Fototopic
zaterdag 4 januari 2014 om 10:32
quote:Ravati schreef op 04 januari 2014 @ 01:51:
[...]
Haha, het is laat. Geen mens die nog wil posten nu en wij zijn allemaal al te zien geweest Moet je eens een foto van een kat poes posten rond die tijd.
Wedden dat het ineens niet meer stil is?
[...]
Haha, het is laat. Geen mens die nog wil posten nu en wij zijn allemaal al te zien geweest Moet je eens een foto van een kat poes posten rond die tijd.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 4 januari 2014 om 11:42
quote:Miss.Innuendo schreef op 04 januari 2014 @ 10:32:
[...]
Moet je eens een foto van een kat poes posten rond die tijd.
@ MOD: alles onder controle ?
Volgens mij moet je vandaag nog scherper opletten .......
[...]
Moet je eens een foto van een kat poes posten rond die tijd.
@ MOD: alles onder controle ?
Volgens mij moet je vandaag nog scherper opletten .......
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
zaterdag 4 januari 2014 om 12:49
quote:Tepelsteeltje schreef op zaterdag 04 januari 2014 12:45 Ha dames! Ook weer van de partij..
Al moet ik er weer als een haas vandoor. Tot laterzzz
Wij bewaken het fort wel
Al moet ik vandaag echt even gaan doen alsof ik een goede huisvrouw ben. En nog even een paar spullen ophalen die ik via marktplaats gekocht heb. Dus ik hoop dat mensen wachten met foto's tot we er allemaal zijn?
Al moet ik er weer als een haas vandoor. Tot laterzzz
Wij bewaken het fort wel
Al moet ik vandaag echt even gaan doen alsof ik een goede huisvrouw ben. En nog even een paar spullen ophalen die ik via marktplaats gekocht heb. Dus ik hoop dat mensen wachten met foto's tot we er allemaal zijn?
zaterdag 4 januari 2014 om 12:52
quote:Ravati schreef op 04 januari 2014 @ 12:49:
[...]
Wij bewaken het fort wel
Al moet ik vandaag echt even gaan doen alsof ik een goede huisvrouw ben. En nog even een paar spullen ophalen die ik via marktplaats gekocht heb. Dus ik hoop dat mensen wachten met foto's tot we er allemaal zijn?Je komt toch niet een kast halen die ik via MP heb verkocht?
[...]
Wij bewaken het fort wel
Al moet ik vandaag echt even gaan doen alsof ik een goede huisvrouw ben. En nog even een paar spullen ophalen die ik via marktplaats gekocht heb. Dus ik hoop dat mensen wachten met foto's tot we er allemaal zijn?Je komt toch niet een kast halen die ik via MP heb verkocht?
zaterdag 4 januari 2014 om 13:06
quote:ThunderassMan schreef op zaterdag 04 januari 2014 12:52 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Ravati in "Fototopic"" class="messagelink">Ravati schreef op 04 januari 2014 @ 12:49</a>:</b>
[...]
Wij bewaken het fort wel
Al moet ik vandaag echt even gaan doen alsof ik een goede huisvrouw ben. En nog even een paar spullen ophalen die ik via marktplaats gekocht heb. Dus ik hoop dat mensen wachten met foto's tot we er allemaal zijn?</div></blockquote>Je komt toch niet een kast halen die ik via MP heb verkocht? Nee, vandaag staat geen kast op de planning. Volgende week wel 2 (ik knap ze op). Speur dus het hele land af naar eiken meubels. Raak een beetje geobsedeerd, dus vandaag gewoon een paar kleine spulletjes
Wel fijn voor je dat je je kast verkocht hebt
[...]
Wij bewaken het fort wel
Al moet ik vandaag echt even gaan doen alsof ik een goede huisvrouw ben. En nog even een paar spullen ophalen die ik via marktplaats gekocht heb. Dus ik hoop dat mensen wachten met foto's tot we er allemaal zijn?</div></blockquote>Je komt toch niet een kast halen die ik via MP heb verkocht? Nee, vandaag staat geen kast op de planning. Volgende week wel 2 (ik knap ze op). Speur dus het hele land af naar eiken meubels. Raak een beetje geobsedeerd, dus vandaag gewoon een paar kleine spulletjes
zaterdag 4 januari 2014 om 15:08