Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me. Geen voortekenen hier.

Alle Nog Meer Nesteldrang. De verwarming in de gang is nu ook met een schuursponsje onder handen genomen. Toch wel handig, die nesteldrang. Wordt ons huis ook nog eens schoon...
Hai Eef, Nog steeds in afwachting verwachting van Nootje. Zal ik er nog meer eens een cliche tegen aan gooien? Nootje komt vanzelf, en binnen nu en 2weken en 2 dagen heb jij echt een lief meisje in je armen.
JOan: Fijne dag!!

Je eest dit heus niet meer vandaag, maar ik heb erg aan je gedacht hoor!!

Hier geen zin om op iedereen te reageren....sorry....

WIlde alleen even zeggen dat het druk druk druk is op werk en dat Yara deze week voor het eerst naar KDV is geweest en dat ze het helemaal leuk vond en dat we echte schoentjes voor haar hebben gekocht met veters en die blijven goed aan!

De schoenen die we eerder hadden gekocht waren ook gewoon t egroot blijkbaar, want nu had ze ineens maatje 19...ipv 20.. Dit keer bij schoenenzaak geweest en niet bij de babywinkel...

Hele leuke zilveren moccassins..met roze bloempies op de zijkant...erg leuk!

LIefs voor allemaal!
Hoi!

Dus jij voorspelt een meisje Manderey?

Wat is de voorspelling van de anderen? Jongen of meisje? En hoe ga ik het noemen?? (Hihi, ben nieuwsgierig of de goede naam er tussen zit)

Vanmiddag had ik bedacht dat ik de ramen aan de voorkant van het huis wilde zemen. Was nog nooit gedaan sinds we hier wonen en waarschijnlijk het halve jaar er voor ook niet meer... het houtwerk was echt SMERIG. Dus ik heb, gevaarlijk wiebelend op een laddertje, met een schuursponsje en een afwasborstel (anders kon ik er niet bij, haha) het houtwerk staan boenen. De buurvrouw van de overkant kwam liefjes zeggen 'mmmm heb je soms last van Nesteldrang?' Haha!

Leuk Nijn, schoentjes voor je meisje. Die van maat 20 kan je gewoon bewaren... beter dan andersom. Zoon bleek al maat 22 te hebben en paste zijn (gekregen) schoentjes van maat 20 dus allang niet meer. Hij had overigens toen hij ongeveer een jaar was en wij zijn eerste schoentjes gingen kopen maat 22, en dat heeft hij nu nog steeds. Hij draagt dus al 5 maanden dezelfde schoenen. Daar ben ik wel blij om, want volgens de verkoopster toen zou hij er met 2 of 3 maanden weer uit gegroeid zijn, en die dingen zijn zooooo duur. Nu past hij dus nog steeds in 22. Maar volgens de verkoopster niet meer heel lang. Dus ik zei heel blij "maar vast nog wel tot jullie weer uitverkoop hebben, die is toch wel zeker bijna?". Was het antwoord dat het idd bijna was, maar dat ze niet tegen klanten mocht zeggen wanneer... maar wel binnen ongeveer nu en 2 of 3 weken. Oke, dan gaan we de komende weken toch gewoon de krant in de gaten houden en af en toe langs lopen (mits ik beval, haha) Want ik ga dus echt geen 70 euro betalen als het ook voor 50 kan... (ik = knieperd...)

Ben nu The Supernanny aan het kijken. Datr zijn altijd van die rotkinderen... vraag je je echt af hoe je je kinderen in vredesnaam zo brutaal krijgt... en tegelijk slaat de schrik mij om het hart, stel je voor dat Zoon ook zo wordt?
Ik word wel zó knettergek van die klojo van een buurman. Vorige week had hij de buitenkant van onze heg geknipt (de buitenkant grenzend aan zijn perceel moet hij onderhouden volgens zijn koopcontract). UPH (= Uit Pure Hufterigheid) heeft hij nu de heg aan de zijkant nog eens kaal gemaakt. En zijn er toch allemaal grote gaten in gemaakt......

En die 'leuke'oprit van hem, dat stoft nogal. Dus de ramen kunnen hier niet meer open wegens het lawaai, de dieselstank en de stofwolken. Was buiten hangen kan niet meer, want dan gaat hij direct extra rondjes rijden zodat de stofwolken er op vliegen.

En zojuist nog even 'zomaar' twintig minuten lang zijn trekker onder/tegen het raam van Fiepje aanzetten en gillend een gesprek met zijn zoon voeren over voetbal.

Lieve Eef, vanmiddag wist ik opeens een geweldige naam voor als Nootje een meisje blijkt te zijn, die ook heel mooi bij de naam van Zoon pastte. Maar nu weet ik het niet meer.

Ik hou het toch op 50% meisje, 50% jongen.

Hoe zou het met Joan zijn? Ik hoop maar dat het een heel leuke dag was en dat ze zich nu niet te beroerd voelt van vermoeidheid. En ik kijk uit naar de foto's : DRIE mensen in één jurk!

Liefs, Lab

ps: Lel, gaat het weer een beetje?
Mogge!

Nijn, je staat bij de ' wie hier' !
Ik ben ook erg benieuwd naar Joan's trouwdag. Ik hoop dat ze ons binnenkort op de hoogte brengt en ik wil ook graag foto's zien.

Lab: wat een ongelovelijk rot buurman heb jij, hij begint jullie nu ook echt te pesten. Trek je het allemaal nog?

Eef: doe je voorzichtig, ik schrik gewoon van je verhaal, jij hoogzwanger op een wiebelende trap. Het is dat ik je bericht nu pas lees anders was ik hoogstpersoonlijk naar je toegesjeeds om je van die trap te halen en had ik je ramen wel gewassen. Ik weet nog geen naam voor Nootje. (ik schrijf steeds per ongeluk Nottje, dus misschien iets van Lotje )

Ros heeft een nieuw slaapritme: 's ochtend tussen 10 en 11. 's middags een klein halfuurtje. En dan 's avonds van 6 tot 7 uur de volgende ochtend. tussen 4 en 6 wordt ze wakker en wil ze een fles en daarna slaapt ze dus weer. Er komen ok weer twee tandjes door, misschien dat haar slaapritme tijdelijk veranderd?
haai

Meisje heeft waterpokken denk ik, ik ben benieuwd hoe ze straks uit bed stapt. Als je naar haar zou kijken een paar uur, zou je ze zien ontstaan. Maar goed dat wordt dus een paar weken thuis blijven denk ik. En man is van di tot vr weg naar cursus. Als ik hier even niet meer zo veel ben dan weet je het... Of misschien ben ik er juist extra veel.

Ook kukelde ze net met haar loopfiets voorover op haar gezicht (ze bleef het stuur vast houden), dus neus mond en kin zijn nu behoorlijk gehavend. De arme snoes.

Joan; we verwachten een uitgebreid verslag.

Lel; wat een ziekelijke man is die kerel zeg. Dit is echt opzettelijk pesten. Hoe haal je het in je hoofd??

Eef; gekke dwaas, maar ik snap het wel hoor. Als iets 'moet' dan 'moet' het he?

nou liefs Joep
Ik heb een gelezen dat een badje met zemelen de jeuk bij waterpokken zou verminderen.

Ik ga nog even in tuin zitten, het is echt heerlijk weer hier.

Liefs Manderley
Vanuit de tuin meld ik me! Handig hoor, zo'n laptop.

Mijn moeder had van mijn vader gehoord dat ik op een keukentrapje de ramen had staan poetsen en die vondt het ook een beetje onverantwoord van me... mmm... ik had er nog niet zo over nagedacht. Het ging best vond ik

Vandaag ook nog even de binnenkant van de ramen aan de voorkant gedaan (echt, ik heb iets met ramen...) en nu ben ik dus klaar voor Nootje!

Lab, jullie buurman is echt een zielig figuur. Met zielig meen ik ook echt zielig. Het is toch gewoon zielig als je je blijkbaar zo rancuneus voelt dat je er zoveel energie in moet gaan steken om iemand te gaan pesten... Pfff...

Ik ben eerlijk gezegd blij dat jullie huis een huurhuis is en geen koophuis... want dan was je nog verder van huis.

Is die politieagent al geweest bij de buurman?

Joep, vervelend zeg, waterpokken. Aan de andere kant, ze kan het beter nu hebben dan als ze ouder is, heb ik me laten vertellen. Hoe ouder, hoe zieker, zegt men hier. Er zijn zelfs kennissen die roepen "als Zoon waterpokken heeft, bel me dan even, dan kom ik mijn kind even besmetten..." Maar een paar weken zoet zeg je? Is dit echt zo, of bedoelde je eigenlijk een paar dagen?

Zijn jullie voetbalfans? Ik dus helemaal niet. Gisteren wist ik wel dat Turkije een wedstrijd gewonnen had, puur omdat vanaf een bepaald tijdstip er allemaal auto's luid toeterend rond gingen rijden... Multiculti bevolking hier...

grtz E.
*even inbreken voor zeef*

Hee Eva.

Ik zag in mijn nieuwsgierigheid dat je morgen bent uitgerekend, spannend zeg.

Ik hoop dat de kleine niet lang meer op zich laat wachten.

Stiekem lees ik dus de komende tijd even hier mee want ik wil het natuurlijk niet missen.

Veel succes met de bevalling en natuurlijk veel plezier daarna.

X Pebbles (eind 2006, begin 2007)

*ik verdwijn weer naar de tribune*
Eef: d-day...is nootje van plan vandaag naar buiten te kruipen of nog niet.....?
Hey,

Nou.... geloof het niet. Ik heb wel dezelfde 'voortekenen' als destijds 1 a 2 dagen voor Zoon er was (langzaam aan verliezen van de slijmprop gepaard met beetje bloed) maar dat zegt niets. Het is wel meer ingedaald. Het voelt irritant, alsof er een bowlingbal tussen mijn benen zit. Heb ook buikpijn, maar dat wijt ik eerlijk gezegd meer aan mijn Nesteldrangactiviteiten de afgelopen dagen.

Man heeft ook Nesteldrang. Hij is ineens allemaal 'broodnodige' klusjes in het huis aan het doen :-)
He Ladies

Effe een korte update, zijn nog helemaal aan het nagenieten van een heerlijke dag (komt zo weer visite aan)

Heb echt een super dag gehad, zijn mega verwend en verrast.

Het begon allemaal lekker relaxt, om half 11 make up, half 12 kapper. Toen lekker lunchen met broer en schoonzus, toch nog een paar fotootjes in bos gemaakt. 14.00 uur kwamen de mensen bij ons thuis en om 15.30 uur trouwen in gemeentehuis, was erg leuk, precies zoals wij zijn, best hilarisch soms, met af en toe een traan, om het gemis van 3 ouders. Daarna champagne gevolgd door heerlijk buffet afgesloten met ijsbuffet.

Toen avondfeestje, kregen we van heel veel gasten luiers, had mijn schoonzus geregeld, lachen toch, halverwege de avond vuurwerk voor ons.

Zo lachen; we hebben ook een bruilofts liedje; Schatje mag ik je foto. Werkelijk het is al een tijdje oud, maar het was een groot feest, stoelen en tafels de lucht in. Om 3 uur lag ik in bed.....

Ben nu een beetje met de foto's bezig. Heb er ondertussen wat op mijn Hyves gezet (voor degene die dat heeft)

Binnenkort zullen we wat op internet zetten end an horen jullie het wel weer. Voor ons liedje moet je even bij Joan MAN kijken op zijn Hyves.

Bedankt voor de kaartjes , felicitaties, cadeautje (lachen hoor Lel)

Eef: Zet hem op, we wachten in spanning.

Tot gauw.

Knuffel Mevrouw Joan....
mmmm nog geen baby voor eef dus. Maar wel al de slijmprop aan het verliezen, dan is het meestal binnen een week gebeurd geloof ik. Tzal vast geen 2 weken overtijd worden dan.

En joan een heerlijke bruiloft. Jullie hadden ook best weer denk ik?

Eef ik bedoelde wel een paar weken. Sinds vrijdag komen ze op, en er zijn er nog steeds aan het bijkomen, dan gaan ze stuk en jeuken, en dan drogen ze langzaam in en onstaat er een korstje op. Maar vaak komt er na een dag of 3/4 na het opengaan van de blaasjes een nieuwe vlaag bij, die dan ook wer open gaan en opdrogen. Eer de korstjes weg zijn duurt het wel weer even denk ik dus. En ik zal tot die weg het wel druk met haar hebben, want als ze net zo graag aan korstjes krabt als ik, dan zal het nog moeilijk worden om haar daar van af te houden. En dat is toch wel fijner ivm de littekens.

Dit is wat ik in ieder geval begrepen heeft. Ik heb wel met haar afgesproken dat die 2e vlaag niet komt

Ik denk dat ze woensdag en misschien die week erop niet naar het kdv mag. Als de korstjes allemaal ingedroogd zijn is ze niet meer besmettelijk.

Zijn jullie ook zo zwaar teleurgesteld dat nederland niet door is ? Ik vond het retespannend, maar was ook wel blij dat ik rustig kon gaan slapen en geen toeters hoorde..

Vrienden van ons kwamen onverwachts kijken dus dat was wel gezellig.

liefs Joep
Joan: wat zag jullie er mooi uit. Leuk dat je zo snel hier verslag uit brengt.

Eef: de slijmprop verliezen is een voorteken, ik ben benieuwd.

Joep: sterkte met je meisje. Ik vind het knap hoor hoe jij je er (meestal) alleen door slaat.

Fien, Belle, Lel, Nijn hoe gaat het met jullie?????
haaai,

Joan wat een leuke fotos!!!

Hier gaat het aardig; met slapen is ze onrusig maar als ze wakker is krabt ze niet, dus dan heft ze niet zoveel jeuk denk ik. Net twee pakken havermout gekocht, ik laat haar daar maar in weken vanmiddag.

Morgen is man weer tot vrijdag laat weg. Maar ik heb er wel vertrouwen in hoor. Gisteren en zaterdag was het heerlijk dat hij er was.

Ik ga zo denk ik maar weer een dakgoot en boeiboord verven, dan zijn die klaar, dan morgen de kozijnen beneden, dan zijn die ook klaar, en dan rest me alleen nog de dakkapel.

Eefje; ik ben zo benieuwd!!!

liefs Joep
Eef heeft een meisje! :-)

Alles gaat goed en ze is alweer thuis

Ik ben nu op werk en er zijn weer eens crisisjes...dus de rest volgt!
Leuk! Ben benieuwd naar de naam!

(en ga zo de kleine jurkjes van Fiepie opzoeken voor Eef)
Joehoe

Eef Gefeliciteerd met je meisje, ook voor man en zoon.

Wauw volgens mij is het mega snel gegaan, ben erg benieuwd naar de naam en het verhaal.

Joan
haha, Grappig hoor. Ik werd vanochtend wakker met het idee dat ze vast bevallen zou zijn van een meisje (ook dus echt specifiek van een meisje)

En jawel. Netjes hoor.

We zijn beneiuwd eef!

Enne Heeeeeel erg gefeliciteerd!!!
Eeef: gefeliciteerd met jullie dochter. Net als de rest ben ik erg benieuwd naar de naam. Is alles goed gegaan? We horen vast binnenkort je verhaal.
*komt van de tribune af die nog maar net warm begon te worden*

Gefeliciteerd Eva, man en zoon met jullie dochter en zusje!!

Dat is snel gegaan zeg.

Fijn dat je nu niet zo lang hebt hoeven wachten.

Ik ben benieuwd naar het verhaal dus ik hou het hier nog even in de gaten.

*gaat nog even zitten op de tribune in afwachting van het verhaal*
Halloooooooo! :-)

Met zoveel leuk nieuws kan ik niet langer weg blijven, he? :-)

Jaaaaaaaaaaaaaa, het eerste Joeppie-zusje is geboren! Gefeliciteerd!!! Volgens mij is er weer een bevallings-record gebroken als ik het zo eens lees. Hoop dat alles goed is (gegaan). Hoe vond Zoon het, Eef? En trok Man het allemaal? Ben erg benieuwd naar het Uitgebreide Verslag wat hopelijk gaat komen

Oooooooooh en Joan, wat zien jullie er diepgelukkig uit op de foto's, helemaal leuk Had stiekem gehoopt op wat buik-foto's, hahaha Klinkt als een heerlijke (lange) dag!

