Fototopic

01-01-2014 21:47 1864 berichten
!!!!Even
quote:Frizz schreef op 02 januari 2014 @ 13:13:

Gek he, dat degenen die anderen waarschuwen zelf géén foto plaatsen. Poeh.

Ja, dat lijkt me inderdaad geen verrassing.

Maar Tepelsteeltje, lees anders even de laatste pagina's van Bewijs dat ik niet nep ben, misschien snap je dan waarom er zo gereageerd wordt (en dan zul je ook zien dat het de vorige keren precies zo ging, met geklaag over de forummers die waarschuwden, en dat uiteindelijk toch een heleboel mensen hun nick wilden laten anonimiseren nadat ze hun foto hadden geplaatst).
quote:jira schreef op 02 januari 2014 @ 13:16:

Jij bent En jij bent asociaal, dat je die foto dan ook nog eens quote.
Alle reacties Link kopieren
Trotter, ik was er ook bij op het vorige foto-topic.

Heb alles gelezen en bekeken. Was een leuk topic, totdat het gezeur weer begon.

Ik heb ook een nieuwe nick maar die heb ik zeker niet genomen door een foto van mezelf te plaatsen. Zo bijzonder ben ik nu ook weer niet
quote:Trotter schreef op 02 januari 2014 @ 13:19:

[...]

En jij bent asociaal, dat je die foto dan ook nog eens quote.Ze is de smiley (wenkbrauw), doe is niet zo druk. Overigens blijkt dat ze geen probleem heeft met het plaatsen van een foto.
quote:jira schreef op 02 januari 2014 @ 13:21:

Ze is de smiley (wenkbrauw), doe is eens niet zo druk. Overigens blijkt dat ze geen probleem heeft met het plaatsen van een foto.Ik doe niet druk, ik wijs je ergens op. En al vindt ze het geen probleem om die foto te laten staan, dan nog vind ik het niet aan jou om te bepalen dat ze die foto nooit meer kan verwijderen omdat jij 'm al hebt gequote.
quote:Tepelsteeltje schreef op 02 januari 2014 @ 13:15:

Genoeg topics waarin volop gewaarschuwd kan worden, toch? Frizz

We weten het nu onderhand wel..

Volgens mij is iedereen daar allang mee opgehouden, jij rakelt het weer op hoor.

Edit: Trotter is nog op missie.

Maar jij kan het gewoon negeren hoor, als je wil.
quote:Tepelsteeltje schreef op 02 januari 2014 @ 13:21:

Was een leuk topic, totdat het gezeur weer begon.Gezeur? Daar denken de mensen die hun nick hebben laten anonimiseren nu heel anders over vermoed ik.
Hun probleem, niet de mijne. Einde discussie voor mij!
quote:Trotter schreef op 02 januari 2014 @ 13:25:

[...]

Ik doe niet druk, ik wijs je ergens op. En al vindt ze het geen probleem om die foto te laten staan, dan nog vind ik het niet aan jou om te bepalen dat ze die foto nooit meer kan verwijderen omdat jij 'm al hebt gequote.Als het Beelicious stoort, kan ze gewoonweg vragen om de (tekst)link uit mijn quote te verwijderen, [...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-01-2014 14:18
Reden: schelden
% gewijzigd
-
[quote]jira schreef op donderdag 02 januari 2014 13:33 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Trotter in "Fototopic"" class="messagelink">Trotter schreef op 02 januari 2014 @ 13:25</a>:</b>

[...]

Ik doe niet druk, ik wijs je ergens op. En al vindt ze het geen probleem om die foto te laten staan, dan nog vind ik het niet aan jou om te bepalen dat ze die foto nooit meer kan verwijderen omdat jij 'm al hebt gequote.</div></blockquote>[...]

.
[quote]jira schreef op 02 januari 2014 @ 13:33:

[...]

Je zou gewoon ook zelf het fatsoen kunnen hebben om geen foto's van andere forummers te quoten.
quote:Trotter schreef op 02 januari 2014 @ 13:34:

-I know, komt door het forum. Maar ik zie dat het plaatje nu wel gepakt heeft.
Verder nog iets?
quote:Tepelsteeltje schreef op 02 januari 2014 @ 13:36:

I know, komt door het forum. Maar ik zie dat het plaatje nu wel gepakt heeft.Ik zag het ook, dus ik had mijn reactie alweer verwijderd.
Oke.
quote:NummerZoveel schreef op 01 januari 2014 @ 22:11:

@itsmyempire

Nummers op je lijf tatoeëren is te bizar voor woorden. Respectloos naar een ieder die ooit onvrijwillig een nummer kreeg. Dan mis je echt elk gevoel voor decorum en respect.

Ik kwam laatst deze tegen...als we het dan toch over respectloze tattoo's hebben. Wat bezielt zo iemand zeg...

http://www.roblurted.com/?p=2833
quote:Stess_ schreef op 02 januari 2014 @ 12:51:

Ik denk dat sowieso iedereen hier mooi gevonden gaat worden, iedereen plaatst toch zijn of haar beste foto?Neeee.

Ik hoop straks meer foto's te zien (en niet weghalen).
Ik had m'n computerplek willen posten, maar weet niet hoe ik foto's van de foon naar de computer kan verplaatsen.

Is wat minder privacygevoelig en toch deel, je iets van jezelf met elkaar.
quote:Cateautje schreef op 02 januari 2014 @ 13:46:

Ik had m'n computerplek willen posten, maar weet niet hoe ik foto's van de foon naar de computer kan verplaatsen.

Is wat minder privacygevoelig en toch deel, je iets van jezelf met elkaar.Heb je niet zo'n kabeltje bij je foon die je in je foon en pc stopt zodat je de foto's kan overzetten?
Ik vind je een knappe meid funky.!
Bon appetit funky!
Dit ben ik trouwens :

Cateautje : heb je een account bij photobucket? Anders die aanmaken, dan krijg je een mailadres waar je je foto's vanaf je telefoon heen kan mailen. Werkt heel makkelijk, doe ik ook altijd
quote:sole-mare schreef op 02 januari 2014 @ 13:54:

[...]

Heb je niet zo'n kabeltje bij je foon die je in je foon en pc stopt zodat je de foto's kan overzetten?Jazeker en heb dat kabeltje ook gebruikt en nu zitten er ergens foto's in de comp verstopt, die ik met geen mogelijkheid terug kan vinden. Volgens de foon zijn ze op het klembord geplaatst, maar die schijn ik niet te hebben op de comp.
quote:Desperate_Housewive schreef op 02 januari 2014 @ 13:43:

[...]

Ik kwam laatst deze tegen...als we het dan toch over respectloze tattoo's hebben. Wat bezielt zo iemand zeg...

http://www.roblurted.com/?p=2833

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven