Anders zit hij alleen. Maar helemaal niet aan de champagne gedacht. Is wel zo leuk....
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
quote:Maaique schreef op 28 december 2013 @ 02:35:

Hoiiii meiden!

Sterkte! Het heerst heel erg.

Mijn dochter heeft er al 3 weken last van.
Haha mylene, lekker flauw antwoord is dat altijd :D

Heb net een hoestdrank genomen met codeïne er in dus t zal zo wel zakken.

En heb een dropje!
Internagelaktisch
3 weken Jonari... :( wat vervelend voor haar!

Ik hoop dat t bij mij sneller weg is, heb nu ongeveer 1/1,5e week een dichte neus en last van m'n keel.

Gelukkig van alles in huis omdat vriend voor mij last had maar dat was met een paar dagen over!
Internagelaktisch
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 december 2013 @ 02:35:

[...]

Dat is zonde, morgen zijn de bubbels eraf of heb je hem dichtgelaten?Fles zit nog dicht maar heb ook een speciale dop voor die flessen en met een theelepeltje erin hangen verdwijnen de bubbels ook niet.
quote:Marjo41 schreef op 28 december 2013 @ 02:34:

[...]

Het is maar goed dat de kroeg hier niet voor de deur is Nou ja, hoeft ook niet, als je dit maar om je nek hebt hangen;

Kriebelhoest is idd vervelend maaique

Wat bij mij dan helpt is gelijke delen azijn/honing/stroop, goed mengen en af en toe een lepeltje van nemen. Niet echt lekker maar vind het wel effectief.
quote:Maaique schreef op 28 december 2013 @ 02:38:

Haha mylene, lekker flauw antwoord is dat altijd :D

Heb net een hoestdrank genomen met codeïne er in dus t zal zo wel zakken.

En heb een dropje!Ja duh ik ben toch geen huisarts
MV waar haal je die tekst nou weer vandaan
Bedankt voor de tip Thee

Ik heb alleen gelukkig van die hoestdrank met codeïne in huis en net genomen, is best lekker en helpt weg goed :D

Toch altijd wel gezellig zo midden in de nacht jullie verhalen lezen, reageer eigenlijk nooit haha.
Internagelaktisch
Weg=erg, ik ben toch wel moe hoor :P
Internagelaktisch
quote:kookwekkertje01 schreef op 28 december 2013 @ 02:38:

Bubbels! Die moet ik nog in huis halen. Ik heb mijn vader uitgenodigd voor oud en nieuw. Anders zit hij alleen. Maar helemaal niet aan de champagne gedacht. Is wel zo leuk....Ah wat lief. Denk je dat het ook gezellig gaat worden?
thee, jou heb ik lang niet gelezen, zeg. Nu kom ik waarschijnlijk niet op dezelfde topics. Maar fijn om je weer te zien.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
dank je kookwekkertje! Kom jou zo hier en daar wel tegen maar waarschijnlijk ben ik dan meer lezer.

Pff, las net de OP van Elmervrouw dat topic ga ik zeker op dit tijdstip maar even niet lezen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven