Dit is Minder van Tinder

zondag 5 januari 2014 om 20:22
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
maandag 6 januari 2014 om 01:14
Het valt mij op dat jongens (20-30) altijd zo'n bepaald beeld van zichzelf willen schetsen:
- De reisfoto. Want hij is zo avontuurlijk en reislustig. Tevens een mooie gelegenheid om zijn godenlichaam te showen natuurlijk
- gevolgd door de foto met zijn (vaak even aantrekkelijke) vrienden van dispuut/jaarclub/watdanook. Om maar even te benadrukken dat hij naast reislustig ook erg sociaal is.
- tenslotte vaak zo'n "schattige' foto met kleine broertje/zusje/neefje/buurmeisje, om zijn tedere kant te benadrukken.
Al gaat de regel dat als iemand als eerste foto een groepsfoto heeft, hij helaas bijna altijd de lelijkste is vrijwel altijd op helaas.
Ik kreeg vandaag weer een berichtje van een tindermatch waar ik ruim anderhalve maand niet meer mee had gesproken. Euhh? Heb helaas nog nooit echt een leuk gesprek gehad, het blijft allemaal zo oppervlakkig!
- De reisfoto. Want hij is zo avontuurlijk en reislustig. Tevens een mooie gelegenheid om zijn godenlichaam te showen natuurlijk
- gevolgd door de foto met zijn (vaak even aantrekkelijke) vrienden van dispuut/jaarclub/watdanook. Om maar even te benadrukken dat hij naast reislustig ook erg sociaal is.
- tenslotte vaak zo'n "schattige' foto met kleine broertje/zusje/neefje/buurmeisje, om zijn tedere kant te benadrukken.
Al gaat de regel dat als iemand als eerste foto een groepsfoto heeft, hij helaas bijna altijd de lelijkste is vrijwel altijd op helaas.
Ik kreeg vandaag weer een berichtje van een tindermatch waar ik ruim anderhalve maand niet meer mee had gesproken. Euhh? Heb helaas nog nooit echt een leuk gesprek gehad, het blijft allemaal zo oppervlakkig!
maandag 6 januari 2014 om 07:58

maandag 6 januari 2014 om 08:57
ahhhh prachtig! ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar dit topic heeft me overgehaald om een account aan te maken! tinder is echt mijn favoriete tijdverdrijf. ik heb tot nu toe met vier mannen gedate via tinder, en morgen heb ik zelfs twee dates ik word komende zondag 22 en heb besloten het er in het laaste weekje dat ik 21 ben nog maar eens goed van te nemen
nou, nu nog even voor de leuk; mijn meest recente gesprek ging als volgt:
man: "ziet er goed uit
jou wil ik wel leren kennen..hoe is het met je"
(echt een afknapper dus)
ik: "ik weet dat dit een vleeskeuring is, maar "ziet er goed uit" klinkt alsof je een kalkoen aan het keuren bent op de markt"
man: "hahaha"
man: "correctie"
man: "roxy, je oogverblindende schoonheid heeft me zo versteld doen staan dat ik me haast verplicht voelde een berichtje te sturen waarin ik wilde aangeven dat ik jou, roxy, er qua botstructuur en oogkleur leuker uit vind zien dan het gemiddelde meisje dat ik op foto's tegenkom"
hahaha, nou, vond ik wel een goeie comeback van de jongeman
nou, nu nog even voor de leuk; mijn meest recente gesprek ging als volgt:
man: "ziet er goed uit

(echt een afknapper dus)
ik: "ik weet dat dit een vleeskeuring is, maar "ziet er goed uit" klinkt alsof je een kalkoen aan het keuren bent op de markt"
man: "hahaha"
man: "correctie"
man: "roxy, je oogverblindende schoonheid heeft me zo versteld doen staan dat ik me haast verplicht voelde een berichtje te sturen waarin ik wilde aangeven dat ik jou, roxy, er qua botstructuur en oogkleur leuker uit vind zien dan het gemiddelde meisje dat ik op foto's tegenkom"
hahaha, nou, vond ik wel een goeie comeback van de jongeman

maandag 6 januari 2014 om 09:56
quote:goudenmeid schreef op 05 januari 2014 @ 22:42:
Ik ken Tinder niet maar "vroeger" op datingsites kwam je veel mannen tegen met foto's zoals hier al beschreven is.
De foto's waar ik altijd op afknapte:
- Foto met ex, waar ex al dan niet is afgeknipt
- Foto waarop hij heel duf in de camera kijkt tijdens het maken van een selfie in de badkamer
- Selfie in de spiegel
- Foto met daarop de vissenvangst
- Foto met ontbloot bovenlijf
- Foto van een degelijke jongen, bril, polo, woonachtig in een dorp en dan in een arm-om-arm omhelzing met de hele vriendengroep, joviaal een pilsje in de lucht houdend
Ik ken Tinder niet maar "vroeger" op datingsites kwam je veel mannen tegen met foto's zoals hier al beschreven is.
De foto's waar ik altijd op afknapte:
- Foto met ex, waar ex al dan niet is afgeknipt
- Foto waarop hij heel duf in de camera kijkt tijdens het maken van een selfie in de badkamer
- Selfie in de spiegel
- Foto met daarop de vissenvangst
- Foto met ontbloot bovenlijf
- Foto van een degelijke jongen, bril, polo, woonachtig in een dorp en dan in een arm-om-arm omhelzing met de hele vriendengroep, joviaal een pilsje in de lucht houdend
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 6 januari 2014 om 11:40
maandag 6 januari 2014 om 12:42
Ohja de reisfoto's gaaaap!!
Of de (amateur) fotograaf die een foto heeft van zichzelf met gigantische camera voor zijn gezicht, handig... not!
'Vroeger' had je op datingsites standaard ook de man die op de rand van het zwembad hangend poseert voor zijn waarschijnlijk ex-liefde.... die zie ik tegenwoordig minder vaak.
Overigens had ik laatst een deja-vu moment, zo'n spiegelbril single swipe ik ook standaard naar links maar ik zag na een reallife ontmoeting op een feestje en fb toevoeging erna zijn profielfoto en dacht, hee heb ik jou niet eerst eens weggeswiped. Ga ik vanavond vragen, als ik durf, want heb een date!
Ook heel grappig, je Tinder app aan je familie of vrienden geven. Mijn vader heeft per ongeluk iedereen die hij zag naar rechts geswiped hahaha....
Of de (amateur) fotograaf die een foto heeft van zichzelf met gigantische camera voor zijn gezicht, handig... not!
'Vroeger' had je op datingsites standaard ook de man die op de rand van het zwembad hangend poseert voor zijn waarschijnlijk ex-liefde.... die zie ik tegenwoordig minder vaak.
Overigens had ik laatst een deja-vu moment, zo'n spiegelbril single swipe ik ook standaard naar links maar ik zag na een reallife ontmoeting op een feestje en fb toevoeging erna zijn profielfoto en dacht, hee heb ik jou niet eerst eens weggeswiped. Ga ik vanavond vragen, als ik durf, want heb een date!
Ook heel grappig, je Tinder app aan je familie of vrienden geven. Mijn vader heeft per ongeluk iedereen die hij zag naar rechts geswiped hahaha....
Lorem Ipsum
maandag 6 januari 2014 om 13:03
Minder van Tinder is vooral dat er geen enkel zinnig gesprek uit voort komt. Veel verder dan, of hey hoe gaat het of hey sexy, komt het niet
.
Dus voor daten zal ik misschien toch echt naar de datingsites moeten Maar leuk tijdverdrijf is het zeker!

Dus voor daten zal ik misschien toch echt naar de datingsites moeten Maar leuk tijdverdrijf is het zeker!
People say 'crazy cat lady' like its's a bad thing..
maandag 6 januari 2014 om 14:25
Ik heb juist hele zinnige gesprekken via Tinder! En ik krijg ook een hele zooi uitnodigingen voor een date/drankje. Er zijn zelfs een hoop mannen die uit zichzelf aangeven op zoek te zijn naar iets serieus.
Misschien ligt het er ook aan wat voor foto's je ZELF op Tinder hebt staan, hoe men je benaderd.
Misschien ligt het er ook aan wat voor foto's je ZELF op Tinder hebt staan, hoe men je benaderd.
•
maandag 6 januari 2014 om 14:27
maandag 6 januari 2014 om 14:32
maandag 6 januari 2014 om 14:36
Nee joh. Ik ben nooooit dronken
Maar nee niks van dat alles, misschien like ik wel gewoon de verkeerde mannen. Type ik heb geen inhoud zeg maar
Wel mooi om te horen dat er wel mensen zijn die goede ervaringen hebben en dat er toch echt dates/relaties van komen!
Maar nee niks van dat alles, misschien like ik wel gewoon de verkeerde mannen. Type ik heb geen inhoud zeg maar
Wel mooi om te horen dat er wel mensen zijn die goede ervaringen hebben en dat er toch echt dates/relaties van komen!
People say 'crazy cat lady' like its's a bad thing..
maandag 6 januari 2014 om 14:48
quote:crisiswhatcrisis schreef op 06 januari 2014 @ 14:44:
Dames, net zo goed als jullie naar een lekker ding zoeken, doen mannen dat ook hoor.
De lief lachende sexy langbenige blonde fotomodellen hebben binnen 1 uur honderden reacties. Je verwacht het niet hè. Want het gaat toch om de binnenkant?Wat maakt dat nu uit? Zolang wij toch ook maar onze eigen matches hebben?
Dames, net zo goed als jullie naar een lekker ding zoeken, doen mannen dat ook hoor.
De lief lachende sexy langbenige blonde fotomodellen hebben binnen 1 uur honderden reacties. Je verwacht het niet hè. Want het gaat toch om de binnenkant?Wat maakt dat nu uit? Zolang wij toch ook maar onze eigen matches hebben?
•

maandag 6 januari 2014 om 14:59
Gelukkig vinden niet alle mannen blonde langbenige fotomodellen de ideale vrouw. Ik als ukkie, niet blond en duidelijk geen maatje 34 heb ook zat matches. En opvallend veel jonkies ook, jongens waarbij ik denk 'nah, 5 jaar jonger en bloedmooi, ik durf bijna niet naar rechts te swipen' blijken dan opeens een match waar ik ook nog een leuk gesprek mee kan voeren en die om één of andere reden toch graag willen daten. Ok, ik zoek geen relatie, maar ik zie genoeg leuks voorbij komen en mijn eerste tinderdate wordt deze week gepland ws, ook met zo'n jong en leuk exemplaar
maandag 6 januari 2014 om 15:15