Centraal Moderatortopic

13-10-2013 10:56 3246 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Op verzoek van TO is het topic partner overspannen, ADHD verplaatst naar de pijler Psyche.

mvg,

Junior.
Maak de technische dienst maar wakker want ik ben bang dat ze straks weer aan de slag moeten.

Bij het openen van pagina's en topics verschijnt regelmatig de melding: 'kan de connectie met de database niet maken..
quote:sole-mare schreef op 03 januari 2014 @ 08:21:

Maak de technische dienst maar wakker want ik ben bang dat ze straks weer aan de slag moeten.

Bij het openen van pagina's en topics verschijnt regelmatig de melding: 'kan de connectie met de database niet maken..

Ah fijn. We zullen ze even wakker maken en je melding doorgeven .

Bedankt.

mvg,

Junior.
'Schop ze hun bed maar uit hoor junior.!
quote:sole-mare schreef op 03 januari 2014 @ 08:29:

'Schop ze hun bed maar uit hoor junior.!

Ja ik heb een poging gedaan .

En daar was de melding weer voor een paar minuten in megagrote letters..

Fout bij het maken van de databaseconnectie
quote:sole-mare schreef op 03 januari 2014 @ 08:46:

En daar was de melding weer voor een paar minuten in megagrote letters..

Fout bij het maken van de databaseconnectieHier ook. De CM is ook op de hoogte dus het gaat allemaal goed komen ;) .
Ook voor de TD: op de iphone app lukt het niet om in te loggen.
Ik denk dat de TD versterking in moet roepen. Als ik op het EUSM topic klik, krijg ik dit: http://aanmelden.electrab ... MqMt6PE4bsCFUNe3godnksAIw
quote:NummerZoveel schreef op 03 januari 2014 @ 08:58:

Ik denk dat de TD versterking in moet roepen. Als ik op het EUSM topic klik, krijg ik dit: http://aanmelden.electrab ... MqMt6PE4bsCFUNe3godnksAIw

Beide bugs of storingen doorgegeven. Bedankt voor je melding.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 03 januari 2014 @ 09:14:

[...]

Beide bugs of storingen doorgegeven. Bedankt voor je melding.

mvg,

Junior.Hartelijk dank voor het doorgeven, Juun!
Topic Lieve lieve meiden even een vraagje.. is verwijderd ivm niet toegestane oproep.

mvg,

Junior.
Hallo moderator(s)! Wanneer wordt de uitslag bekend gemaakt in het topic Animal Crossing op de pijler Digi? Volgens Nintendo zou dit afgelopen dinsdag zijn en zijn zij verder niet verantwoordelijk voor de bekendmaking, dit zou helemaal bij Viva.nl liggen.

Groetjes, Tursis
Oeps, ik heb een spelfout in de titel van mijn zojuist geopende topic gemaakt. Kan iemand carrieswitch veranderen in carriereswitch... bedankt!
quote:minigerbera schreef op 03 januari 2014 @ 15:16:

Oeps, ik heb een spelfout in de titel van mijn zojuist geopende topic gemaakt. Kan iemand carrieswitch veranderen in carriereswitch... bedankt!

Het is aangepast.

mvg,

Junior.
Bij de Top 10 laatste Topics staan verschillende topics waar al een jaar niet in geschreven is.

Topics zijn dus niet zo erg recent.
Niet geschoten is altijd mis
Hoi Mod/ Juun,

Ik ben op zoek naar reacties van mij in oude topics, maar onder mijn nick kan ik geen enkele reactie vinden. Ook geen laatst bekeken topics. Heeft dit te maken met de storing, met vaker via de telefoon reageren of kijk ik gewoon verkeerd?
Oh, nu zie ik het ineens wel via m'n loepje.. Raar, maar prima.
quote:Shiva_ schreef op 03 januari 2014 @ 16:42:

Hoi Mod/ Juun,

Ik ben op zoek naar reacties van mij in oude topics, maar onder mijn nick kan ik geen enkele reactie vinden. Ook geen laatst bekeken topics. Heeft dit te maken met de storing, met vaker via de telefoon reageren of kijk ik gewoon verkeerd?Ook niet als je jezelf loept?
Je bent zelf een theepot
quote:Bitje93 schreef op 03 januari 2014 @ 16:12:

Bij de Top 10 laatste Topics staan verschillende topics waar al een jaar niet in geschreven is.

Topics zijn dus niet zo erg recent.Inderdaad, dat zie ik ook
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 03 januari 2014 @ 16:45:

[...]

Ook niet als je jezelf loept?

Ja, dan wel, kwam ik daarna achter.

Kom ik op de volgende vraag: is het mogelijk om alleen mijn eigen reacties in een bepaald topic te zien te krijgen, of moet ik alle topics doorscrollen?
Ik dacht, ik kom weer eens even melden dat Mijn Viva het nog steeds slecht doet.

Wanneer gaan de heren van techniek hiermee aan de gang? Of hebben ze het al opgegeven?
quote:Istar_ schreef op 03 januari 2014 @ 17:25:

Ik dacht, ik kom weer eens even melden dat Mijn Viva het nog steeds slecht doet.

Wanneer gaan de heren van techniek hiermee aan de gang? Of hebben ze het al opgegeven?Ah, ben dus niet de enige.
quote:Shiva_ schreef op 03 januari 2014 @ 17:35:

[...]

Ah, ben dus niet de enige. Neuh. Ik meld al maanden, maar volgens mij doen ze er helemaal niets mee
Hoi,

Willen jullie mijn topic 'de natuur wordt gek' van kinderen naar overig verplaatsen?
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven