Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pff hou op, door dat geklets over die bollen heb ik weer enorme trek gekregen. Terwijl ik er niet eens zo van ben. Dus heb ik net in mijn kastjes gezocht wat ik zo kan nemen. Wat vond ik.... geitenkaas met kruiden en hele lekkere toastjes. Was helemaal vergeten dat ik dat had dus nogmaals
En... in het nieuwe jaar ga ik ECHT aan de ''lijn'' en veel sporten...
Geitenkaas! Kijk, dát vind ik wel echt lekker! Ik wil ook graag afvallen. Maar hoe meer ik er mee bezig ben, des te meer ik eet en snoep. Ik begin nu buikvet te krijgen en dat had ik nooit. Dus ook ik ga lijnen. Hoop echt dat ik een manier vind om dat vol te houden.

Ga je er bij sporten via een sportschool? Of ben je net als ik, geen sportschooltype? Hardlopen doe ik dan weer wel. Maar nu al een maand niet. En dat pak ik wel weer op. Maar overweeg wel een sportschool. Ik ga kijken of er een is, waarbij je niet direct een jaar aan ze vast zit. Volgens mij is het een kwestie van doen. Maar dat begin...
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Of een groepsles..... Dat ga ik eens opzoeken. Morgen. Nu duik ik mijn bed in, namelijk.
Trustuh kookwekkertje.
Truste
*
anoniem_161195 wijzigde dit bericht op 29-12-2013 02:04
Reden: verkeerde topic, het is laat
% gewijzigd
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
quote:_nora_ schreef op 29 december 2013 @ 01:57:

He wat jammer nou er was ook een mod wakker Hoi, ik ben er nog maar geen mod gezien!
Er was op andere pijler een Noorse vreemdeling actief, wél een hilarische

Soms is het jammer als zo snel weer weg is
Avond.

Net Kookwekkertje misgelopen zie ik.

Nora hoe is het met de kleine?

Roos en ik gaan ook échte appelflappen halen, die met een gat erin. Ooit een keer zelf gemaakt maar mén, alsof er een bom in mijn keuken was ontploft.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oh, is een andere Nora volgens mij hahahahahah. Sorry
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Haha, ik denk andere nora ja
Toch niet wakker genoeg
Heb de oliebollen analyse inmiddels uit, de hilariteit is weggehaald op de andere pijler (terecht maar evengoed jammer) ik ga maar eens slapen.

Truste!
Truste Nora.

Oliebollen analyse? Wat heb ik gemist?
Kriebelhoest houdt mij wakker. Heul vervelend!
Goedennacht,

Gezien deoliebollendiacussie: welke hapjes maken jullie met oud en nieuw?
Hey Jippie Ik ga me eerst druk maken over mijn verjaardag maandag. In plaats van taart doe ik een high tea met allemaal zoete hapjes. Qua hartig word het heel simpel, nootjes, wat chippies en gevulde eieren + zalmrolletjes. Wat ik over heb word gerecycled.

Had je al ideeën?
Hihi, flutter, alvast gefeliciteerd. Ja, gevulde eitjes sowieso. Denk dat ik het heel basic hou...nog wat kippenpootjes erbij en augurk... Het hoeft ook niet te gek.

Fijne verjaardag!
Ik lig al uren wakker :(

Ohhh... OLIEBOLLEN!? Ik ben zo jaloers,

die kennen ze hier niet :( Heb er 1 gehad in 2011/2012 :(
Ik prik.
Waar woon je dan stekelcactus?
Thx Jippie! Kippenpootjes! Daar zou ik nú voor gaan haha. Lekker!
quote:jippie55 schreef op zondag 29 december 2013 04:33 Waar woon je dan stekelcactus?Ergens waar ze zelfs de term 'dutch doughnuts' niet kennen! Ik ga in april naar nederland zijn ze dan nog te koop ?
Ik prik.
quote:flutter-by schreef op 29 december 2013 @ 04:38:

Thx Jippie! Kippenpootjes! Daar zou ik nú voor gaan haha. Lekker!
quote:stekelcactus schreef op 29 december 2013 @ 04:41:

[...]

Ergens waar ze zelfs de term 'dutch doughnuts' niet kennen! Ik ga in april naar nederland zijn ze dan nog te koop ?Oh that's very far away. Sorry maar nee, in april is het er niet meer. Zelf bakken em optie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven