Fototopic
donderdag 2 januari 2014 om 00:31
quote:christiane schreef op donderdag 02 januari 2014 00:29 Ach al is iemand nu nog je beste forumvriendin, ook zij kan zich tegen je keren en misbruik maken van je gegevens.
Het is een paar maanden flink kut, maar daarna ga je gewoon weer verder met het leven. Idd.vrienden in het echte leven kunnen je ook een hak zetten als ze ooit zouden willen. Maar mijn wereldje is niet zo groot en al helemaal niet veel mensen weten geheime dingen van mij ofzo. Alleen familie eigenlijk en die vertrouw ik.
Het is een paar maanden flink kut, maar daarna ga je gewoon weer verder met het leven. Idd.vrienden in het echte leven kunnen je ook een hak zetten als ze ooit zouden willen. Maar mijn wereldje is niet zo groot en al helemaal niet veel mensen weten geheime dingen van mij ofzo. Alleen familie eigenlijk en die vertrouw ik.
.
donderdag 2 januari 2014 om 00:35
quote:jira schreef op 02 januari 2014 @ 00:33:
Potverdikkie, ik wil foto's zien en mijn profilering van de vrouwen op dit forum afronden.Aha.... zodat je met de door jou vastgestelde profilering dan precies wát kan gaan doen?
Potverdikkie, ik wil foto's zien en mijn profilering van de vrouwen op dit forum afronden.Aha.... zodat je met de door jou vastgestelde profilering dan precies wát kan gaan doen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 2 januari 2014 om 00:38
quote:ranny1989 schreef op 02 januari 2014 @ 00:35:
Ik ben stiekem wel benieuwd hoe Cateautj, Enn en Isa eruit zien.. Op de een of andere manier heb ik er een beeld bij. positief hoor!
Ik ben echt heel uitgezakt, oud, lelijk en ik heb een streep verticaal over mijn gezicht lopen. Ik heb geen leven, ben een enorm triest geval en hoef bijna nooit meer te lachen in mijn leven.
So far mijn bjjdrage aan de profilering van Jira!
*Houdt Fok in de gaten!*
Ik ben stiekem wel benieuwd hoe Cateautj, Enn en Isa eruit zien.. Op de een of andere manier heb ik er een beeld bij. positief hoor!
Ik ben echt heel uitgezakt, oud, lelijk en ik heb een streep verticaal over mijn gezicht lopen. Ik heb geen leven, ben een enorm triest geval en hoef bijna nooit meer te lachen in mijn leven.
*Houdt Fok in de gaten!*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 2 januari 2014 om 00:41
Maar ik denk dat jij echt een lieverd bent Ranny en die mensen zijn volgens mij altijd mooi. Of ze nou wel of niet het 'juiste' uiterlijk hebben, boeien.
donderdag 2 januari 2014 om 00:43
donderdag 2 januari 2014 om 00:45
quote:funky2901 schreef op 02 januari 2014 @ 00:43:
[...]
Ah, klinkt als mijn moeder. Iedereen is mooi behalve als de persoon een naar karakter heeft.
Ja, ik denk ook dat ik de leeftijd van jouw moeder heb.
Ik vind je echt leuk!
[...]
Ah, klinkt als mijn moeder. Iedereen is mooi behalve als de persoon een naar karakter heeft.
Ja, ik denk ook dat ik de leeftijd van jouw moeder heb.
Ik vind je echt leuk!
donderdag 2 januari 2014 om 00:47
quote:Enn schreef op 02 januari 2014 @ 00:35:
[...]
Aha.... zodat je met de door jou vastgestelde profilering dan precies wát kan gaan doen?
Wie weet wanneer ik het nodig heb.
quote:Enn schreef op 02 januari 2014 @ 00:38:
[...]
Houdt Fok in de gaten!
[...]
Aha.... zodat je met de door jou vastgestelde profilering dan precies wát kan gaan doen?
Wie weet wanneer ik het nodig heb.
quote:Enn schreef op 02 januari 2014 @ 00:38:
[...]
Houdt Fok in de gaten!
donderdag 2 januari 2014 om 00:48
quote:funky2901 schreef op 02 januari 2014 @ 00:43:
[...]
Ah, klinkt als mijn moeder. Iedereen is mooi behalve als de persoon een naar karakter heeft.Maar is wel waar. Althans... mensen die ik graag mag, daar zie ik ook altijd de sterke punten (qua fysiek) van. Ik zou ze niet als lelijk kunnen betitelen.
[...]
Ah, klinkt als mijn moeder. Iedereen is mooi behalve als de persoon een naar karakter heeft.Maar is wel waar. Althans... mensen die ik graag mag, daar zie ik ook altijd de sterke punten (qua fysiek) van. Ik zou ze niet als lelijk kunnen betitelen.
donderdag 2 januari 2014 om 00:50
donderdag 2 januari 2014 om 01:11
Niet om flauw te doen... Of naja eigenlijk wél om flauw te doen... Waarom maakt Nummerzoveel een grote fuss over een tattoo met cijfers als zij zichzelf de nickname NummerZoveel aanmeet??????? Ik vind dat zo'n ontzettende quatsch op een topic dat gewoon leuk bedoeld was. Nee moet weer gemoraalriddeld worden door iemand die voor het gemak met twee maten meet. Hou dan je klep. Beheers je als je op je toetsenbord ramt. Dan zal ik dat nu ook doen na mijn zegje te hebben gedaan.
Barbie, lekker wijf, had je een kater vandaag of viel het mee? Hoop dat het mee viel voor je.
Barbie, lekker wijf, had je een kater vandaag of viel het mee? Hoop dat het mee viel voor je.