Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Echt vresrlijj. Wil slapen maar kan gewoon geen licht door mn neus krijgen.
Slaap lekker Moos en Thee. Wel een vroegertje hoor
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:funky2901 schreef op 07 januari 2014 @ 00:53:

Echt vresrlijj. Wil slapen maar kan gewoon geen licht door mn neus krijgen.Ik las of hoorde vandaag iets op tv wat erg goed scheen te helpen. Neusdruppels maar weet niet meer welk merk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Funky, sorry dat ik het zeg maar aan je manier van typen te zien ben je weer dronken??? En had je m'n vraag nog gelezen op je topic op de etenpijler?
Mensen, ik ga slapen, een goede nacht gewenst allen
Nee Thee, je moet eerst nog wat mensen uitschelden.
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 07 januari 2014 @ 01:19:

Nee Thee, je moet eerst nog wat mensen uitschelden.Hoor wie het zegt
Oog om oog..?
Jeuk
Ik en mensen uitschelden...?

Oh...!

Waar dan...?

MV, hoop dat na alle inspanning het broodje je alsnog lekker gesmaakt heeft.
Mwuhahaha!

Ja, Thee, ga eens schelden
Zwaai zwaai

quote:thee schreef op 07 januari 2014 @ 11:13:

Ik en mensen uitschelden...?

Oh...!

Waar dan...?

Je reactie op mij in dit topic is verwijderd door de mod.

Gedragen slipjes verkopen
MV, het is, op de valreep, gelukt met de kerstballen.Ze waren al uit de etalage maar stonden er nog in een doos. Klaar voor kerst 2014 dus
quote:thee schreef op 07 januari 2014 @ 23:37:

MV, het is, op de valreep, gelukt met de kerstballen.Ze waren al uit de etalage maar stonden er nog in een doos. Klaar voor kerst 2014 dus

Oh wat leuk zeg. Doe ze nog even in de vaas tot eind januari dit jaar, dan heb je er ook nog even van genoten.

Berg ze goed op alleen. Ik heb een keer, wel jaren geleden, in de uitverkoop kerstballen gekocht, een tas vol voor 5 euro. Ging ik in de bus per ongeluk op zitten .

Ik denk dat ik morgen mijn kerstspullen maar opberg. Maar misschien pas eind januari hoor. Ze staan me niet in de weg.
Ga je vannacht weer kroketten bakken MV?

Ik ken je niet en weet helemaal niet hoe je er uitziet maar ik zie het helemaal voor me haha.
quote:Marjo41 schreef op 07 januari 2014 @ 23:50:

Ga je vannacht weer kroketten bakken MV?

Ik ken je niet en weet helemaal niet hoe je er uitziet maar ik zie het helemaal voor me haha.

Kroketten midden in de nacht bakken is GEEN goed idee .

Ik heb nu een emmertje met van die cherrie snack tomaatjes naast mij staan. Cherry me van AH. Grote emmer wel.

Wel nog een schreeuwende kat met een late-night-snack-trek. Hij moet even wachten tot Closer is afgelopen en dan krijgt hij nog wat.
Triangulatie
Haha, ikk heb ze veilig thuis gekregen en ben er iig niet op gaan zitten.

Marjo, ik ken MV wel irl maar visualiseerde ook het kroket-gedoe hoor.
Lekker gezond bezig MV. Dat is veel te gezond voor mij op dit tijdstip van de dag die tomaatjes, Ik krijg er het zuur van.

Van hetzelfde funky
quote:thee schreef op 07 januari 2014 @ 23:59:

Haha, ikk heb ze veilig thuis gekregen en ben er iig niet op gaan zitten.

Marjo, ik ken MV wel irl maar visualiseerde ook het kroket-gedoe hoor.

Ik ben een beelddenker Thee, ik zie Mv met haar hoofd in de diepvries hangen terwijl achter haar rug grote rookwolken uit het ovendeurtje komen gekringeld

Daarna op zoek naar een trapje en trekken aan een rooster en dat op dit tijdstip van de dag
quote:Marjo41 schreef op 08 januari 2014 @ 00:01:

Lekker gezond bezig MV. Dat is veel te gezond voor mij op dit tijdstip van de dag die tomaatjes, Ik krijg er het zuur van.

Van hetzelfde funky Morgen ga ik voor het eerst zelf lasagne maken dus het gezonde is maar voor korte duur .
Oh lekker zelfgemaakte lasagne. Echt zoals het hoort met bechamelsaus enzo?
quote:Marjo41 schreef op 08 januari 2014 @ 00:03:

[...]

Ik ben een beelddenker Thee, ik zie Mv met haar hoofd in de diepvries hangen terwijl achter haar rug grote rookwolken uit het ovendeurtje komen gekringeld

Daarna op zoek naar een trapje en trekken aan een rooster en dat op dit tijdstip van de dag Zo ging het wel, zal je nog sterker vertellen, ik krijg die verbrande lucht niet van mijn handen af toen ik de verbrande bolletjes in plastic uit de oven pakte met mijn handen. Probeerde nog 1 bolletje te redden uit het pak voor mijn aanstaande kroket die ik uit de vriezer zocht. Maar ik ruik het nog aan mijn handen.
Pizzadeeg al getest MV?

Of moet je eerst de oven renoveren? . Zoiets is mij ook eens gebeurd. Die stank bleef wel drie dagen hangen, heb alle gordijnen kunnen wassen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven