Wakker
zaterdag 4 januari 2014 om 00:55
zaterdag 4 januari 2014 om 01:06
Truste Thee.
Hier lijkt de storm wel mee te vallen.
Morgenochtend even wat brood halen op de markt dus zou fijn zijn als het droog is.
Morgenmiddag komt er een vriendin hier en blijft kaasfonduen dus nog een hoop te doen, even snel door het huis heen iig. Zij neemt alles mee dus in nood kan ik het ook doen met afbakbroodjes maar liever heb ik vers stokbrood.
Hier lijkt de storm wel mee te vallen.
Morgenochtend even wat brood halen op de markt dus zou fijn zijn als het droog is.
Morgenmiddag komt er een vriendin hier en blijft kaasfonduen dus nog een hoop te doen, even snel door het huis heen iig. Zij neemt alles mee dus in nood kan ik het ook doen met afbakbroodjes maar liever heb ik vers stokbrood.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 4 januari 2014 om 01:17
quote:MocyMoos schreef op 04 januari 2014 @ 01:08:
Ooh lekker kaasfonduen.
Ik heb vanavond een lekkere doch gezonde niet te calorierijke snach gemaakt.
Zoete puntpaprika in stukjes gesneden, slankiesmeerkaas erop met beetje peper. Lekker heur.
Lekker Moos.
Je hebt ook van zon merk als slankie een smeerkaas die pittiger is qua kaassmaak. Zal eens kijken hoe die heet. Is wel net zo slank. Iets van Linesse?
Sorry Jo
Ooh lekker kaasfonduen.
Ik heb vanavond een lekkere doch gezonde niet te calorierijke snach gemaakt.
Zoete puntpaprika in stukjes gesneden, slankiesmeerkaas erop met beetje peper. Lekker heur.
Lekker Moos.
Je hebt ook van zon merk als slankie een smeerkaas die pittiger is qua kaassmaak. Zal eens kijken hoe die heet. Is wel net zo slank. Iets van Linesse?
Sorry Jo
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 4 januari 2014 om 01:21
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 januari 2014 @ 01:17:
[...]
Lekker Moos.
Sorry Jo Alleen te lezen door Myv:
Beetje sambal of zwarte peper werkt ook prima hoor.
[...]
Lekker Moos.
Sorry Jo Alleen te lezen door Myv:
Beetje sambal of zwarte peper werkt ook prima hoor.
zaterdag 4 januari 2014 om 01:35
quote:Jonari schreef op 04 januari 2014 @ 01:33:
Ah ik heb het ondertussen ook door
Ik sta nu in de keuken kaas met sambal en zwarte peper op een toastje te knutselen.
Jullie schuld!
Ah lieverd
Nou dan hoef ik het ook niet in het wit te zetten aan Moos dat Sambal Badjak lekker is. Die is wat zoeter.
Ah ik heb het ondertussen ook door
Ik sta nu in de keuken kaas met sambal en zwarte peper op een toastje te knutselen.
Jullie schuld!
Ah lieverd
Nou dan hoef ik het ook niet in het wit te zetten aan Moos dat Sambal Badjak lekker is. Die is wat zoeter.
zaterdag 4 januari 2014 om 01:44