Babies juni 2013

13-08-2013 19:23 939 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Dit is ons nieuwe topic, met een algemeen account zodat meerdere mensen het tabelletje kunnen aanpassen.

Ik heb een aantal gegevens kunnen 'achterhalen' uit het topic maar vul het gerust aan. In een PB-tje ontvangen jullie de inlog gegevens!

Hopelijk staan hier bijzonder snel allemaal poppetjes

NaamNODRondeBijzonderhedenHartje0414/029e ronde1 ste kindje

Zwangeren

NaamZwangerEchoUitgerekendBijzonderhedenMissjs 08-11-'1327-03-'141 ste kindjeFramboos 03-09-'1309-04-'141ste kindjeSam 02-10-'1325-04-'142de kindjePippeleurtje 29/1117-06-'141 ste kindjeBentbootje??1 ste kindjeBiessie4 dec23-07-'142e kindjeSkylar15-01-1404-09-142e kindjeTinus3 febr20-09-'144e kindjeElsy08-03-201412-10-20141ste kindjeCinnamon08-04-1418-11-141ste kindje
Thanks!

Komt mijn schoonvadr net langs

oliebollen brengen.

hihihi

leuk, zon geheim hebben!
Skylar!!! Gefeliciteerd!!!

En Pip een kleine dude op komst, supercool!! Ook voor jou nog maar een !
Zo, ben zo vrij geweest om de tabel meteen even aan te passen, met een nieuwe en mijn nieuwe NOD - vanaf januari wordt het weer serious business hier !
Oh eh ja, dat was ik dus
Goed bezig dubbeltje

ik ben 4 september uitgerekend

Wederom een maagd.

en ik al boogschutter die dat bij elkaar moet houden

ik ga strijken! yessssss

en mijn boekenkast induiken!
Waaaauw super nieuws Skylar!! Gefeliciteeeerd!!!

En pip, gefeliciteerd, wat leuk nieuws een jongen!!!!
Wauw Skylar wat gaaf!!!! Gefeliciteerd! Er groeit gewoon een klein babytje in je Is toch al die narigheid van de clomid niet voor niks geweest!

Pippeleurtje wat leuk een jongen! En ik kan het weten haha. Nu lekker shoppen!
Thanks!

Wel apart

het is 8 jaar geleden dat ik zwanger ben geweest!

voel ik krampjes, baarmoeder, liezen

ja het hoort er bij, maar maakt me toch wel onzeker

ook in slaap gevallen op de bank o 17.30

Shame on me

hoe is he tmet de rest??
YIEIEIEIIEIEIEIEIIEIEIEHHHHAAAAAAAAAAAAAA SKYLAR!!!!

ahhh meid wat ben ik ontzettend blij voor je zeg! super super super SUPER STOERRRR!!!!!

onwijze dikke knuffel, hoe gaaf zeg! Je zei 't idd, ei op je verjaardag en NOD met kerst, dat kan gewoon niet misgaan! en idd, september is een leuke maand om jarig te zijn, lekker met tuinfeestjes en mooi weer meestal, dus belooft veel goeds! En gelukkig van die stink-clomid af, 3x is scheepsrecht en voorlopig hoef je die zooi niet meer te hebben ;) (weet niet wat je in de toekomst nog voor plannen hebt maar voorlopig is clomid even niet meer in zicht haha)

Ik had vanochtend m'n mail niet echt gechecked maar keek rond 2 uur even en BOEM, m'n hele Gmail ontplofte met notificaties van Viva, dus ik hoopte 't al! Dacht 't stiekum al eerder deze week toen ik je berichtje las over dag 32, maar echt zooooooo fijn!

En Pip, een jongen! wat gaaf zeg, nu volop gaan shoppen in stoere kleuren, kleertjes, babykamer plannen, voetbalschoenen kopen en 'n brommer, hahaha ;) het dagdromen kan nu echt volop los gaan! erg gaaf! Hoe ging 't met deze echo, nog mooie dingen gezien? vertel vertel, wij zijn benieuwd! Hoe gaat 't verder met je, voel je je goed?

Hier verder alles goed, fijne kerst gehad (4 dagen heel 't huis vol, joy, dat is 't 'voordeel' van wonen in 't buitenland, als er mensen langs komen blijven ze altijd gelijk 'n paar nachten slapen, dus was aardig verrotjes toen ze weer vertrokken hi hi) Maargoed, ik plaats later wel weer 'n egopost, ik ben nu alleen vooral

HEUL ERG BLIJ

voor jullie Sky en Pip!

dikke knuffel!
Ha goedemorgen Cin!

hahahhaahhaah moet zo lachen om je post!

Nou ik had vorige week nog steeds beetje bruine troep, en zelfs wat rood op kerstavond dat ik echt dacht dat ik ongesteld werd.

2e kerstdag heb ik getest. Negatief.

Zaterdag stond ik onder de douche en vond mijn buik er toch anders uitzien (echt iedere piepkleine verandering valt mij op hoor lol)

Zondagochtend misselijk wakker, raar gevoel. en ik had sinds kerstavond geen troep meer.

in ieder geval de internist gebeld.

Nu de huisarts nog, vragen of ik een verwijsbrief krijg voor de gyn of dat ik naar de verloskundige kan.

Ga me ook aanmelden bij moeders voor moeders.

doen jullie dat ook?
15 - 1 afspraak bij de gyn plus echo!

SPANNEND!!!! verwijsbrief geregeld bij de HA.

thyrax om hoog, (internist)

alles en iedereen gehad. lol
Gefeliciteerd. Ben ik even paar dagen niet actief... Zie ik weet een extra poppetje. Ga nog even bijlezen.

Mijn NOD staat denk ik op 3 jan. Wil iemand me in de tabel zetten?

Vind t hier wel weer spannend worden.

Vanavond buikpijn en de pukkeltjes op mij gezicht voorspellen njet veel goeds. Ach nog dag of vier wachten. Oef
Enya, goed om van je te horen. Ik forum mobiel dus kan t nu even niet aanpassen maar iemand kan je vast helpen. Hoe gaat t verder met je? Je verwacht (als ik t goed lees) dus gewoon ongesteld te worden? Laat je niet gek maken hè, t komt bij jou ook echt wel, als t niet deze keer is, dan wel de volgende, of die erna.

Voelt btw wel dubbel als ik t zo tegen jou heb, want dit zegt mijn man ook continue tegen mij, dat t wel goed Kong en dat t tijd nodig heeft enzo, maar iemand anders moed inspreken en t zelf geloven is echt n wereld van verschil, stom hè? Snap je dat?

Wij vertrekken morgen voor n bliksembezoek naar NL, zijn donderdagavond weer hier dus echt alleen voor O&N. Maar we vieren t met vrienden en t wordt echt supergezellig dus daar doen we t graag voor! Hebben daarna ook weer lekker lang weekend om uit te rusten, heerlijk. Verder gaat t wel ok met mij, ben bij vlagen nog verdrietig maar huil er minder vaak om en ben er zeker niet de hele dag mee bezig. Werk leidt ook lekker af, neem veel rust en doe ook veel leuke dingen met man en vriendinnen. Bloed gelukkig niet meer, alleen n piepbeetje bruine afscheiding maar dat wordt ook elke keer minder (my apologies for the gory details!!!) Over 1 week zou ik ongesteld moeten worden, we zien wel hoe m'n lichaam doet...

Sky, ik dacht al dat je naar de gyn zou moeten, was bij mij vanwege m'n schildklier ook reden tot doorverwijzing, maar vind je dat vervelend of juist niet? Ik had n hele aardige gyn die erg meeleefde, een hele fijne man, plus n erg fijne verloskundigenpraktijk waar ik ook nog met alle evt vragen terecht kon, dat was erg fijn. Het is voor jou natuurlijk niet de eerste dus je zult minder vragen hebben nu, maar hoop dat je de juiste begeleiding krijgt.

Als ik niet meer hier kan posten voor die tijd, iedereen n gelukkige jaarwisseling en voor iedereen heeeeeeeeel veel geluk, liefde, gezondheid en natuurlijk BABIES toegewenst voor 2014!!!
Ik ben al een tijdje hier niet geweest, eigenlijk ook gezien ik totaal met andere dingen bezig ben dan de meeste hier op het forum... Af en toe lees ik wel even mee.

Maar ik wilde Skylar toch even feliciteren! Echt super meid! Geweldig. Geniet er van!

Daarbij iedereen een fantastisch, vruchtbaar en liefdevol 2014 gewenst!!!!
Hey lieve meiden,

Moet nog steeds bijlezen maar lukt me even niet!

Dank voor de felicitaties! De eerste aankopen zijn een feit! Zo leuk!

Skylar, nog helemaal in de wolken? Lekker genieten van jullie geheimpje samen!

Iedereen een hele fijne jaarwisseling!! Dat we allemaal maar een mooi jaar mogen krijgen met zwangerschappen, nieuwe wondertjes, geluk, liefde & gezondheid!
Helaas hier lijkt er toch een menstruatie geloof dat ik hier zo n beetje als enige overblijf. Althans zo voelt het. Op zulke momenten voel ik me zo onvruchtbaar in de zin van zal het ooit wel gaan lukken. En ik weet 7 maanden is niet lang gek of vreemd. Maar m'n gevoel zegt soms iets anders dan m'n hoofd.

Fijne jaarwisseling meiden
hi Meiden,

Enya en Elsy, Trust me, 2014 gaat een hoop goeds voor jullie brengen. Julllie hebben dit verdient.

(net als alle andere meiden trouwens)

Ik ben vooral moe, en buikpijn, maar zit wel een op een roze wolk nog.

Huis begint langzaam vol te lopen. Ga zo verder eten koken.

Ben bezig met een babysite. Wel beetje suf misschien, maar deed het met Zoonlief ook. En kreeg veel lezers! Erg leuk. vooral ook voor mijn vriendinnen en ouders verder weg.

Dubbeltje is goed moet het schema geloof ik!

Pip wat gaaf je eerste aankopen!

Na de eerste echo, ga ik een rompertje scoren oid.

Pas na 12 weken gaan we los hahahaha

Fijn uiteinde allemaal!

Heel veel liefde gezondheid en vruchtbaarheid toegewenst.

Heel veel liefs, Sky
Haaaa meiden, een heel fijn vruchtbaar jaar gewenst! En dat er maar prachtige gezonde baby'tjes geboren mogen worden bij de zwangere dames hier!

Enya, ik heb je in het schema gezet. Welcome back! Laat maar ff weten als er nog iets van info bij moet of als er iets niet klopt.

Hebben jullie een leuke avond gehad gisteren? Ik wel, gewoon thuis/in de buurt, maar heel gezellig. Vandaag een lekker dagje NIKS. En dat niks bestaat uit lezen, computerspelletjes en lekker rommelen in de keuken en eten :-).

Skylar, leuk die babysite! Geniet van je roze wolk. En Pip, jij van je blauwe wolk ;-)!

xx D.
Oh en Elsy, I hear you! Er is net een nieuw topic geopend hier, 'Na 6 maanden nog niet zwanger, wie ook?' oid. Daar heb ik ook even een duit in het zakje gedaan. Vond het wel 'fijn' om te merken dat je niet de enige bent; dat relativeert wel weer. Echt, van onvruchtbaarheid is nog lang geen sprake! Wat mij helpt als ik dat gevoel heb is echt nuchter kijken naar hoe de feiten NU zijn. En dan valt het toch wel erg mee allemaal . Knuf! En hopelijk ga je nog met een beetje positief gevoel het nieuwe jaar in!
ps - sprak gisteren bij het vuurwerk een buurvrouw die ik nog niet kende die me na 1 minuut al vertelde dat zij en haar man geen kinderen konden krijgen en hoe ze daar in stond e.d.. We wonen in een zeer kinderrijke buurt dus gesprek komt al snel op het hoe en waarom van wel/geen kinderen. Vond ik wel bijzonder. Ook om te onthouden als ik weer eens denk dat alle buurvrouwen in een vloek en een zucht zwanger zijn -> iedereen heeft z'n eigen verhaal.
Hi hi

Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Ook wij rustig aan. 4 gasten over de vloer en veel vuurwerk.

Vandaag snowworld. Lekker rustig. Zoonlief krijgt nu boardles, en die gaat al super goed!!!

Uiteraard heb ik rustig aan gedaan.

Gister om 12 uur had ik mijn moeder aan de lijn!

Natuurlijk kon ik mijn mond niet houden. Samen huilen aan de lijn.

Ze is zo blij. En mn vader ook uiteraard!

Manlief zijn ouders waren hiervanavond om 1900 uur.

Schoonmoeders huilen, ze had hier niet meer op gehoopt en dacht dat hij geen kids wou. ??? en of we niet hun huis wilden wonen, want die is veel groter (we wonen in een 2 onder 1 kap, met flinke uitbouw, maar toch)

Maar goed. Iedereen dus helemaal gelukkig

We hebben de (alcohol loze) champie maar weer bijgepakt. hihi

Zoonlief weet het ook. ook gelukkig.

Tja kan het ook niet vertellen, maar mocht het mis gaan, wat we niet hopen en niemand gunnen!, dan krijgt hij dat toch ook mee.

Lieve manneke huilen. Hij wou zo graag een broertje of een zusje.

Nou ja goed. Onze innercircle weet het nu. En dat is ook wel net zo fijn.

Wat een manier om het nieuwe jaar te beginnn.

Dubbeltje, het komt echt wel goed.

trust me, van de zomer heb ik ook afscheid genomen van hier, ivm met schildklier en medicijnen en gedoe.

Een reden waarom ik me ook opgegeven heb voor MvM. want het gaat idd niet altijd van zelf.

Heb het vaak om me heen gezien.

Ik hoop dat jullie snel zwanger zijn!

xoxo sky
Even heel snel een korte post voordat ik ga slapen en 4 dagen mag gaan werken.

Iedereen een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2014.

Dat het voor iedereen een heel mooi jaar mag worden met voor iedereen een zwangerschap of baby'tje.

Sorry dat ik maar zo kort reageer maar na een kort nachtje wil ik nu snel mijn bedje opzoeken voordat om 5.45 mijn wekker weer afloopt.
Hè ik sta weer in de tabel, dank dubbeltje. Nu is het weer voor het echie! Hihi. Bijzonder dat sommige mensen er zo open over zijn. Heb je zelf ook wat gezegd of het even voor je gehouden.

Wat een lief berichtje, cinnamon. Ja geduld is lastig. Ben benieuwd of je cyclus weer normaal is. Hoop t voor je.

Skylar, wat een leuk bericht over hoe iedereen reageerde. Ik lees je berichtjes met veel plezier.

Hier nog groot nieuws. Mijn vriend heeft me nieuwjaarsdag ten huwelijk gevraagd. Hij ging op zijn knieën en had een iets te dure ring in zijn binnenzak. Ik ben helemaal door t dolle heen. Vandaag zelfs al namen opgeschreven en twee locaties bezocht. Nog geen idee hoe t moet, groot , klein en wanneer. Wrs in het voorjaar.

Morgen of overmorgen testen. Nou ben benieuwd.
Wauw Enya, gefeliciteerd! Had je het verwacht? Leuk, alles bedenken en voorbereiden, veel plezier!
Nee helemaal niet. Ik schaam me nu ook dat ik er altijd over loop te zeuren dat mijn vriend me nog steeds niet gevraagd heeft. Hij zegt dat ik soms wat geduldiger moet zijn, haha. Dat blijkt wel.

Maar nu wel dilemma. Doe je zon bruiloft van 10 dzd euro of gaan we met 30 man naar gemeentehuis en daarna uit eten. Toch heel wat goedkoper. Wat deden jullie, voor diegenen die getrouwd zijn. Of is dit daarvoor t verkeerde forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven