Fototopic
vrijdag 3 januari 2014 om 13:40
vrijdag 3 januari 2014 om 13:41
quote:boogster schreef op 03 januari 2014 @ 13:38:
[...]
Tentenbouwer Kees
Die zegt me wel iets...graven in m'n geheugen.
Ik herinner me wel iemand die ooit bloot achter de strijkplank stond met een strijkijzer in zijn hand. Waarschijnlijk dacht hij dat vrouwen dat woest erotisch zouden vinden.
Eh, not...
[...]
Tentenbouwer Kees
Die zegt me wel iets...graven in m'n geheugen.
Ik herinner me wel iemand die ooit bloot achter de strijkplank stond met een strijkijzer in zijn hand. Waarschijnlijk dacht hij dat vrouwen dat woest erotisch zouden vinden.
Eh, not...
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
vrijdag 3 januari 2014 om 13:42
quote:Miss.Innuendo schreef op 03 januari 2014 @ 13:41:
[...]
Eh, not...Tja... Ik vind een man die meehelpt in het huishouden wel woest aantrekkelijk hoor!
[...]
Eh, not...Tja... Ik vind een man die meehelpt in het huishouden wel woest aantrekkelijk hoor!
vrijdag 3 januari 2014 om 13:48
vrijdag 3 januari 2014 om 13:58
quote:Ravati schreef op 03 januari 2014 @ 13:56:
Haha, dank je. Inmiddels is ze iets ouder, dus alles een beetje meer in proportie Hond!
Vind je? Die oren zijn nog minstens net zo groot
Geweldig juist hoor, ik vind haar prachtig!
Haha, dank je. Inmiddels is ze iets ouder, dus alles een beetje meer in proportie Hond!
Vind je? Die oren zijn nog minstens net zo groot
Geweldig juist hoor, ik vind haar prachtig!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu