Fototopic

01-01-2014 21:47 1864 berichten
!!!!Even
Alle reacties Link kopieren
Als je mijn naam Googled zie ik ook plaatjes die ik geplaatst heb maar ook plaatjes van andere die dus niet van mij af komen.
.
quote:clauuu schreef op 01 januari 2014 @ 23:47:

[...]

Tssss, verlept!

Ik wil jouw foto ook wel zien. Kan alleen maar beter zijn dan je avatar Onmogelijk, iedereen zal dagen van slag zijn als ik mijn foto plaats.
quote:Enn schreef op 01 januari 2014 @ 23:51:

[...]

[...]

Zou één van deze twee mensen nou de mannelijke trol van dit forum zijn? De trol waarover ergens in een paars land ver,ver van hier vandaan over al werd gesproken?

Ik zeg dan: walchelijk.

Hee hee regel 1 geen ruzie trut.
Wat een lieve poes muppet
Met jouw onderschrift erg ..... euh... angstaanjagend.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:isa__88 schreef op 01 januari 2014 @ 23:52:

O dan weet ik ook niet wie jij was. Of heb jij geen naamverandering gehad? Ik heb er een stuk of 4 ontdektNee, geen nickchange. Was jij diegene die een klein sprookjesfiguur met een mutsje als ava had?
quote:Mylene_Valerie schreef op woensdag 01 januari 2014 23:52 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Fototopic"" class="messagelink">isa__88 schreef op 01 januari 2014 @ 23:51</a>:</b>

Daarbij mensen kunnen hier wel foto's plaatsen, wie zegt dat ze echt zijn. Je kan ze zo van fb afhalen. Dus of een topic als dit zin heeft mwah</div></blockquote>Nou de vorige keer was je herkent door die foto en werd er een naar topic over geopend. Dus zo onschuldig is het ook allemaal niet. Nee ik was niet herkent door die foto hoor! Dat was iemand anders. Niet ik. En een topic geopend? Ook niet hoor huh
.
quote:muppetophetvivaforum schreef op 01 januari 2014 @ 23:53:

[...]

Hee hee regel 1 geen ruzie trut.Mevrouw trut voor jou.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 01 januari 2014 @ 23:55:

[...]

Mevrouw trut voor jou.
quote:lemoos2 schreef op woensdag 01 januari 2014 23:54 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Fototopic"" class="messagelink">isa__88 schreef op 01 januari 2014 @ 23:52</a>:</b>

O dan weet ik ook niet wie jij was. Of heb jij geen naamverandering gehad? Ik heb er een stuk of 4 ontdekt</div></blockquote>Nee, geen nickchange. Was jij diegene die een klein sprookjesfiguur met een mutsje als ava had? Nee
.
Nou oké dan dit ben ik

http://media.tumblr.com/tumblr_lzg5tfE0oQ1qkq2mg.png
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:sole-mare schreef op woensdag 01 januari 2014 23:57 Nou oké dan dit ben ikDacht ik al
.
Ja ja, foto's ipv discussie!!
quote:isa__88 schreef op 01 januari 2014 @ 23:56:

[...]

Nee Aaah the suspense is killing me... Een forummer met een voorliefde voor vintage/jaren '50 rock look?
Sole mare: jij ziet er lief uit, maar ik zou toch eens de puntjes laten bijknippen
quote:LoiseauCoureur schreef op 01 januari 2014 @ 23:53:

[...]

Na lang wikken en wegen.. hier een selfie :

[afbeelding]

Mooie ogen

quote:Enn schreef op 01 januari 2014 @ 23:51:

[...]

[...]

Zou één van deze twee mensen nou de mannelijke trol van dit forum zijn? De trol waarover ergens in een paars land ver,ver van hier vandaan over al werd gesproken?

Ik zeg dan: walchelijk.

quote:sole-mare schreef op 01 januari 2014 @ 23:57:

Nou oké dan dit ben ik

[img]http://static0.ad.nl/static/photo/2012/ ... 375111.jpg[/img]Ze is heel mooi.
Nee ook niet lemoos haha weet niet wie jij bedoeld
.
quote:jira schreef op 02 januari 2014 @ 00:00:

[...]

[afbeelding]
quote:MrsStanleyWalker schreef op 01 januari 2014 @ 23:58:

http://media.tumblr.com/tumblr_lzg5tfE0oQ1qkq2mg.pngJe bent het echt!
.
quote:funky2901 schreef op 01 januari 2014 @ 23:37:

[...]

HUH? Dat komt door Iksnapernietsvan die mijn foto in dat topic ging plaatsen, maar hoe kan het in godsnaam dat mijn foto ineens op Google terecht is gekomen? Ik volg heel het internet niet. Scheelt dat niemand 'funky2901' gaat google'n.

Ik haal m'n foto wel weg ja. Maar goed. Hij/zij plaatste echt een foto, ik een link, dus dat geeft vast ook een verschil.Welja! Geef mij maar de schuld.
quote:lemoos2 schreef op 02 januari 2014 @ 00:00:

Sole mare: jij ziet er lief uit, maar ik zou toch eens de puntjes laten bijknippen Nou ja zeg.! Zie regel 2 !
quote:mandylion schreef op 01 januari 2014 @ 21:55:

Dit ben ik

http://netraam.nl/pijpgHumor om te lachen zeker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven