Wakker
zaterdag 28 december 2013 om 15:50
zaterdag 28 december 2013 om 19:21
zaterdag 28 december 2013 om 20:21
quote:Marjo41 schreef op 28 december 2013 @ 19:08:
[...]
Sorry
Ik werd vanmorgen wakker met mijn mobiel nog in mijn hand.
Jullie hebben het lekker laat gemaakt!Het is je vergeven , vanavond allemaal graag wat vroeger komen want ik moet de pc vroeg uitzetten!
[...]
Sorry
Ik werd vanmorgen wakker met mijn mobiel nog in mijn hand.
Jullie hebben het lekker laat gemaakt!Het is je vergeven , vanavond allemaal graag wat vroeger komen want ik moet de pc vroeg uitzetten!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 28 december 2013 om 20:37
quote:Marjo41 schreef op 28 december 2013 @ 20:25:
[...]
Waarom vroeg uitzetten? Ontploft ie anders?
Hahhahaahah. Nou zoals verwacht is er vandaag niets uit mijn handen gekomen dus morgen heb ik het dubbel zo druk als verwacht. En maandag komt Roos mij ophalen dus dan moet ik wel klaar zijn. De lijst is zooooo lang wat ik moet doen.
-zucht-
[...]
Waarom vroeg uitzetten? Ontploft ie anders?
Hahhahaahah. Nou zoals verwacht is er vandaag niets uit mijn handen gekomen dus morgen heb ik het dubbel zo druk als verwacht. En maandag komt Roos mij ophalen dus dan moet ik wel klaar zijn. De lijst is zooooo lang wat ik moet doen.
-zucht-
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 28 december 2013 om 20:49
quote:Marjo41 schreef op 28 december 2013 @ 20:46:
Rustig aan Myleen, er zullen best klusjes zijn die kunnen wachten
De meeste helaas niet. Het zou handig zijn als ik vanavond al een was ga doen wat ik die paar dagen mee wil nemen.
Pffff.
Kattenbak doen is ook handig.
Of een lijst maken wat ik uberhaupt moet doen hahahaha.
ik heb last van after-kerst stress of pre-o&n-stress
Rustig aan Myleen, er zullen best klusjes zijn die kunnen wachten
De meeste helaas niet. Het zou handig zijn als ik vanavond al een was ga doen wat ik die paar dagen mee wil nemen.
Pffff.
Kattenbak doen is ook handig.
Of een lijst maken wat ik uberhaupt moet doen hahahaha.
ik heb last van after-kerst stress of pre-o&n-stress
zaterdag 28 december 2013 om 21:00
quote:Marjo41 schreef op 28 december 2013 @ 20:53:
Inderdaad nu die was erin mikken dan kan je 'm vanavond nog ophangen en is ie morgen droog.
Hoeveel dagen ga je weg?Paar dagen maar hoor. Maar ja, moet je wel alles hebben en klaar zijn voor je weg gaat.
Inderdaad nu die was erin mikken dan kan je 'm vanavond nog ophangen en is ie morgen droog.
Hoeveel dagen ga je weg?Paar dagen maar hoor. Maar ja, moet je wel alles hebben en klaar zijn voor je weg gaat.
zaterdag 28 december 2013 om 21:58
zaterdag 28 december 2013 om 21:59
zondag 29 december 2013 om 00:31