tips voor krullen?
maandag 6 januari 2014 om 22:45
dinsdag 7 januari 2014 om 00:21
quote:NummerZoveel schreef op 06 januari 2014 @ 22:48:
Max 2x per week wassen + cremespoeling en verder met rust laten. Geen stylingproducten gebruiken, geen maskers, niet föhnen; gewoon met rust laten!Ik heb ook krullen, maar als ik dit er mee doe, dan zie ik eruit alsof ik 8 weken aan een windmolen heb gehangen.
Max 2x per week wassen + cremespoeling en verder met rust laten. Geen stylingproducten gebruiken, geen maskers, niet föhnen; gewoon met rust laten!Ik heb ook krullen, maar als ik dit er mee doe, dan zie ik eruit alsof ik 8 weken aan een windmolen heb gehangen.
dinsdag 7 januari 2014 om 00:33
De curl activator van de Etos werkt goed. Is een tip die ik hier van het forum heb gehaald en ik kan het je ook aanraden. Het kost ook niet veel, vier euro ongeveer. Moet wel zeggen dat ik niet echt krullen heb, meer slag eigenlijk, maar met die activator krult m'n haar meer dan zonder en het wordt niet vet of hard.
dinsdag 7 januari 2014 om 00:41
dinsdag 7 januari 2014 om 00:51
Naar een speciale krullenkapper gaan. Serieus.. Je betaalt er flink voor, maar die zorgen dat je krullen van zichzelf in goede conditie blijven.
NIET drogen met handdoeken, maar met katoenen lappen. Aan badstof zitten kleine haakjes, en die haakjes trekken je krullen los van elkaar en dan gaat je haar dus nog eens extra pluizen.
NIET drogen met handdoeken, maar met katoenen lappen. Aan badstof zitten kleine haakjes, en die haakjes trekken je krullen los van elkaar en dan gaat je haar dus nog eens extra pluizen.
dinsdag 7 januari 2014 om 06:58
dinsdag 7 januari 2014 om 07:04
quote:anno1984 schreef op dinsdag 07 januari 2014 01:14 Gewoon de tips van Royke Donders opvolgen voor harde krullen
Ja dat is een goede tip!! Lig echt in een deuk om die man. Vooral wachten tot het gaat sissen. Dan is het goed.
Ik doe mijn krullen met zoutspray. Shampoo zonder silicone helpt ook goed. Geen pluis te bekennen. Ik heb half lang dun haar, met flinke krul.
Ja dat is een goede tip!! Lig echt in een deuk om die man. Vooral wachten tot het gaat sissen. Dan is het goed.
Ik doe mijn krullen met zoutspray. Shampoo zonder silicone helpt ook goed. Geen pluis te bekennen. Ik heb half lang dun haar, met flinke krul.
dinsdag 7 januari 2014 om 11:04
Wat voor krullen heb je precies? Echt gemixt/kroes achtig, of meer "europees haar" met een "lichte krul"?
In de loop der jaren ben ik er wel achter gekomen dat niet alles voor iedereen met krullen werkt. Ik heb nu voor mijzelf een perfecte manier van wassen en stylen gevonden, maar dat wil niet zeggen dat dit ook voor jou werkt. Dus ik zeg: probeer eens wat tips uit en kijk wat het beste is voor jouw haar.
Er zijn zat websites over dit onderwerp te vinden. Sommige mensen zweren bij appelazijn, anderen bij arganolie, weer anderen bij de no-poo methode en ga zo maar door...
Succes!
In de loop der jaren ben ik er wel achter gekomen dat niet alles voor iedereen met krullen werkt. Ik heb nu voor mijzelf een perfecte manier van wassen en stylen gevonden, maar dat wil niet zeggen dat dit ook voor jou werkt. Dus ik zeg: probeer eens wat tips uit en kijk wat het beste is voor jouw haar.
Er zijn zat websites over dit onderwerp te vinden. Sommige mensen zweren bij appelazijn, anderen bij arganolie, weer anderen bij de no-poo methode en ga zo maar door...
Succes!
dinsdag 7 januari 2014 om 11:07
dinsdag 7 januari 2014 om 11:50
dinsdag 7 januari 2014 om 13:48
Ik heb soort van kroes haar de meeste kappers willen mijn haar
Niet eens knippen en verwijzen m Door naar een afro kapper
die hier in de buurt niet te vinden is zelfs als me haar nat us krult
het en moet het ook gelijk kammen als het nat is doe ik dat niet
kan ik gewoon weer gaan douchen niet dat ik dat erg vind haha
maar ga de tips zeker gebruiken
Niet eens knippen en verwijzen m Door naar een afro kapper
die hier in de buurt niet te vinden is zelfs als me haar nat us krult