herenketting
zondag 29 december 2013 om 18:57
Graag de opinie van dames.
Ik mag van m'n vriendin een collier kopen. Nu heeft ze zelf 3 modellen uitgezocht. Een gouden koningschakel, een stalen met een tagplaatje en een leren koord met haaientand.
Ik weet het niet! Dat leren koord vind ik mooi, maar vind ik echt iets voor jonge strandgoden.
De stalen is stoer en mannelijk en de gouden redelijk sjiek.... Wat is nu mooi bij een man van 45?
Ik mag van m'n vriendin een collier kopen. Nu heeft ze zelf 3 modellen uitgezocht. Een gouden koningschakel, een stalen met een tagplaatje en een leren koord met haaientand.
Ik weet het niet! Dat leren koord vind ik mooi, maar vind ik echt iets voor jonge strandgoden.
De stalen is stoer en mannelijk en de gouden redelijk sjiek.... Wat is nu mooi bij een man van 45?
Love the life you live
zondag 29 december 2013 om 19:39
quote:vittello schreef op 29 december 2013 @ 19:37:
Haha... Nee hoor, oorbel, pitbull, geverfd haar en meer dat soort "stoere" dingen komen er niet in.
En helaas... Geen Johnny Depp lookalike.
Maar ook geen uitgezakte bierbuik... Gewoon een normale vent
Kies dan voor zoiets dat Enn heeft gepost, dat staat wel sexy ook.
We plagen je maar een beetje, no worries.
Haha... Nee hoor, oorbel, pitbull, geverfd haar en meer dat soort "stoere" dingen komen er niet in.
En helaas... Geen Johnny Depp lookalike.
Maar ook geen uitgezakte bierbuik... Gewoon een normale vent
Kies dan voor zoiets dat Enn heeft gepost, dat staat wel sexy ook.
We plagen je maar een beetje, no worries.
zondag 29 december 2013 om 19:40
https://encrypted-tbn2.gs ... PJDJeZiebZEdoUOHgNqxE8nDX
Deze kan ermee door.
Deze kan ermee door.
verba volant, scripta manent.
zondag 29 december 2013 om 19:42
quote:MarianneDavids schreef op 29 december 2013 @ 19:40:
Deze kan ermee door. Hij had al gezegd geen Johnny Depp lookalike te zijn, dus dan hoeft dat niet.
Deze kan ermee door. Hij had al gezegd geen Johnny Depp lookalike te zijn, dus dan hoeft dat niet.
zondag 29 december 2013 om 19:44
zondag 29 december 2013 om 20:12
quote:vittello schreef op 29 december 2013 @ 20:00:
Avatar is m'n sterrenbeeld maar vooruit....
Budda to Budda ga ik bekijken.
Fossil vind ik erg mooi. Heb er een armband van.
Ah, zo'n beest met horentjes erop
Ik vind Fossil ook mooi. Lekker stoer.
Heb niets met de sieraden van Buddha to Buddha. Te grof, te opzichtig.
Avatar is m'n sterrenbeeld maar vooruit....
Budda to Budda ga ik bekijken.
Fossil vind ik erg mooi. Heb er een armband van.
Ah, zo'n beest met horentjes erop
Ik vind Fossil ook mooi. Lekker stoer.
Heb niets met de sieraden van Buddha to Buddha. Te grof, te opzichtig.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 29 december 2013 om 20:23
Mijn man heeft een gouden schakelketting, ongeveer 1/2 cm breed. Staat prima, helemaal niet tokkie. Dat ligt ook aan hoe je je kleed, je hele voorkomen. Een collega van me heeft er ook 1, maar die draagt er nikes bij, gouden zegelringen, oorbel enz. Dat komt al heel anders over dan bij mijn man met z'n overhemd, zwarte broek en ecco's. Hij heeft verder nog een dunne schakelarmband van wit- en geelgoud en z'n trouwring ook in wit- en geelgoud. Past gewoon mooi bij elkaar
Ik zou dus voor de gouden ketting gaan. Daar heb je veel langer plezier van en is meer tijdloos dan bv een dogtag of haaientand. Zo'n leren koordje rekt op een gegeven moment uit en breekt sneller. Die gouden ketting is voor een leven lang en kan bij deze leeftijd, maar ook je 80e nog. Die dogtag of haaientand niet vind ik.
Ik zou dus voor de gouden ketting gaan. Daar heb je veel langer plezier van en is meer tijdloos dan bv een dogtag of haaientand. Zo'n leren koordje rekt op een gegeven moment uit en breekt sneller. Die gouden ketting is voor een leven lang en kan bij deze leeftijd, maar ook je 80e nog. Die dogtag of haaientand niet vind ik.