En hoe is het met de rest van de meisjes? Hoop dat alles goed gaat! Hier gaat het wel weer, ben nog niet helemaal op m'n hum. Was zo ontiegelijk moe, maar na een paar keer vroeg naar bed gaan gaat het wel weer wat beter (duh). Heb alleen nu last van mijn bekken Wat logisch, NOT. Weet niet hoe ik eraan kom, niet dat ik kreupel rond loop, maar het is wel irritant. Maar ja, gaat wel weer over voordag ik een jongetje ben

Lab, is je buurman al geemigreerd, ofzo...?! Wat een enorme eikel, zeg. Je bent er maar mooi klaar mee. Hier op de flat is het ook zo gehorig, maar dat valt in het niet met de geintjes die jullie buurman uithaalt. Hoop maar dat er snel een oplossing komt. Welke idioot zorgt er nou voor dat zo'n lief meissie als Fiep (en Lab!) helemaal over de rooie gaat door expres met je tracktor onder een raam te gaan staan? Dat ben je echt een minne gast, zeg. Zal ik komen demonstreren? Maak ik een spandoek met "Buurman van Lab: opzouten!'' erop (helpt vast!).

Ik was van voornemens om heel uitgebreid te reageren, maar Dries is niet blij, dus ik kom vanavond wel weer even terug!

xxx C.
Daar was ik weer Dries slaapt alweer. Dat is ook de voornaamste reden dat ik behoorlijk gaar ben: Dries heeft nu een heel vervelend ritme van slapen. Vanochtend werd 'ie om 07.15u wakker, dat is tamelijk netjes. Maar hij heeft er ook ochtenden bij dat 'ie om half 6 klaarwakker is. Vroegah kreeg 'ie dan een fles melk en snurkte dan weer een uur of 2 verder. Nu dus niet. Meneer blieft nu helemaal geen melk meer (en overdag ook niet, karnemelk en yoghurt gaat wel, maar eigenlijk vond ik die fles zo makkelijk). Normaal gesproken ging hij rond half 12, twaalf uur naar bed, sliep tot een half 2 en dan 's avonds zo rond 8en weer naar bed. Maar als hij z'n slaapie nu dus heeft kan ik er donder op zeggen dat hij om een uur of 4, 5 weer zo moe is dat hij het niet kan houden (ik was een keer in de keuken met het eten bezig en dacht nog ''Wat is het stil, even kijken...", was hij op de grond in slaap gevallen... ) en vervolgens echt niet kan slapen om 8u, al laat ik hem maar een kwartiertje pitten. Logisch. Maar ja, zo wil ik het niet, maar het is echt lastig om dat ritme weer te veranderen. Het is vast weer een ''periode''... Vorige week had 'ie er zelfs een dag bij zitten dat hij pas om 08.45u wakker werd (en ik dus ook)! Wist niet wat me overkwam...!

Ooooh Manderley, wat een onwijs leuke foto's van jullie ook! Leuk, allemaal in het rood! Dat Rosa zo'n blondie is, he? Alhoewel, ik was vroegah ook superblond (nu supergrijs, maar dat terzijde). Ze ziet eruit om op te vreten, wat een lief moppie...!

Joep, hoe is het met Meis? Weer beetje opgeknapt...? En verders met jou? Nog rare vergader-dingen...?

Mill, is Kasper ook al opgeknapt? En hoe is het op je werk? Alles nog leuk

Nijn, Dries moet ook alweer bijna nieuwe schoenen! Had in aug. de eerste schoentjes gekocht, 5 maanden later 2e paar en daar heeft 'ie dus nog net genoeg ruimte in, maar ga stilaan weer eens kijken voor een ander leuk paar. In de opruiming, wel te verstaan. 'k Ga nu echt geen ''zomerschoenen'' meer kopen, maar nieuwe winterschoenen is ook zo wat. Qua kleding zit hij nu alweer een tijdje op maat 92, broeken 86. De lengte kan hij wel hebben, maar hij is dus inderdaad aan de iele kant en anders wordt het zo'n Volendammertje. Best lastig, moet nu echt kleren passen. Hoeveel spijkerbroeken er wel niet terug gegaan zijn... Als het weer het toelaat draagt hij zijn korte broeken van vorig jaar (maat 74!). Zitten van boven goed, alleen een stukkie korter, hahaha. Kan hij z'n prachtige lange slungel benen goed showen

Hee Belle, wat een naar nieuws van je man's collega Dat kan er zo inhakken, he? Dan denk je ook:''Ik heb het nergens meer over..." Arme vrouw van je collega ook, hoe moet je dat tillen? Verder alles goed met jullie? Ik zit maar op een date te wachten

Nou ladies, ik neus weer even verder. Hou jullie goed!

xxx C.

Hee Pebbles, leuk zijn wij, he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven