Fototopic

01-01-2014 21:47 1864 berichten
!!!!Even
quote:funky2901 schreef op 02 januari 2014 @ 14:31:

Jeetje. Er staat dat ze de foto zelf laat staan, dus wat is dr mis met quoten als de foto blijft staan.Vraag het aan de mods, zou ik zeggen, die hebben de quote verwijderd (en nee, ik heb niet gestaft, mocht je dat soms denken).
Alle reacties Link kopieren
Leuk weer een fototopic.

Al zullen de initiatieven nooit meer de populairiteit halen van het eerste fototopic.

Dat was toen totale gekte, zat de hele dag aan het scherm gekluisterd,nieuwsgierig als ik ben.

Ik heb daar toen zelf ook een foto gepost. Dat was ook leuk om positieve reactie's te krijgen ( en heel eng om te doen).

Maar goed, 1 keer in mijn vivacarriere is genoeg .

Ik heb daar overigens geen narigheid aan overgehouden al is een waarschuwing wel op zijn plaats.

Je geeft wel in 1 klap je anonimiteit op.
quote:Siouxx schreef op 02 januari 2014 @ 14:43:

Spannend maak je het Cateau. Nu mogen we er zelf een typetje bij verzinnen Het smoel had ik allang getoond, maar dat is verder weinig boeiend.
quote:Siouxx schreef op 02 januari 2014 @ 14:42:

Vraagje; als je ff een paar minuutjes je foto erop zet zoals veel nu doen en dan verwijdert en hoopt niet gequote te worden... Ben je dan niet terug te vinden via google voor de rest van je leven?

Dan durf ik ook wel Stop je foto in een link zoals ik deed en je bent niet te vinden.
quote:Cateautje schreef op 02 januari 2014 @ 14:43:

[...]

Nee nee, ik ben benieuwd naar waar je zit als je forumt natuurlijk. Hahaha ik had al zo'n voorgevoel dat ik het juiste antwoord niet gaf,gewoon lekker op de bank.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
quote:Cateautje schreef op 02 januari 2014 @ 14:45:

[...]

Het smoel had ik allang getoond, maar dat is verder weinig boeiend.Dat heb ik natuurlijk weer gemist
quote:jennie77 schreef op 02 januari 2014 @ 14:46:

[...]

Hahaha ik had al zo'n voorgevoel dat ik het juiste antwoord niet gaf,gewoon lekker op de bank.Welke bank? Wat voor bank? Ik ben nieuwsgierig!
quote:funky2901 schreef op 02 januari 2014 @ 14:45:

[...]

Stop je foto in een link zoals ik deed en je bent niet te vinden.Waren de meningen daar niet over verdeeld?
Leuk Cateautje! Gezellig huis!
Hier forum ik, lekker op dat lang stuk bank met de ipad en een kussentje op mijn benen :

En dit heb ik als uitzicht dan

En dit zit er om het hoekje, let niet op de zooi het aanrecht en de andere kast :

quote:Desperate_Housewive schreef op 02 januari 2014 @ 14:50:

Hier forum ik, lekker op dat lang stuk bank met de ipad en een kussentje op mijn benen :

[img]http://i18.photobucket.com/albums/b142/ ... 2ba0c8.jpg[/img]

En dit heb ik als uitzicht dan

[img]http://i18.photobucket.com/albums/b142/ ... 3e8a90.jpg[/img]Heb jij kinderen en ben je huisvrouw?
quote:funky2901 schreef op 02 januari 2014 @ 14:52:

[...]

Heb jij kinderen en ben je huisvrouw?ik heb een dochter, maar werk gewoon moet er niet aan denken om huisvrouw te zijn haha! Dan zag mijn huis er ook wel beter uit trouwens
Leuk huis Housewife. Lekker veel wit.
Haha als jullie toch eens konden zien waar ik vandaan forum :+
quote:Desperate_Housewive schreef op 02 januari 2014 @ 14:50:

Gezellig huis
Ook alles licht Jennie. Leuk!

Ik zie het wel hoor.
Niet alles is wit.
Nee, dan wordt het een ziekenhuis. Ik heb ook veel wit in huis, maar de bank is grijsbruin en ik heb een kleed in taupe er voor.
Mijn bank is grijs beige,love him(hij zit zo lekker )
Hee, fototopic...jammer dat ik altijd te laat ben.

Alleen badmeester heb ik wel al eens gezien (op 'n leuke trouwfoto).
*
Mijn view:

quote:beelicious schreef op 02 januari 2014 @ 15:25:

Mijn view:

[afbeelding]Opwindend hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven